Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólne ocena dobra,pokoje ( z nowej części ) czyste i przestronne. Obsługa bardzo miła, sympatyczna i zawsze pomocna. Baseny fajne ale ciężko znaleźć wolny leżak. Minus za organizację barów, kawa w innym barze , lody w innym i wino w innym , trzeba było biegać od jednego do drugiego. Jedzenie monotonne. Lunch najlepszy przy plaży. Aquapark fajny , ale i tak większość czasu spędzaliśmy na wycieczkach , myślę że ciężko byłoby wytrzymać cały turnus jedynie w hotelu. Położenie super w samym sercu Hurghady - w dzielnicy Sheraton, więc wszędzie blisko. Sprzedawcy trochę nachalni.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel pod wieloma względami mógłby być lepszy, mam na myśli warunki sanitarne , a na pewno zdecydowanie lepsze mogłoby być jedzenie, chociaż moim zdaniem i tak, każdy znajdzie coś dla siebie . Bardzo dużym plusem tego hotelu jest to, że jest umiejscowiony w samym środku Hurghady co jest super wypadową lokalizacją dosłownie wszędzie. Na przeciwko hotelu znajduje się kantor, na pewno wszyscy to wiedzą ale wspomnę o tym, że w Egipcie aby wymienić pieniądze należy okazać się paszportem. Po wyjściu z hotelu zaraz po prawej stronie znajduje się punkt apteczny , gdzie ewentualnie można kupić "Antinal " który jest bardzo skutecznym wsparciem w przypadku niestrawności czy innych dolegliwości żołądkowych obecnie kosztuje 5 dolarów.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel atrakcyjny, miła obsługa recepcji. Pozostali pracownicy tylko po otrzymaniu codziennych napiwków uśmiechną się czy porozmawiają, głównie nastawieni na kasę i gości z Rosji. Zbyt natarczywie polecają usługi na terenie hotelu oraz wycieczki fakultatywne, jeśli się odmówi do końca pobytu traktują gości jak wrogów. Ogólnie nie czuliśmy się jak goście ale jak źródło dochodów. Nawet gdy mieliśmy duże zapasy wody w pokoju obsługa wciąż donosiła by dostać napiwek. Na początku trochę nas to zaskoczyło, potem bawiło aż w końcu denerwowało. Podobnie było ze sprzątaniem pokoju - nie mogliśmy pospać bo obsługa pukała co godzinę pytając kiedy może przyjść-czekając na napiwek:) Posiłki codziennie te same i wybór bardzo marny. Warto dołozyć parę złotych i wybrać lepszy hotel bo dojadaliśmy w mieście. Animacje także tylko dla Rosjan. Być może dlatego, że nie byliśmy w sezonie tak to wyglądało, ale opinie na forach internetowych były jeszcze gorsze niz ta, bo dla nas chociaż naczyń starczało.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel super położony bo w centrum Hurgady ale pokoje porażka w głównym budynku nadają się do remontu znajomi mieli pokój super bo wyremontowany jedzenie dobre przewaga Rosjan opaski all są ściągane zaraz po wymeldowaniu się z hotelu nie ładnie pierwszy raz spotkałam się z tym bo w Egipcie nie pierwszy raz tam byłam i to minus dla hotelu