Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólne ocena dobra,pokoje ( z nowej części ) czyste i przestronne. Obsługa bardzo miła, sympatyczna i zawsze pomocna. Baseny fajne ale ciężko znaleźć wolny leżak. Minus za organizację barów, kawa w innym barze , lody w innym i wino w innym , trzeba było biegać od jednego do drugiego. Jedzenie monotonne. Lunch najlepszy przy plaży. Aquapark fajny , ale i tak większość czasu spędzaliśmy na wycieczkach , myślę że ciężko byłoby wytrzymać cały turnus jedynie w hotelu. Położenie super w samym sercu Hurghady - w dzielnicy Sheraton, więc wszędzie blisko. Sprzedawcy trochę nachalni.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mój pobyt w Egipcie był w Hurgadzie w hotelu Seaa Gall od 24 kwietnia do 1 mają. Do samego pobytu to było super ale niestety były dwa zdarzenia ,które trochę popsuły bo odwiózł nas busik ,wysadził i to było tyle nic nie pomógł, przez to ja ostatecznie pokój dostałam na drugi dzień w Nowym Seagaulu przez to wyjazd był z przygodami ,poza tym na 8 dni dwa stracilam ,bo mimo że do Hurgady był samolot o 6 rano oraz o 9:30 to ja o 11:25 leciałam a w hotelu byłam w pokoju przed 19 godz. Dobra w miarę była wycieczka po Hurgadzie oraz później sam pobyt miło wspominam no i wyjazd rano o 8 i tyle I tak minęło 8 dni a Hurgadzie w hotelu Seagull
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel pod wieloma względami mógłby być lepszy, mam na myśli warunki sanitarne , a na pewno zdecydowanie lepsze mogłoby być jedzenie, chociaż moim zdaniem i tak, każdy znajdzie coś dla siebie . Bardzo dużym plusem tego hotelu jest to, że jest umiejscowiony w samym środku Hurghady co jest super wypadową lokalizacją dosłownie wszędzie. Na przeciwko hotelu znajduje się kantor, na pewno wszyscy to wiedzą ale wspomnę o tym, że w Egipcie aby wymienić pieniądze należy okazać się paszportem. Po wyjściu z hotelu zaraz po prawej stronie znajduje się punkt apteczny , gdzie ewentualnie można kupić "Antinal " który jest bardzo skutecznym wsparciem w przypadku niestrawności czy innych dolegliwości żołądkowych obecnie kosztuje 5 dolarów.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel atrakcyjny, miła obsługa recepcji. Pozostali pracownicy tylko po otrzymaniu codziennych napiwków uśmiechną się czy porozmawiają, głównie nastawieni na kasę i gości z Rosji. Zbyt natarczywie polecają usługi na terenie hotelu oraz wycieczki fakultatywne, jeśli się odmówi do końca pobytu traktują gości jak wrogów. Ogólnie nie czuliśmy się jak goście ale jak źródło dochodów. Nawet gdy mieliśmy duże zapasy wody w pokoju obsługa wciąż donosiła by dostać napiwek. Na początku trochę nas to zaskoczyło, potem bawiło aż w końcu denerwowało. Podobnie było ze sprzątaniem pokoju - nie mogliśmy pospać bo obsługa pukała co godzinę pytając kiedy może przyjść-czekając na napiwek:) Posiłki codziennie te same i wybór bardzo marny. Warto dołozyć parę złotych i wybrać lepszy hotel bo dojadaliśmy w mieście. Animacje także tylko dla Rosjan. Być może dlatego, że nie byliśmy w sezonie tak to wyglądało, ale opinie na forach internetowych były jeszcze gorsze niz ta, bo dla nas chociaż naczyń starczało.