Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Z wyjątkiem jednostajnego jedzenia ,monotonne owoce czyli jabłka,pomaran,melon pokrojone i w wodzie bez arbuza a jest sezon to był super wypoczynek bo byłam w starym Seagulu bo w Nowym czyli ten ze schodami nie było miejsca bo bym musiała dopłacić do pokoju a tak cała reszta super
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Sea Gull w Hurghadzie ma świetną lokalizację w samym centrum, co jest dużym plusem. Oferuje liczne baseny i jest podzielony na nową i starą część, co daje różnorodność w wyborze zakwaterowania. Wyżywienie było bardzo dobre, ale hotel wymaga remontu. Plaża w hotelu Sea Gull jest podzielona na dwie części. Jedna część plaży jest przy restauracjach, a druga część to zatoka. Plaża jest bardzo ładna i zadbana.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel przyzwoity w dobrym położeniu z obszerną plażą i podgrzewanymi basenami. Duży wybór jedzenia, jedzenie dobre. Animacje niestety tylko dla głownych gosci czyli Rosjan i mieszkańców byłego ZSRR którzy stanowią 90-95% gosci hotelu. Czystość średnia aczkolwiek to Egipt więc nie ma co wymagać standardów europejskich. 4 gwiazdek ten hotel nigdy by nigdzie nie dostał. Atrakcje dla dzieci mini zoo itp. Zjeżdżalnie wodne. Napoje alkoholowe w opcji all niezbyt dobre, słabe o zawartości alkoholu max 15%. Osobliwością była "Finlandia" w plastikowej butelce z etykietą odbitą na xero odziwo z egipską banderolą. Ale w tym kraju nie ma czegos takiego jak chroniony znak towarowy. W barze przy basenie piwo z butelek nie nalewaka - lokalne Stella . Wymeldowanie do godziny 12tej ale bez problemu można jeszcze później przed odlotem korzystać z restauracji i barów. Trzeba znać rosyjski gdyż obsługa nie zna języka angielskiego i cięzko się dogadać. W barch jest troszkę lepiej ze znajomością języka angielskiego. Co przekłada się na obsługę i klient nierosyjskojęzyczny dostaje lepsze napitki, lub dyskretne uwagi aby przyjśc za 5 minut.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mały tereń do pływania, nie wolno wyplyczać poza boje, ratownik pilnuje. Odpoczywają prawie sami rosjanie. Miłą obsługa, personel uprzejmy. Jedzenie nie jest zle, ale brakuje owoców i sałatek. Teren hotelu jest zadbany. Pokuj mieliśmy dobry, ale za głośna klimą i lodówka. Wcale ok, twarda 4.