Kategoria lokalna 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel przy samym skibusie, jeżdżą aż 3 więc najcześciej idzie się załapać od razu. Pokój może nie rewelacyjny lecz czysty, sprzątany regularnie. Ciepła woda zawsze była. Ogrzewanie włączane rano i po powrocie z nart do późnej nocy - nie było problemu z mokrymi rzeczami. Jedzenie ekstra :) choć śniadania nieco monotonne ale bogate - w formie bufetu. Były płatki z 10 rodzaji, jogurty, ser, szynka, salami, soki, herbata, kawa, ciastka, ciasta codziennie inne - naprawdę szło się najeść na narty. Nie można było wziąć kanapek ze sobą na stok. Obiadokolacje - może trochę za późno lecz wcześniej od razu po przyjściu z nart dostępne przekąski w głównym holu. Obiadokolacje ala karte lecz z możliwością dokładki. Przeróżne rzeczy - makarony, wołowiny, sery, no każdy wybrał coś dla siebie. Raz w tygodniu kolacja tematyczna - smaki lokalne. Hotel godny polecenia. Z chęcią pojechalibyśmy jeszcze raz
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W porównaniu z wyjazdem w 2020, w hotelu zaszły drobne zmiany na plus. Porcje podczas obiadokolacji stały się większe, pojawiły się także startery. Ponownie wystąpił problem z ogrzewaniem i brakiem ciepłej wody, ale po zgłoszeniu w recepcji można powiedzieć że problem został rozwiązany. Tu warto wspomnieć, że problem ten dotyczy głównie pokoju jednoosobowego, w pokoju dwuosobowym nie odnotowano podobnego problemu. Ogrzewacze na buty narciarskie są wyłączane na noc, także w ostatni dzień pobytu warto wrócić wcześniej, aby buty zdążyły wyschnąć. Kupując ofertę z dwutygodniowym lub większym wyprzedzeniem, karnet można kupić zdecydowanie taniej we własnym zakresie na stronie ośrodka, tj. ski.it, niż z "zniżką" od Rainbow. Związane jest to z dynamicznymi cenami (im wcześniej zakupiony skipass, tym taniej). Wybierając wspomnianą "zniżkę" od Rainbow, w najlepszym wypadku zapłacimy tyle samo, co kupując karnet samemu z kilkudniowym wyprzedzeniem. Pytanie w tej sprawie do Rainbowa pozostało bez odpowiedzi.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jako hotel dobry czysto obsługa miła prócz recepcji śniadania mogą być chociaż codziennie to samo obiady mniej niż średnio ale głodnym się nie było sauny małe ale dobre
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel super położony przy samym przystanku SKIBUSA 7 minut jazdy do Marillevy 900. Pokój jedynka wymaga odświeżenia.