Kategoria lokalna 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Już napisałem opinię do biura RAINBOW, zaraz po przyjeździe z objazdówki i zakwaterowaniu. Jesteśmy z żoną bardzo zawiedzeni, ten hotel nie powinien być w ofercie. Odbyłem kilkanaście/kilkadziesiąt wycieczek objazdowych, również z Waszą firmą, bywało różnie, szczególnie na objeździe, gdzieś w Indiach, Hiszpanii, pod Paryżem ale na wypoczynku zawsze były hotele gwarantujące dobry wypoczynek./wypoczywałem w Kusadasi/ Melisa to do bardzo zła propozycja wypoczynku, to powód do denerwowania się, sala jadalna bardzo mała, w porach posiłków z talerzem w ręce wyszukiwało się wolnego stolika, czasem trochę to trwało, z tego też powodu utrzymanie czystości sprawiało duże kłopoty. Oczywiście brudne, niedomyte talerze, sztućce, stoliki /obsługa nie była w stanie zapewnić czystości/ Kolejki po kawę, herbatę i piwo, kolejki po filiżanki, ewentualnie kubki z miękkiego tworzywa. Oferta owoców, oczywiście, był arbuz, były jabłka, tak na zmianę ale pomidory przemysłowe, niedojrzałe, sałatki, różnie raz bardziej świeże innym razem mniej. Z obiadów plusem były zupy, wprawdzie nie wiedziałem jak się nazywają ale były smaczne, a, jadalny był również ryż i to by było na tyle. Żeby była jasność, głodni nie byliśmy, był chleb, jakieś sery topione, białe też ale było różnie, miód, wystana kawa w kolejce. Oczywiście, forma podwieczorku, kawa lub herbata i ciastka z marketu, n.p. paluszki z sezamem.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Po przyjeżdzie ,pokój niby posprzątany ale piach na podłodze , brak ręczników trzeba było się prosić o nie, stare papierki za szafką, Łóżko bardzo twarde, poduczki twarde jak kamienie - nie do spania. Łazienka bardzo mała, śmierdzi kanalizacją. Dają tylko jeden kluczna pokój.!!!!!! Obsługa starszej Pani w recepcji fatalna. Jedyny atut tego hotelu to położenie. Plaż pod nosem. Niedaleko do centrum miasta. Plaża jest po drugiej stronie ulicy przed hotelem. Leżaki płatne 6 euro za dzień. Dużo mikroplastiku w wodzie /. Ładna okolica. Polecam lot z Gór na paralotni i lądowanie na plaży.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zdecydowanie nie polecam. Nie wiem jakim cudem ten hotel ma tak dobre opinie. Zdaje sobie sprawę z tego, że to tylko 3 gwiazdki, ale nie zmienia to faktu że zbyt wiele pozostawia do życzenia. Jedzenie okropne, często jedyna zjadliwą rzeczą były tylko warzywa i owoce. Mięsa w sosach niewiadomego pochodzenia, obrzydliwe frytki, rozgotowane makarony. Obsługa hotelowa nie rozumie ani słowa w języku angielskim. Pokoje miały być sprzątane codziennie, a pościel i ręczniki miały być wymieniane co 3 dni - pokój ani razu nie został porządnie posprzątany, ręczniki zostały wymienione raz, a pościel ani razu (pobyt tygodniowy). Rezydentka sprawiająca wrażenie osoby wszystko wiedzącej i chyba tylko według niej - zabawnej. Jedyne plusy - klimatyzacja i sensowna lokalizacja.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjeżdzałam kilka razy z Rainbow, nigdy nie byłam w takim słabym hotelu. Do hotelu przyjechaliśmy o drugiej w nocy, ostatniego dnia wyjechalismy bez śniadania o 7,00 rano, mimo że spokojnie mogliśmy je zjeść bo na lotnisku czekaliśmy 4 godziny,