Opinie o Chatur Costa Caleta

Kategoria lokalna: 3

5.0/6
(946 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.0
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Bardzo przyzwoity hotel

    Jarek, Gdynia 28.03.2014

    Jak za takie pieniądze , to dla mnie bomba

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wypoczynek w marcu

    MARIUSZ, MORYN 19.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Hotel uważam za dobry powyżej 3 gwiazdek. Plusy podgrzewany basen, smaczne jedzenie chociaż monotonne i mały wybór ale każdy coś znajdzie dla siebie i nie będzie chodził głodny,pokoje czyste i wygodne łóżko brak lodówki i wody do picia. Blisko do centrum i nad morze. Wykupione wycieczki z przewodniczkami które tam mieszkają bardzo polecam. Minusy transfer powrotny autobus był przepełniony nie było miejsc siedzących ani miejsca w bagażniku na bagaż,po interwencji telefonicznej podstawili drugi autokar. Basen I jacuzzi na dachu nie czynne.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Michał Bydgoszcz

    Michał 29.04.2014

    Hotel adekwatny do standardu 3,5gwiazdki. Pokoje czyste schludne z balkonem, nasz był z widokiem na budynek obok. W pokoju wygodne łóżko klimatyzacja działająca bez zarzutu.Łazienka czyściutka ale zamiast prysznica była wanna. W hotelu znajdują się 2 średniej wielkości baseny.Teren wokół nich zadbany. Przy basenach jest ratownik.Jeżeli chodzi o animacje przy basenie za dużo ich nie było wszystkie odbywały się w języku angielskim. Większość turystów z Anglii.Przy basenie znajduje się bar w którym piwo i chłodne napoje nalewa się samemu.Jedzenie dobre. W przerwie między posiłkami można zamówić hamburgery lody. Na dachu hotelu znajduje się jacuzzi oraz wiele leżaków a także bar. Z góry piękny widok na ocean tylko mocno wieje.Wieczorne animacje już dużo ciekawsze od tych przy basenie ale wszystko po angielsku.Hotel znajduję się w miejscowości gdzie jest sporo angielskich pubów. Warto wypożyczyć auto i zwiedzić wyspę. Można również udać się do miejscowości Corralejo i promem przepłynąć na sąsiednią Lanzarote.Ogólnie hotel dla osób mniej wymagających spełnia swoje oczekiwania.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Pobyt Chatur Costa Caleta

    ewelina.wadas@volvo.com 18.04.2024

    Hotel sam w sobie może i jest odświeżony, ale na pewno nie cały, jedyna nowa część to recepcja oraz hol. Obsługa 3/5, niestety ale było dosłownie kilka osób miłych z obsługi hotelowej, podczas posiłków obsługa gastronomiczna z posępnymi minami. Jedzenie - byłam strasznie zawiedziona, ponieważ czytając opinie widzialam pozytywy odnosnie steków i różnorodności. Śniadania były szykowane ewidentnie pod typowe angielskie śniadania, codziennie to samo (fasolka/jajecznica/tosty/pieczarki) Steki serwowane przez kucharzy były totalną podeszwą. Niestety ale zaczęliśmy stołowac się na mieście, gdzie było przepysznie. Basen chyba dawno nie był czyszczony :/. Podczas pobytu połowę wyjazdu siłownia oraz boisko było zamknięte, golf na 4 piętrze oraz basen również. Brak butelki z wodą w pokoju podczas gdy nie zalecane jest używanie wody z kranu to wtopa, musieliśmy zaraz po przylocie iśc do pobliskiego sklepu. Zdaję sobie sprawę że hotel jest 3,5 gwiazdkowy, ale jest strasznie zawiedziona. jeżeli chodzi o organizację Reinbow oraz rezydenta - każdemu polecam biuro podróży!

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Udany urlop

    Wojciech, Kańczuga 04.08.2019

    Ogólne wrażenie bardzo dobre. Hotel położony w pięknej okolicy. Obsługa bardzo profesjonalna,czysto w pokojach,kelnerzy bardzo mili i pomocni.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    opinia

    Jolanta, Wrocław 06.01.2020

    Hotel czysty, standard niski wyżywienie słabe jak na kanary

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    dla niewymagających

    Ona i On 14.11.2023 | Termin pobytu: październik 2023

    Sama wyspa jest specyficzna a tym samym urzekająca. .. piękne plaże... trzeba wypożyczyć samochód aby pojechać do najlepszych miejsce... Sama Costa Caleta również bardzo fajna. W okolicy hotelu sklepy, restauracje, tawerny. Do plaży około 10 min. Sama plaża bardzo dobrze zagospodarowana a przede wszystkim bardzo długa i szeroka. Idąc deptakiem można dojść do innych plaż obok. Co do samego hotelu to ogólnie dobra ocena. Z minusów to brak lodówki w pokoju!! Animacje, codziennie te same piosenki dla dzieci (szło oszaleć po dwu tygodniowym pobycie), obsługa w porządku (mili i uprzejmi), jedzenie bardzo dobre (codziennie owoce morza), basen tragednia (wymaga remontu)farba na dnie odchodzi. Polecamy dla osób niewymagających...

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    26

    dobry stosunek ceny do jakości

    Renata, Katowice 23.11.2018 | Termin pobytu: listopad 2018

    Najwazniejsze plusy to lokalizacja hotelu - blisko plaży, do 10 minut spacerkiem oraz atrakcyjna miejscowość dla rodzin z małymi dziećmi - bardzo blisko lotniska, a więc po dosyć długiej podróży samolotem przejazd autokarem zajmuje tylko chwilę, a także duża ilość placów zabaw (nawet na plaży) i małych marketów (z przystępnymi cenami). Jakość jedzenia dostosowana na standardu hotelu, najsłabsze śniadania - typowo angielskie, tłuste, dużo kiełbasek, bekonu i smażonych jajek a praktycznie brak świeżych warzyw np. ogórków czy pomidorów, najbardziej różnorodne kolacje, co nalezy podkreślić duży wybór mies jak na 3,5 gwiazdki, ryby i owoce morza nie są natomiast najmocniejszą stoną w menu. Do ilości jedzenie nie mozna mieć zastrzeżeń. Bardzo duża ilośc turystów (a byliśmy w listopadzie), co wiązało się z dużym tłumem przy basenach czy na stołówce. Najsłabiej oceniam pokój - bardzo mały, byliśmy w 4 osoby, w pokojuz łózko małżeńskie, dostawka oraz łóżeczko zajmowały większość jego powierzchni, ponadto bardzo mała ilość szaf, nie dało się rozłożyć czy rozwiesić wszystkich przywiezionych ze sobą rzeczy. Czystość w hotelu oraz pokoju bez zastrzeżeń. Codzienie animacje, dla dzieci mini dyskoteki, dla dorosych codziennie wieczorem inna rozrywka.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wczasy w wrzesień- październik

    Grzegorz, Sieradz 16.10.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    Hotel Dobry! 3*.Jedzenie Super. Pokoje standard.Dopłata do zmiany pokoju 20 Euro,Przedłużenie doby all inclusiv 8 Euro od osoby, kolacja 8 Euro.Przedłuzenie pokoju 34 Euro. Bardzo dużo turystów z Polski i Anglii.Do plaży 10 min.spacerkiem.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Niby nieźle a jednak mogło być lepiej

    Paulina, Sieradz 28.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Pobyt w hotelu oceniam jako umiarkowanie udany – nie był tragiczny, ale czuję spory niedosyt i raczej nie zdecyduję się na powrót. Na duży plus zasługuje obsługa w recepcji – uprzejma, kompetentna i pomocna. Również barmani byli bardzo sympatyczni, co tworzyło przyjemną atmosferę. Jedzenie w formie szwedzkiego stołu było całkiem niezłe – świeże i wystarczająco różnorodne. Czysta woda w basenach oraz wygodne łóżka również pozytywnie wpłynęły na komfort pobytu. Niestety, nie obyło się bez poważnych minusów. Duży niesmak wywołała pani kierownik sali jadalnianej, która w sposób opryskliwy zwróciła nam uwagę, że stół, przy którym usiedliśmy, jest „wykluczony ze strefy jadalnianej” – mimo że nigdzie nie było żadnej informacji, która by to jasno określała. Dodatkowo przez cały pobyt nie działały windy, co szczególnie dawało się we znaki osobom starszym i rodzinom z dziećmi. W jednym z trzech wynajmowanych pokoi nie działał nawiew i było uszkodzone okno, co wymusiło zmianę pokoju. Niestety, wiązało się to z rozdzieleniem naszej grupy. Problemem była także dostępność napojów – były one dostępne tylko w strefie basenowej, a bar zamykano już o 23, co skutecznie ograniczało możliwość spędzenia wieczoru w hotelu. Niezbyt komfortowe było również to, że obsługa sprzątająca wchodziła do pokojów pod nieobecność gości – wolałabym, żeby takie działania odbywały się po wcześniejszym uzgodnieniu. Kolejny duży minus to problem z leżakami przy basenie. Goście rezerwowali je ręcznikami od wczesnych godzin porannych, przez co nie mieliśmy gdzie się położyć i poopalać. Ilość leżaków była zdecydowanie zbyt mała w stosunku do liczby gości korzystających ze strefy przybasenowej. Podsumowując – pobyt nie był katastrofą, ale ilość niedogodności przeważyła nad pozytywnymi aspektami. Szkoda, bo potencjał jest, ale organizacja i podejście do gościa w wielu miejscach wymagają poprawy. Raczej nie wrócimy.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem