Opinie o Chatur Costa Caleta

5.0/6 (869 opinii)

Kategoria lokalna 3

5.0/6
869 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.0
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
  • 2.5/6

    Chatur Costa Caleta

    W pierwszy dzień, myślę że mieliśmy najgorsze wrażenie, później nasza ocena się stopniowo poprawiała. Zaczynając od początku, zaraz po zameldowaniu była godzina pomiędzy obiadem a kolacją, więc naturalnie restauracja była zamknięta. Otwarty był jednak bar z przekąskami, a po długim locie skoro każdy był głodny to poszliśmy tam na jakąś przekąskę. Były tam frytki, mięsko do burgera i jakieś inne pierdoły, ale wszystko to było zimne. Byłem tak głodny że mimo to zjadłem kilka zimnych frytek i poczekale na kolację. Na szczęście w restauracji jedzenie było na naprawę dobrym poziomie. Śniadanie co prawda codziennie takie same, ale obiady i kolacja codziennie były trochę inne. W restauracji stały zawsze jakieś przyprawy więc każdy mógł sobie doprawić według własnych upodobań. Tak czy inaczej poszliśmy w pierwszy dzień też i na dach bo miał tam być basen oraz jacuzzi. Było, ale ogrodzone taśmami z napisem zakaz wejścia. Były niestety zamknięte przez cały tydzień pobytu za co ogromny minus, choć sam taras na dachu budynku jest bardzo fajny i uważam że ma potencjał. Widać z niego panoramę miasta, wulkany i podświetlony basen. Choć z nim to też tak różnie bywało. Jeden dzień zupełnie zapomnieli włączyć a tak ogólnie to podświetlenie było stosunkowo krótko wyłączane, gdzieś tak do 23-23:30 przez noc było wyłączone. Na drugim dachu powinien być minigolf, raz tam poszedłem lecz wszystko było pozamykane i wyglądało jak w remoncie. Nie mam pojęcia czy w innych dniach było otwarte czy nie, bo później już tam nie chodziłem. Były jednak też i plusy, ponieważ obsługa była naprawdę miła i sympatyczna. Barmani byli kompetentni, zadowoleni i robili świetne drinki. Animatorzy tak samo, dawali z siebie wszystko. Generalnie obsługa hotelu bardzo na plus, oprócz kogoś kto ukradł mi 1000 euro i paręset złotych z portfela, który był w zamkniętym plecaku. Z pewnością był to ktoś kto ma dostęp do pokojów, ale myślę że nie była to sprzątaczka, bo ona dopiero później sprzątała pokój. Tak czy inaczej jakiś złodziej tu pracuje, albo pracował, bo mam nadzieję że został przyłapany i zwolniony. Jeśli chodzi o sejf, to jest w każdym pokoju dostępny za opłatą, nawet nie wiem jaką bo na dobrą sprawę nie miałem już tam co chować... Pokoje trochę odrapane, ale czyste. Sprzątaczka przychodziła nie rzadziej niż co drugi dzień, czasami nawet codziennie, pod tym względem nie ma co narzekać, zwłaszcza że nawet w domu tak często nie sprzątam ;) Generalnie mogłoby być lepiej, ale tragedii też nie było

    Marek, Leśna - 11.04.2025  | Termin pobytu: marzec 2025

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    w najbliższym czasie nie jedź

    Witam, w najbliższym czasie odradzam wyjazd do tego hotelu z jednej strony remont hotelu i od poniedzialku do piatku od 8 rano chodzi młot udarpwy a po drugiej stronie remont ulicy. dodatkowo pokoje pod barem gdzie Anglicy do północy balowali. Jedzenie średnie, baseny oba już po remoncie więc ok.

    Wojciech, Katowice - 27.08.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Rodzinny wypoczynek w kwietniu

    Hotel wg kategorii 3,5 gwiazdki natomiast stan faktyczny oceniam na 2. Widać że w hotel od lat nie inwestowane sa pieniądze. Odchodząca farba w basenie, popękane płytki w restauracji, dziury w wannie załatane akrylem. szafa przesuwna z nie działającymi drzwiczkami , to takie najbardziej rażące w oczy wady jesli chodzi o sam wygląd hotelu. Jedzenie smaczne ale monotonne , bardzo mało owoców - ogólnie dużego wyboru nie było i najgorsze to niedomyte szklanki i talerze. W mojej opinii bardzo słaby hotel . Jedyny plus za podgrzewaną wodę w basenie. Średnia wieku w kwietniu to 60+ . Natomiast miejscowość Caleta de Fuse bardzo ładna, ogromna plaża, promenada , port - jest gdzie spacerować . Woda w oceanie ciepła i o dziwo nie wiało tak bardzo . podsumowując wyspa piękna ale hotele dużo lepsze w okolicy niż Chatur Costa Caleta.

    Jakub - 29.04.2024  | Termin pobytu: kwiecień 2024

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Urlop w Costa Caleta

    Generalnie urlop w porządku. Hotel stara się zapracować na 3 gwiazdki, które posiada. Pokoje czyste i sprzątane. Stołówka skromna ale w miarę smaczna i urozmaicona. Animacje na słabym poziomie. Obsługa miła. Głównym elementem, który negatywnie wpłynął na cały urlop, to brak jakiejkolwiek koordynacji przelotu. Rodziny z dziećmi zostały rozrzucone i podzielone gdzie się da w liniowym samolocie Wizz Air wg uznania organizatora Rainbow. Bez jakiejkolwiek możliwości zakupu miejsc razem. Przy długości lotu ponad 5h poniżej jakiejkolwiek krytyki. Myślę, że ta gafa zaważy na kolejnych decyzjach urlopowych większości urlopowiczów. To nie miało się prawa zdarzyć..

    Aleksander, Izbicko - 05.08.2019

    2/3 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem