Opinie klientów o Chatur Playa Real Resort

5.0 /6
560 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.0
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Michał, Skawina 16.11.2022
Termin pobytu: październik 2022

Playa Real Resort

Wyjazd zorganizowany bardzo pozytywnie, rejon costa Adeje bardzo urokliwy, pogoda idealna pod wakacje z dziećmi. Hotel pozostawiał troche do życzenia.

3.5/6

MICHAL, KRAKOW 23.04.2023
Termin pobytu: kwiecień 2023

Teneryfa we dwoje

Generalnie super, obiekt dla rodzin z dziećmi, jedzenie smaczne poza śniadaniami które każdego dnia takie same. Organizacja kiepska kolejki, 20 kelnerów a jeden kucharz. Chyba tam już nie wrócimy. Teneryfa cudowna, plaże, przyroda pogoda, ocean 11/10 reszta normalna

3.5/6

Barbara, Piotr Poznań 30.03.2016

Zimowy pobyt w Playa Real Resort

W hotelu byłam na przełomie stycznia i lutego 2016 r. Hotel mieści sie na niewielkim wzniesieniu, tak więc idąc z plazy trzeba się lekko wdrapywać pod górkę. Ale ma to oczywiście swoje plusy bo w ten sposób ćwiczyliśmy sobie nogi i na dodatek spalilismy zbedne kalorie. Pokój , który dostalismy był z widokiem na morze, z duzym tarasem, duzy , przestronny, z dużą łazienką. Wyposazenie juz lekko trąciło starością np. mocno wyeksploatowane obicia kanap. Jednakże obsługa hotelu codziennie sprzątała wymieniała ręczniki i pościel w razie potrzeby. z pokoju jestem genaralnie zadowolona. Wyżywienie, proste, nie wyszukane ale trzeba przyznać że było smaczne. Chociaż jedna kwestia mnie zaintrygowała pomimo, ze codziennie było inne menu, kuchnie róznych narodów to jednak wyraźnie dało się odczuć maniere szefa kuchni. Zawsze potrawy były doprawione w podobny sposób, spod jednej reki :-). Co najwazniejsze było świeże, smaczne i mnóstwo świeżych owoców!. Ciasta natomiast nie są ich specjalnością, ale specjalnie mi to nie przeszkadzało bo unikałam ciast. Napoje do woli.....jakie kto chce! Obsługa w hotelu bardzo miła i pomocna i felikatnie wycofana, dyskreta, nie narzucająca się....co sobie cenię. W hotelu uzyskalismy pełna informację nt. poruszania się po okolicy. Rezydentka kompetentna, udzieliła nam wszelkich informacji zaraz na poczatku pobytu i zachęciła do udziału w wycieczkach ciekawie je prezentując. Natomiast juz Pani Przewodnik na wycieczce zdumiała mnie ogromnie......generalnie cały czas siedziała z nosem w komórce i wysyłała smsy lub e-maile. Tylko od czasu do czasu przypominała sobie ze jest przewodnikiem. Była grzeczna , miła , uprzejma, ale to jej uzaleznienie od komórki było nie na miejscu. Transfery do hotelu i na lotnisko były bardzo dobrze i sprawnie zorganizowane. Podsumowowując standard hotelu, obsługa jest adekwatny do ceny. Zamierzam jeszcze raz w przyszłym roku pojechac do tego hotelu, do tej miejscowości. Wdłuż wybrzeza jest kilkukilometrowy deptak ze sklepami i mnóstwem knajpek. Znakomicie się tam czułam, wypoczełam, spróbowałam w lokalnych knajpkach ciekawych potraw, zrobiłam super zakupy w korzystnych cenach ......więc napewno tam jeszcze wrócę. Dostaliśmy pokój z widokiem na morze.

3.0/6

Ania 30.05.2017
Termin pobytu: czerwiec 2017

Hotel w porządku, ale nie na cztery gwiazdki

Biorąc pod uwagę opinie, które czytałam przed wyborem tego hotelu, zakładałam, że niedociągnięcia typu "nieczynne windy" (no bo ile czasu może być nieczynna winda - na miejscu dowiedziałam się, że jest tak od dwóch lat...) czy "brak wifi" to już przeszłość (wifi to już teraz raczej standard, choćby za dopłatą, ale dostęp powinien być). Zakładałam też, że odnowione pokoje oznaczają zażegnanie zastrzeżeń co do standardu i jechałam przekonana, że będzie super. W maju 2017 nadal na cztery windy chodziła tylko jedna. Pokój mieliśmy na czwartym piętrze, mimo to nie przeszkadzało nam to bardzo w poruszaniu (chodziliśmy po schodach), jednakże wyobrażam sobie, że dla ludzi z dziećmi i wózkami mogło to stanowić problem. Wifi bezpłatne, ale prawdę mówiąc wolałabym dopłacić i mieć normalne łącze, bo było naprawdę ciężko z tego wifi korzystać nawet po to, żeby sprawdzić pocztę - jest to pierwszy hotel, w którym spotkałam się z takim problemem. Pokoje niby odnowione, ale już są brudne ściany, w łazience czarne fugi, sprzątanie według mnie też nie było dokładne. Ogólnie ma się wrażenie, że to odnawianie to było bardzo po łebkach i sprowadziło się głównie do wymiany mebli. Trzeba również liczyć się z tym, że jest głośno wieczorami z uwagi na animacje, które bardzo słychać w pokojach (chyba, że zamknie się balkon). Moje główne zastrzeżenie dotyczy jednak... WODY. Ciśnienie wody w łazience tragiczne. Nie dość, że ustawienie temperatury takiej, żeby woda nie była lodowata lub parząca trwa bardzo długo, to w dodatku nawet jak już się ustawi, to po paru sekundach się zmienia. Cierpiałam strasznie, gdy spaliłam sobie skórę od słońca i musiałam wziąć prysznic, a nagle z letniej wody była gorąca. Koszmar. Każdy prysznic to była przeprawa przez mękę - narzeczony po paru dniach mył się już po prostu w zimnej, bo wolał to niż się poparzyć. Moim zdaniem hotel nie zasługuje na cztery gwiazdki, a na trzy. Mimo to kwestia wody nawet dla hotelu trzygwiazdkowego to coś, co powinno działać normalnie. Trochę ma się poczucie bylejakości w tym hotelu - nie działają windy, na trzy wagi do bagażu działa jedna, sprzątanie też trochę byle jak, aby było (brudne ściany, brudne klinkiety, brudne fugi), wifi strasznie słabe. Dla osób, które oczekują faktycznie standardu czterogwiazdkowego - nie polecam. Mogę za to z czystym sumieniem polecić biuro podróży.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem