Opinie o Chatur Costa Caleta

Kategoria lokalna: 3

5.0/6
(946 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.0
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Chatur Costa Caleta - omijaj z daleka

    Joanna Barbara, Warszawa 18.10.2023

    Po pierwsze robaki chodzące po pokojach, łazienkach i najważniejsze po stołówce. Po drugie bardzo złe jakościowo jedzenie, większość rzeczy z mrożonek, krewetki nieoczyszczone, soki bardzo rozwodnione, drinki z dystrybutora. Brak informacji które drinki są bezpłatne a za które trzeba płacić. W ofercie jest informacja że pokoje częściowo odnowione i może były odnowione tzn. odmalowane albo to po prostu Rainbow ma takie kiepskie pokoje. Śmietnik pod oknem pokoju i sterta połamanych rzeczy. Poza hotelem z jednej strony ruina a z drugiej roboty drogowe (hałas w ciągu dnia, pył, kurz). Brak możliwości skorzystania z balkonu. W oknach dziurawe zasłony. W łazience obtłuczona wanna i zasłonka plastikowa, która niewiele chroni. Z basenów obłazi farba, ruszają się drabinki po których się wchodzi i wychodzi z basenu, zdecydowanie za mało leżaków - jeszcze przed godziną 7.00 rano były pozajmowane no i pracownik chloruje wodę w basenach nie wieczorem tylko około 8.00 rano a basen otwierają o 9.00. Co 3 dni rozkodowywały nam się klucze do pokoju, ponadto drzwi były zepsute i trzeba było je kilkakrotnie zamykać żeby na prawdę były zamknięte (jak panie sprzątały to zastawaliśmy otwarte drzwi). Klimatyzacja nie jest klimatyzacją tylko nawiewem (a w ofercie jest klimatyzacja) , poza tym kiepsko działa a w częściach wspólnych (np. recepcja i restauracja) nie działa. Jedyny plus hotelu to obsługa - bardzo miła recepcja, próbująca mówiąca po polsku i barmani oraz ulotka z podstawowymi informacjami w języku polskim. NA plus także położenie hotelu blisko promenady nad oceanem i blisko centrum rozrywkowego. Niestety to nie są trzy gwiazdki tylko najwyżej 1.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    GRZEGORZ, SWIETOCHLOWICE 10.12.2019

    POLECAM SAMOCHÓD NA DWA DNI W AUTO RAMIREZ MAŁY 30 E PÓŁNOC WYSPY TRASA AJUY-BETANCURIA-CARALLEJO-EL COTILLO . DUŻY WRANGLER (CASCO NA COFETE) 70 E POŁUDNIE WYSPY TRASA SOTAVENTO-COFETE-LA PARED PIĘKNY ZACHÓD SŁOŃCA

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Przeciętny hotel

    Marcin 21.10.2019

    Jakoś hotelu w porównaniu do ceny jest przeciętna. Na plus czystość oraz obsługa hotelu. Pokoje sprzątane przez 5 dni w tygodniu. Posiłki różnorodne, aczkolwiek nastawione na angielskich klientów. Każdy znajdzie coś dla siebie. Dużo do życzenia pozostawia stan techniczny poddasza - obdrapane ściany, pobite kafelki i zarośnięty basen skutecznie odstraszały od korzystania z tej części hotelu. Widok z pokoju na część hotelu która była w remoncie - porozstawiane kontenery na śmieci, kable i narzędzia. Sypiąca się dachówka oraz stara szmaty, które na niej zalegały zrobiły na mnie negatywne wrażenie. Codziennie o 6 rano budziła nas śmieciarka głośno zsypująca smieci. Do miejskiej sztucznej usypanej plaży jest 600m, jednak tamtejszy piasek jest niemiły i kamienisty. Do plaży z miękkim piaskiem należy się udać promenada 1km dalej. W tej cenie pozostał lekki niedosyt.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Lipiec sierpień 2025

    VIKTOR, Olesnica 07.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Hotel 3 gwiazdkowy lecz w biurze podróży było powiedziane że 4 gwiazdek. W przypadku hotelu to na 3 gwiazdek zasługuje jedzenie spoko każdy coś dla siebie znajdzie drinki nie za bardzo za te lepsze trzeba zapłacić obsługa miła i pomocna do plaży około 600 metrów- 8-10 minut pieszo przy hotelu znajduje się lokalny supermarket około 500 metrów znajduje się sporo sklepików z pamiątkami spotykanie z rezydentem super pani z Rainbow była bardzo pomocna wszystko opowiedziała co i jak za co jej wielkie dzięki, w pokoju brak lodówki co mnie bardzo zaskoczyło bo nigdy mi się nie zdarzyło że w hotelowym pokoju nie było lodówki, jak komuś po pry budzeniu to musiałby zejść na dół do baru a tak ogólnie spoko

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    wakacje

    Joanna, Poznań 27.07.2014

    ogólnie dobrze

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    pobyt 4osobowej rodziny

    Izabela, 14.03.2025 | Termin pobytu: luty 2025

    Wybraliśmy wczasy 7 dniowe w tym hotelu. Hotelowi mimo remontu w 2021 roku przydałoby się odświeżenie-popękane płytki, które niekiedy odpadały i stanowiły zagrożenie, powyrywane i połamane kratki zbierające wodę przy prysznicach basenowych(niewiadomo kiedy czyszczone?), leżaki zakupione lata temu- niektóre pozarywane. Basen przez 7 dni naszego pobytu nie był przez nikogo czyszczony, wokół basenu sprzątanie polegało na umyciu szlałfem. Jedzenie niestety również nie należało do najsmaczniejszych. Mięsa i ryby nieprzyprawione, monotonne jedzenie, czasami podawane popsute warzywa, banany były tak niedojrzałe, że cieżko było je nawet obrać,dla wybredniejszego dziecka nie za bardzo było co jeść. Podczas naszego pobytu brodzik dla dzieci był niedostępny (odgrodzony leżakami), baseny na dachu również wyłączone. Mini golf niestety nieczynny w okresie naszego pobytu-otwarte tylko w okresie letnim. Pokój dla czterech osób bardzo mały-jedno podwójne łóżko, rozkładana sofa i nie bardzo można się ruszyć. Z plusów to na 100% obsługa hotelowa-pomocni i mili recepcjoniści, kelnerzy, kucharze i barmani. Animacje dla dzieci i dorosłych również super.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Wakacje wrzesień

    Marzena 13.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Hotel czysty, położony w ciekawej okolicy, blisko promenada wzdłuż oceanu. Jedzenie niestety masakra, mało, monotonne, niedobre, niedoprawione, twarde mięsa. Szynki niezjadliwe, mało owoców. Przekąski to już wogóle dramat, zimne . Do hamburgerów zamiast bułki położony chleb tostowy. Obsługa hotelowa nie wyrabia bo jest ich mało na dane staniwisko, tworzą się kolejki, brakowało np kawy i trzeba było długo czekać nim uzupełnią. All inclusive w tym hotelu odradzam bo nie warto. Brakowało leżaków, obsługa chodzi i ściąga ręczniki po 40 minutach nieobecności, a ty w tym czasie sobie stój i czekaj. Zgłoszenie tego faktu w recepcji nic nie dało. Przy dużym obłożeniu po prostu brakuje leżaków.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    ANNA 08.01.2017 | Termin pobytu: listopad 2016

    Nie polecam hotelu. Polozony miedzy innymi hotelami. Nasz pokoj byl z widokiem na budowe innych apartamentow, wiec nie bylo szans aby porzadnie wypoczac. Poza tym proponowano nam zmiane pokoju na pokoj od basenu, nie polecam poniewaz przez caly dzien gra muzyka ( bardzo glosno) od godz. 11 az do wieczora, wiec w pokoju nie odpocznie sie. Obsluga hotelowa malo zaangazowana w pomoc. Jedynie pokojowki i kelnerzy na dobrym poziomieWyzywienie prawie to samo przez tydzien, slabe animacje zarowno dla doroslych jak i dla dzieci. Plazy wogole nie ma bo jest w budowie i trzeba troche sie przejsc by wogole znalezc jakies miejsce na cieplutkim miejscu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Hotel dla pijanych Anglików.

    Kamil, Gdańsk 24.02.2015

    Niestety to hotel dla pijanych Anglików i emerytów. Zabawa sylwestrowa do kitu. Lepiej dołożyć trochę pieniędzy na ****.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Costa Caleta

    Jerzy, Warszawa 12.05.2016

    Hotel Ok jak na 2,5 - 3*, ale nie wiecej. Lokalizacja dobra, blisko centrum, ale dosyc daleko do lepszej plazy. Pokoje stare, ale prawie codzienie sprzatane. TV w pokoju raczej dekoracyjne, nadawał tylko 1 program, a i ten nie dzialal jak trzeba Personel uprzejmy i pomocny. Jedzenie takie sobie. Bardzo słaba jakość produktów śniadaniowych. Animacja slaba. Napoje, all inclusive, ale prawie wszystko z automatu (wlacznie z piwem oraz 3 rodzajami wina). Beznadziejne szklanki, nawet do koktajlow nie bylo mozliwe dostac cos lepszego, ladniejszego. Atrakcje na terenie hotelu: bez. Najlpesza zaleta to baseny: czyste, jakby po remoncie, woda wspaniała. Za to najgorzsze lezaki, ktore kiedykolwiek widziałem, zdeformowane, zuzyte i na oko obrzydliwe Jako last minute w adekwatnej cenie ok, ale w pierwotnej cenie nie do przyjęcia.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem