Kategoria lokalna: 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przelot i transfer - bez problemów. Wyspa i miejscowość dobre dla czynnego wypoczynku. Deptak kilkukilometrowy nad oceanem. Dużo tras dla pieszych i rowerzystów. O hotelu niestety nie można tego powiedzieć. Zakwaterowanie przedłużyło się ponad proponowany czas . Poproszono nas by poczekać na przygotowanie pokoju. Ostatecznie dostaliśmy inny pokój niż ten, który nam przydzielono zaraz po przybyciu do hotelu, na karcie zakwaterowania został zmieniony numer pokoju - na inny niż wpisany do dokumentu hotelowego, który parafowaliśmy. Pokój był zimny, z balkonem od strony północnej, słońce nie pojawiało się tam ani na chwilę w ciągu dnia. Widok z pokoju na zaśmiecony teren hotelu i ulicę w remoncie. Mimo naszej prośby o zmianę pokoju, do końca naszego pobytu (dwa tygodnie) pokoju nam nie zmieniono. Warto również zauważyć, że trwa obecnie remont budynków po przeciwnej stronie hotelu. Obiecywany basen i infrastruktura na dachu cały czas w remoncie. Baseny w patio hotelowym ze złuszczającą się farbą. Dwie z czterech wind wyłączone z użytkowania (bagaże trzeba było wnosić po schodach). W restauracji hotelowej problemy z uzupełnianiem dań. Sprzątanie pokoju OK. Cena zbyt wysoka za wypoczynek w tym obiekcie.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel średniej wielkości, ale bardzo mało miejsca dla gości np na opalanie, całość przestrzeni stanowi atrium w środku budynku i dach. Hotel nie ma bezpośredniego dostępu do plaży, najbliższa jest kamienista. Do piasczystej trzeba przejść kilka minut, leżaki i parasole płatne. Generalnie było ok, ale chyba jakość nie adekwatna do ceny. Chociaż obsług hotelowa chciała ukraść synowi bluzę. Dużo lepsze plaże są w Moro Jable.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel mnie rozczarował. Hotel 3* więc nie miałam zbyt dużych oczekiwań. Rozumiem że pokoje nie będą luksusowe i akceptuje wyposażenie ale rozjeżdżające się na kółkach łóżka mnie zaskoczyły. Z kosmetyków w łazience to tylko jakieś rozwodnione mydło w dyfuzorze, który nie zawsze działa, na szczęście zawsze biorę swoje kosmetyki. Ale najgorzej to rozczarował mnie kuchnia. Na śniadanie przez kilka dni nawet pomidora mnie było,z serów dostepny był tylko zólty w plasterkach a jak sie skończyłto juz nie doniesli. Na obiad czy kolację, żeby dostać kawałek mięsa lub ryby trzeba było stać ponad pół godziny w kolejce do Pana przy grillu. Generalnie słaby wybór w jedzeniu i smak też średni. Na terenie jadalni nie było odpowiedniej wentylacji. Wszystkie opary i dym z grilla się tam unosiły. Obsługa nie ogarniała stolików i czasami nie było gdzie usiąść. Automaty z napojami ciągle się psuły. Dostać czysty kubek czy talerz graniczyło z cudem. W barze ciągle czegoś brakowało, byliśmy na tydzień a przez 4 dni nie było whisky, były również braki Cava. Z pewnością więcej bym tam nie pojechała.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy z żoną na wakacjach na początku września. Hotel raczej nudny, zero atrakcji zarówno w hotelu jak w otoczeniu. Hotel nastawiony zdecydowanie na brytyjskich turystów, do tego widać, że przydałby się porządny remont. Brakuje miejsc przy basenach, leżaki nie posiadają regulacji co jest niewygodne do np. Do czytania książek. Jedzenie Ok, ale tu także widać nastawienie na brytyjskich turystów. Piękna linia brzegowa, w odległości 500 metrów od hotelu trochę poprawia ogólna ocenę. Generalnie 3/5.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
pobyt w hotelu costa caleta oceniam pozytywnie obsługa z zasady grzeczna pomocna w znalezieniu optimum dla każdego,rezydent dbał o firmę i klientów w spodób dobry-polecałbym ten hotel.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Szanowni Państwo. Spędziłam tydzień urlopu w tym hotelu. Hotel jest bardzo" przeciętny" . Sprzatanie pokoju odbywało się co kilka dni, ręczniki rzadko wymieniane. W kwestii wyżywienia też bardzo niski poziom. Dominowały owoce z puszek w syropie. Swieże tylko jabłka, babany, czasem gruszka. Desery i ciasta są niejedalne. Mięsa i ryby grilowane, od czasu do czasu owoce morza. Byliśmy w hotelu 3 * na Majorce i standard był nieporównywalny. Przed wyborem tego hotelu należy sie dobrze zastanowić.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jedzenie - wybór niby duży, ale poziom bardzo przeciętny. Nudne zwłaszcza śniadania. Basen - jest ok. Obsługa - ok. Okolica - to jest po prostu miasteczko kurortowe więc nie można wiele wymagać. Plaża za to bardzo ładna, jest deptak gdzie wieczorem toczy się życie. Spokojna okolica.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd w październiku bardzo udany. Hotel niestety zrobił na nas złe wrażenie, chociaż nie jesteśmy wymagający i zawsze szukamy czegoś na plus. Pokój czysty, codziennie sprzątany, obsługa pomocna i bardzo miła. Niestety restauracja pozostawia wiele do życzenia, przy większym obłożeniu brakowało czystych sztućców, kieliszków do wina, a nawet talerzy, słabo sprzątane stoliki. Jedzenie w miarę ok. każdy znajdzie coś dla siebie, chociaż mały wybór. Ogólnie hotel sprawiał wrażenie brudnego. Natomiast wyspa jest przepiękna i to rekompensuje wszelkie niedogodności hotelowe. Nie polecam tego hotelu☹️
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na Fuercie byliśmy w końcówce października. Plusy: -blisko do lotniska, transfer trwał 15-20 minut - miła obsługa w hotelu - hotel położony w fajnym miasteczku, sporo restauracji, barów, wypozyczalni aut, 10 minut na dużą piasczystą plażę -dobry kontakt ze strony rezydentki, fajne oferty wycieczek -sprawna, choć stara, klimatyzacja w pokiju Minusy: -hotel dosyć stary, pokoje wymagają odświeżenia - z obu stron hotelu trwa budowa oraz remont drogi, więc trzeba liczyć się z dużymi niedognosciami (kucie młotami od 8 rano) - jedzenie typowe pod Anglików, tłuste, monotonne i słabe desery - przekąski w trakcie dnia to jakieś nieporozumienie, pozostawione przy basenie frytki, burgery z mielonek i trochę ciastek (wszystko potwornie smierdzialo) - słaba oferta drinków, tylko jeden bezalkoholowy, większość to gotowce z automatu, - trzeba uważać z otwieraniem na dłużej drzwi balkonowych ponieważ wszedl nam karaluch, - leżaki bez możliwość regulacji oparcia, trzeba dobrze wybrać, żeby nie leżeć pół dnia w cieniu ponieważ basen jest otoczony z każdej strony budynkiem Generalnie jeśli ktoś nie ma dużych wymagań to może być dla niego okej, my zapłaciliśmy podobne pieniądze, jak za hotele 4 gwiazdkowe, więc trochę się zawiedliśmy.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Był to nasz chyba 11 wyjazd na Fuerteventurę do hotelu Costa Caleta chyba 5 .Ostatni wyjazd nie udał się w roku ogłoszenia pandemii. Porównanie poprzednich pobytów w tym hotelu a obecny pobyt to przepaść. Windy dwie nie czynne w części trwały jakieś remonty tak to nazywam bo nie wiele się działo w sensie wykonywanych tam prac. Wyżywienie na pewno nikt głodny nie chodził ,ale w poprzednich latach extra teraz tak sobie. Wycieczka objazdowa po wyspie miernota totalna. Mamy porównanie z poprzednich wyjazdów ,myślę ,że my mieliśmy większą wiedzę na temet wyspy od naszej Pani przewodnik . Zainteresowanie kierownictwa hotelu żadne ,poprzednio zawsze była osoba która chociaż trochę znała język polski . obecnie nic takiego się nie zdarzyło . Czar tym hotelem prysł jak bańka mydlana .Nigdy z niego już nie skorzystamy. pozdrawiam Heba Helena