Opinie o Melissa

Kategoria lokalna: 3

4.8/6
(302 opinie)
Atrakcje dla dzieci
2.7
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.3
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
4.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Hotel w porządku

    Emilia, Mokronos Górny 01.10.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Wakacje wspominam dobrze, umiejscowie hotelu bardzo trafne - blisko plaży, kawałek do centrum, ale na piechotę bez problemu można dotrzeć. Jedzenie bardzo dobre. Mogę sie przyczepić tylko do standardu w pokojach - pokój schludny, ale byly niedociągnięcia w stylu dziur w pościeli, brudnych zasłon, czy toallety w nie najlepszym stanie. Minus też na bar, który byl czynny do 22, po tej godzinie nie można było się napić np. wody czy soku. Ogólnie pobyt przyjemny i mimo wszystko oceniam pozytywnie

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    polecam

    Lena 08.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    polecam lokalizacja świetna super jedzenie pokoje też w porządku, minusem brak atrakcji dla dzieci…

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wakacje hotel Melissa

    K.P.N 17.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Wrażenia z wyjazdu...prawie wszystko oceniam pozytywnie oprócz niektórych mankamentów w hotelu..wiadomo jest to hotel 3* więc nie można było spodziewać się złotych klamek, pokoj sprzatany codziennie wymieniane reczniki codziennie , wymiana poscieli co 2 dni. Okolica ...plaza kleopatry 10/10 . Pokój ok mieliśmy pokój 2os + dostawka , klimatyzacja działała bez zastrzeżeń...alkohol prawdziwy nie rozcieńczony , jedzenie ok jak dla mnie zawsze szło coś wybrać jeden kelner pracujący jak za karę. Basen malutki ..pare leżaków które zawsze były zajęte...ale ja pojechałam korzystać z plazy a nie tylko leżeć przy hotelowym basenie. Do plazy bardzo blisko przejście przez ulicę jednokierunkowa , na plazy płatne lezaki ( groszowe sprawy 200lir za 2 lezaki i 2 parasole - cały dzień ) winda działającą . Pobyt w Turcji w hotelu Melissa uważam za udany ...;)

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Melissa Alanya

    ANNA, WOLA PRAZMOWSKA 23.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    yłam po raz kolejny miejsce wspaniałe piękna plaża ciepła czysta woda, do plaży bardzo blisko tylko przejście przez ulicę rewelacja

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Świenie położony średni hotel

    Marcin, Rzeszów 15.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Na plus: - śniadania - pyszne piwo Efes, markowe napoje z butelek, teraz już dystrybutora - jedzenie - mało mięsa, ale mnóstwo warzyw i ciasta dobre - lokalizacja Na minus: - obok jest Reagge Bar w którym do 2giej w nocy, niemal dzień w dzień grają bardzo głośną muzykę inną niż reagge, to zdecydowanie Techno Bar - barmani, starsze chłopy, wolni, niezbyt mili, no nie tak to powinno wyglądać Ogólnie w promocyjnej cenie warto.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Wakacje

    TOMASZ, BIELSKO-BIAŁA 08.08.2022

    Na plus napewno jest odległość do plaży wystarczy przejść przez pasy już jest chodnik i zejście na plażę. Woda przyjemna ciepła

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wakacje w hotelu Melissa

    Małgorzata, Łódź 26.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Generalnie hotel spełnia warunki 3 gwiazdek. Głównym mankamentem był brak czajnika w pokoju. Na dole co prawda był dostępny dystrybutor z gorącą wodą, ale np. zaparzenie ziół, które powinnam pić co wieczór już sprawiało problem. Basenik nieduży i zlokalizowany przy stolikach restauracyjnych nie zachęcał do pływania w obecności ludzi siedzących przy stolikach. Nie skorzystałyśmy ani razu. Jedzenie generalnie dobre, spory wybór i można było wybrać to co się lubi. Niedogodnością była jedna maleńka (3-osobowa) winda, co powodowało czasem dosyć długie czekanie na wjazd czy zjazd. Mimo, iż termin wyjazdu był przed wysokim sezonem to było ok. 40 stopni i klimatyzacja w pokoju nie dawała rady. Obsługa sympatyczna. Czy pojechałabym po raz drugi do tego hotelu? Chyba nie :)

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Udane wakacje

    TERESA, 19.11.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Piękne miejsce, super plaża, hotel skromny, ale czysty i przyjemnie można odpocząć , jedzenie urozmaicone, korzystaliśmy również z wycieczek fakultatywnych , polecam

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Dagmara Hotel Mellisa

    Dagmara 23.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Swieze posilki,jednak w krótkicb poracb tylko po półtora godziny. Czyste pokoje z klimatyzacją. Plaza piękna bardzo blisko. Zejście do morza bardzo kamieniste ale ciepła woda.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Generalnie jestem bardzo, bardzo zadowolony. Mam tylko jedno ale....

    Gabriel, Katowice 02.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Prawie 8-dniowy pobyt w tureckiej miejscowości Alanya był bardzo wartościowym przeżyciem. Turcja zaoferowała wiele niezapomnianych atrakcji, sporo ciekawych opcji odpoczywania, rozwoju i wiele, gorącego, południowego słońca. Miałem w czasie tego pobytu okazję zobaczyć piękno tego regionu, bogactwo wspaniałego kraju. Nie mogę też narzekać na transport. Zarówno loty liniami Smartwings, jak i przemieszczanie się po tureckich drogach autokarami, między atrakcjami, miastami były doskonałe. Szybkie i sprawne. Wróciłem z tego wyjazdu w bardzo dobrym humorze, pełen energii na nowe, czekające mnie wyzwania w ojczyźnie. Bogatszy o wiele wrażeń i opinii. Jedna tylko sprawa zaważyła na mojej finalnej ocenie. Zakwaterowany byłem w trzygwiazdkowym hotelu Kleopatra Melissa Hotel. Nie mam zastrzeżeń do tego obiektu i do jego usług. Jest to poprawne miejsce na bazę noclegową. Co prawda w pokoju, w jakim miałem zakwaterowanie, nie działał zamek drzwi balkonowych i drzwi pokojowej lodówki były zepsute, to nie były to poważne utrudnienia. Z lodówki nie korzystałem. Oferta gastronomiczna (śniadania, obiady i kolacje) była na bardzo przyzwoitym poziomie. Jednak miało miejsce jedno wydarzenia, które zaważyło na mojej ocenie hotelu i w sumie całego wyjazdu. W nocy z dnia 24 na 25 września 2024 r., na pierwszym piętrze tego hotelu, między godziną 22:30 a 1:55 inny turysta z Polski katował (użyję tak mocnego słowa) innych zakwaterowanych muzyką. Grał ją z premedytacją przez głośnik i towarzyszyły temu zajściu protesty innych gości. Wśród poszkodowanych był turysta z innego kraju. Pamiętam wymianę zdań prowadzoną w obcym języku na korytarzu. Niestety obsługa hotelowa nie zareagowała, a przynajmniej nie odnotowałem takiego działania. Kiedy opuszczałem ów hotel następnego dnia, nie była także w stanie udzielić mi odpowiedzi na pytanie: co zaszło feralnej nocy? Poskarżyłem się na recepcji na zaistniałą sytuację. Aby nadać kontekstu, trzeba wiedzieć, że do 23:00 w barze obok hotelu grano głośno muzykę na żywo (typowa rozrywka nocna plażowego miasta). Efektem tych ekscesów był fakt, że nie mogłem poprawnie przespać tej nocy. Zarazem zwrócę uwagę, że następny dzień, do godziny 12:00, musiałem się wymeldować, a lot do kraju miałem późno następnej nocy. Było to wysoce niekomfortowe. Brak rezydenta w czasie odbierania mnie z hotelu i podróży do Antalii na lotnisko uniemożliwił złożenie poprawnej skargi na hotel. Rezydentkę spotkałem dopiero w czasie odprawy samolotowej (blisko 24 h później) i nie była to osoba, jakiej mogłem złożyć oficjalny protest. Nie sądzę też, aby mogła realnie wyciągnąć konsekwencje wobec winnych zaistniałej sytuacji. Stąd pozostawiłem wyłuszczenie swego żalu na ocenę w kraju. Co właśnie czynię. Na co chcę zwrócić uwagę, to fakt, że do tego zakłócenia ciszy nocnej doszło z winy hotelu i z winy biura podróży. Nie wywiązały się (ani hotel, ani biuro) z obowiązku zapewnienia klientowi poprawnych warunków nocnego wypoczynku. Uważam go za kluczowy dla dobrego i owocnego wykorzystania wycieczek turystycznych oferowanych, jako "bezrtoski" relaks. Poważnie zastanawiam się, czy: - po pierwsze - nie zgłosić się z reklamacją w związku z zaistniałą sytuacją, - po drugie - nie zrezygnować w przyszłości z Państwa usług. Opisywana wycieczka do tanich nie należy. W roku 2024 jej koszt oscylował w granicach od 5 000 do 6 000 zł. W tej cenie oczekiwałbym wywiązania się z tak podstawowego elementu, jakim jest cisza KAŻDEJ nocy w hotelu. Tylko ona gwarantuje każdemu poprawny wypoczynek, potrzebny w dniach wycieczek fakultatywnych, jakie potrafią być wymagającym elementem całej imprezy. I potrzebnej w czasie podróży z miejsca docelowego do kraju. Proszę uwzględnić tę ocenę na przyszłość w doborze hoteli i postawić na takie, jakie potrafią od awanturujących się i niedostosowanych turystów egzekwować spokój. Dziękuję.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem