Opinie klientów o Elba Carlota

5.5 /6
272 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.4
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Agnieszka, Warszawa 04.01.2019

Przyjemny hotel dla rodzin z dziećmi

Spędziliśmy w Elba Carlota nasz pierwszy urlop z trzymiesięcznym synem. Przed wylotem byliśmy pełni obaw jak to będzie. Atmosfera w hotelu, jakość obsługi, podgrzewana woda w basenie, posiłki oraz bliskość lotniska to z pewnością rzeczy, które są na plus. Polecam

5.0/6

Paweł, Jaworzno 03.02.2017
Termin pobytu: styczeń 2017

Wszystko zgodnie z oferta

wlasciwie nie mamy uwag. Bardzo dobry hotel. Nie jest to wielki kombinat turystyczny, co stanowi kolejny walor. Dobra kuchnia, fajne baseny, obok piaszczystej plazy.

5.0/6

Daria, Rokocin 04.08.2017

Mile spędzony czas

Porządne 4 gwiazdki. Dlatego pewnie biuro dodało pół gwiazdki od siebie - na potwierdzenie uczciwych 4 gwiazdek :) Wiadomo, że hotel potrafi zepsuć wakacje więc jego wybór jest dośc istotny. Ten hotel waszych wakacji nie zepsuje. Obsługa naprawdę super - przy takim "przemiale" usmiechnięta i pozytywna. Sam hotel sprawia, że miło się w nim przebywa.

4.5/6

Jerzy, Warszawa 30.08.2018
Termin pobytu: sierpień 2018

Hotel fajny ale z usterkami, jedzenie bardzo dobre.

Hotel duży, przestronny i fajny. Duża dbałość o zieleń co niewatpliwie jest dużym plusem wiedząc, że na wyspie nie ma słodkiej wody. Baseny czyste ( jeden ciepły, drugi zimny ). Minusem niestety jest słaba jakość sprzątania. W porównaniu z hotelami w innych krajach lub w Hiszpanii wypada słabo. Nie powiem że było brudno ale sprzątanie w zasadzie sprowadzało się do naciągnięcia prześcieradeł i przemycia podlogi mopem. Jeśli był na podłodze np. piasek ( fajna plaża z drobnym pisakiem ) to leżał sobie kilka dni. Na korytarzach zdarzały się leżące kilka dni podaptane karaluchy ( niegroźne choć niemiłe w widoku ). Bardzo dobra animacja i bardzo dobre jedzenie choc przy wcześniejszych pobytach w sieci Iberostar wypadało blado. Trudne do zrozumienia sytuacje w recepcji gdzie np. na ręczniki basenowe czekaliśmy 3 dni. Niezrozumiała wymiana ręczników hotelowych na tzw. karteczki a nie codziennie w ustalonym miejscu jak to ma miejsce w innych hotelach. Fajne wycieczki fakultatywne. Warto pojechać na zwiedzanie Fuertawentury oraz promem na zwiedzanie Lanzarote. Ogólnie hotel bardzo dobry choc chyba tylko na raz. Przy kolejnym pobycie byłoby nudno. Do polecenia raczej rodzinom z dziećmi, których jest dużo i trochę starsze osoby miały kłopot z odpoczynkiem. Dużym minusem jest położenie hotelu przy samym centrum handlowym. Skrzydło hotelu od strony centrum jest tragiczne z powodu śmieciarek ( codziennie 4 - 5 rano pobudka ) i samochodów dostawczych do centrum handlowego. Na szczęście recepcja przeniosła nas bez problemu po kilku dniach do drugiego skrzydła gdzie był znacznie ciszej i przyjemniej.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem