Opinie o Elba Carlota

Kategoria lokalna: 4

5.5/6
(272 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.4
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.6

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Przyjemny hotel dla rodzin z dziećmi

    Agnieszka, Warszawa 04.01.2019

    Spędziliśmy w Elba Carlota nasz pierwszy urlop z trzymiesięcznym synem. Przed wylotem byliśmy pełni obaw jak to będzie. Atmosfera w hotelu, jakość obsługi, podgrzewana woda w basenie, posiłki oraz bliskość lotniska to z pewnością rzeczy, które są na plus. Polecam

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Wszystko zgodnie z oferta

    Paweł, Jaworzno 03.02.2017 | Termin pobytu: styczeń 2017

    wlasciwie nie mamy uwag. Bardzo dobry hotel. Nie jest to wielki kombinat turystyczny, co stanowi kolejny walor. Dobra kuchnia, fajne baseny, obok piaszczystej plazy.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    32

    Mile spędzony czas

    Daria, Rokocin 04.08.2017

    Porządne 4 gwiazdki. Dlatego pewnie biuro dodało pół gwiazdki od siebie - na potwierdzenie uczciwych 4 gwiazdek :) Wiadomo, że hotel potrafi zepsuć wakacje więc jego wybór jest dośc istotny. Ten hotel waszych wakacji nie zepsuje. Obsługa naprawdę super - przy takim "przemiale" usmiechnięta i pozytywna. Sam hotel sprawia, że miło się w nim przebywa.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Hotel fajny ale z usterkami, jedzenie bardzo dobre.

    Jerzy, Warszawa 30.08.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018

    Hotel duży, przestronny i fajny. Duża dbałość o zieleń co niewatpliwie jest dużym plusem wiedząc, że na wyspie nie ma słodkiej wody. Baseny czyste ( jeden ciepły, drugi zimny ). Minusem niestety jest słaba jakość sprzątania. W porównaniu z hotelami w innych krajach lub w Hiszpanii wypada słabo. Nie powiem że było brudno ale sprzątanie w zasadzie sprowadzało się do naciągnięcia prześcieradeł i przemycia podlogi mopem. Jeśli był na podłodze np. piasek ( fajna plaża z drobnym pisakiem ) to leżał sobie kilka dni. Na korytarzach zdarzały się leżące kilka dni podaptane karaluchy ( niegroźne choć niemiłe w widoku ). Bardzo dobra animacja i bardzo dobre jedzenie choc przy wcześniejszych pobytach w sieci Iberostar wypadało blado. Trudne do zrozumienia sytuacje w recepcji gdzie np. na ręczniki basenowe czekaliśmy 3 dni. Niezrozumiała wymiana ręczników hotelowych na tzw. karteczki a nie codziennie w ustalonym miejscu jak to ma miejsce w innych hotelach. Fajne wycieczki fakultatywne. Warto pojechać na zwiedzanie Fuertawentury oraz promem na zwiedzanie Lanzarote. Ogólnie hotel bardzo dobry choc chyba tylko na raz. Przy kolejnym pobycie byłoby nudno. Do polecenia raczej rodzinom z dziećmi, których jest dużo i trochę starsze osoby miały kłopot z odpoczynkiem. Dużym minusem jest położenie hotelu przy samym centrum handlowym. Skrzydło hotelu od strony centrum jest tragiczne z powodu śmieciarek ( codziennie 4 - 5 rano pobudka ) i samochodów dostawczych do centrum handlowego. Na szczęście recepcja przeniosła nas bez problemu po kilku dniach do drugiego skrzydła gdzie był znacznie ciszej i przyjemniej.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Elba Carlota

    Filip, Łódź 29.11.2016

    Razem z żoną spędziliśmy 12 dni na przełomie października i listopada w tym hotelu. Początek wizyty bardzo na plus. Pani w recepcji mówiąca po polsku, obiad przed zakwaterowaniem (do hotelu przyjechaliśmy około godziny 14, a kwatery przydzielane są od 15). Dodatkowo pokój z widokiem na morze (bez dopłaty miałem lepszy widok niż na poprzedniej wyciecze, gdzie dopłacałem za widok na morze). Pokój czysty, schludny. Być może przydałoby się małe odświeżenie, niemniej sprawiał całkiem pozytywne wrażenie. Pokój codziennie sprzątany i co parę dni wymieniana ręczników. Pokojowe pracują bardzo sprawnie, tak że wogóle nie zauważyliśmy kiedy u nas sprzątają (zapewne akurat byliśmy albo na obiedzie albo na basenie). Jedzenie. Zasadniczo smacznie, aczkolwiek "nie urywa". Wszystko smaczne, świeże, w miarę duży wybór, aczkolwiek nie było żadnego efektu "wow". Najlepiej przychodzić na sam początek, kiedy wszystko jest jeszcze świeże i "nieuleżane". Potem niestety jedzenie wysycha albo robi się gumowe/papkowate. Ale taki niestety urok podgrzewaczy. Śniadania tradycyjnie monotonne (przez cały tydzień to samo), a kolacje z reguły tematyczne (np. sushi, kuchnia lokalna, kuchnia śródziemnomorska, itp). Są niestety dwa minusy. Na kolacjach trzeba się "odchaczyć". Tak więc nie da rady przyjść dwa razy. Niby nikt tak nie robi, ale jakiś taki niesmak pozostaje. Drugi większy minus to limitowanie napojów. W zasadzie jeden na twarz. Obługa poda jeden kieliszek wina/napoju/wody na osobę i w zasadzie traci zainteresowanie. Być może jak się ktoś upomni to dostanie dolewkę, jednak dla mnie to troche słabe. Podobnie rzecz ma się przy drink barach. W oczy razi napis, że tylko 2 drinki na osobę (w AllInclusive!!! Really?!). Chociaż i tak nikt tego nie przestrzega i nikt na to nie patrzy, to jednak smrodek jest i generalnie sprawia wrażenie, że jesteśmy w jakimś podrzędnym hosteliku, a nie renomowanym hotelu. Same drinki w porządku... i to w zasadzie wszystko co da się o nich powiedzieć. Podobnie jak jedzenie są całkiem dobre, ale jakiegoś piorunującego wrażenia też nie robią. Do całości wątku wyżywyienia należy dodać jeszcze BeachBar. Moim zdaniem taki trochę nijaki. Można zamówić piwo, czy jakąś granite z akcentem alkocholowym. Można napić się Coli/Fanty/Sprite. Można coś przekąsić na szybko - jakieś frytki, hotdogi, burgery, sałatki, kanapki. Ale mam wrażenie, że wszystko zrobione tak na "odwal się", bo pewnie standardy 4-gwiazdkowe tego wymagają. Nie żeby w innych hotelach, w których byłem było inaczej, niemniej z reguły jest to najsłabszy punkt i jedyne co dobrego można o nich powiedzieć, to to że wogóle były... Co do obsługi hotelowej to na wysokim poziomie. Mili, uprzejmi, uśmiechnięci. Dodatkowo barmani zabawiający gości. Sprawia to bardzo miłą atmosferę. Rezydent w porządku. W sumie ciężko coś powiedzieć, bo Pani po prostu wykonała swoją robotę. Na lotnisku wskazała kierunek, w którym znajdziemy autobus. Na spotkaniu powitalnym opowiedziała o wyspie, o atrakcjach i przyjęła zapisy na wycieczki lokalne. Pani raczej miła i uprzejma. Potem nie mieliśmy potrzeby kontaktu z nią. Wszystkie informacje były w segregatorze koło recepcji, więc też wszystko wiedzieliśmy. Jeśli chodzi o atrakcje, to hotel zapewniał paru animatorów, którzy dbali o atrakcje, aczkolwiek osobiście nie braliśmy w nich udział. Basen (a w zasadzie 2 + mały brodzik dla dzieci + jacuzzi) bardzo fajny. W miarę duży, ale minusem dosyć zimna woda. Nawet po całym dniu słońca woda nie nagrzała się za bardzo i trzeba było troche samozaparcia żeby wejść popływać. Bardzo fajną sprawę było jacuzzi, które choć nie działalo cały czas (raz się włączała, raz wyłączało), to jednak było fajną atrakcją. Hotel położony był też blisko centrum handlowego (niby drugi co do wielkości na wyspie, ale raczej niewiele tam ciekawego poza sklepem ala TESCO/Carefour). Atrakcją też był niedaleki McDonalds (akurat jedyny na wyspie), ale osobiście odradzam. Byliśmy raz na spróbowanie i było to zdecydowanie najgorsze jedzenie jakie jadłem podczas całego pobytu. Hotel położony blisko (50m?) plaży. Nie za duża, nie za mała. Był piasek, były leżaki, była stosunkowo ciepła woda, więc można było się wykąpać ;). Należy jeszcze wspomnieć o całkiem fajne atrakcje wieczorne. Codziennie wieczorem w okolicach baru było małe przedstawie (np. magik czy cyrkowcy) albo koncerty. Generalnie uznaje swój wyjazd za udany. Owszem były jakieś małe niedociągnięcia czy ogólnie nie było żadnego efektu "wow", jednak dla kogoś, kto nigdy nie był na wyspach kanaryjskich albo w hotelu 4-gwiazdkowym zdecydowanie polecam

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Ocena

    Eugenia, Komprachcice 21.11.2018 | Termin pobytu: listopad 2018

    Ok

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Elba Carlota styczeń 2018

    ANNA, GRUDZIĄDZ 18.01.2018 | Termin pobytu: styczeń 2018

    Odbyliśmy wyjazd w cztery pary, aby pourlopować :)

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pozytywna

    Anna, Olesnica 27.06.2014

    Bardzo pozytywne

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    opinia

    Norbert, Wrocław 09.02.2015

    Ogólnie - polecam hotel. Szczegóły poniżej.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    opinia Elba Carlota

    Anna, Puszczykowo 26.05.2015

    super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem