Opinie o Chatur Playa Real Resort

Kategoria lokalna 4

4.9/6
(650 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Intensywność programu
5.5
Obsługa hotelowa
5.3
Pilot
5.5
Plaża
5.0
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.2
Program wycieczki
6.0
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.4
Transport
6.0
Wyżywienie
4.8
Zakwaterowanie
6.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Zimowy pobyt w Playa Real Resort

    Barbara, Piotr Poznań 30.03.2016

    W hotelu byłam na przełomie stycznia i lutego 2016 r. Hotel mieści sie na niewielkim wzniesieniu, tak więc idąc z plazy trzeba się lekko wdrapywać pod górkę. Ale ma to oczywiście swoje plusy bo w ten sposób ćwiczyliśmy sobie nogi i na dodatek spalilismy zbedne kalorie. Pokój , który dostalismy był z widokiem na morze, z duzym tarasem, duzy , przestronny, z dużą łazienką. Wyposazenie juz lekko trąciło starością np. mocno wyeksploatowane obicia kanap. Jednakże obsługa hotelu codziennie sprzątała wymieniała ręczniki i pościel w razie potrzeby. z pokoju jestem genaralnie zadowolona. Wyżywienie, proste, nie wyszukane ale trzeba przyznać że było smaczne. Chociaż jedna kwestia mnie zaintrygowała pomimo, ze codziennie było inne menu, kuchnie róznych narodów to jednak wyraźnie dało się odczuć maniere szefa kuchni. Zawsze potrawy były doprawione w podobny sposób, spod jednej reki :-). Co najwazniejsze było świeże, smaczne i mnóstwo świeżych owoców!. Ciasta natomiast nie są ich specjalnością, ale specjalnie mi to nie przeszkadzało bo unikałam ciast. Napoje do woli.....jakie kto chce! Obsługa w hotelu bardzo miła i pomocna i felikatnie wycofana, dyskreta, nie narzucająca się....co sobie cenię. W hotelu uzyskalismy pełna informację nt. poruszania się po okolicy. Rezydentka kompetentna, udzieliła nam wszelkich informacji zaraz na poczatku pobytu i zachęciła do udziału w wycieczkach ciekawie je prezentując. Natomiast juz Pani Przewodnik na wycieczce zdumiała mnie ogromnie......generalnie cały czas siedziała z nosem w komórce i wysyłała smsy lub e-maile. Tylko od czasu do czasu przypominała sobie ze jest przewodnikiem. Była grzeczna , miła , uprzejma, ale to jej uzaleznienie od komórki było nie na miejscu. Transfery do hotelu i na lotnisko były bardzo dobrze i sprawnie zorganizowane. Podsumowowując standard hotelu, obsługa jest adekwatny do ceny. Zamierzam jeszcze raz w przyszłym roku pojechac do tego hotelu, do tej miejscowości. Wdłuż wybrzeza jest kilkukilometrowy deptak ze sklepami i mnóstwem knajpek. Znakomicie się tam czułam, wypoczełam, spróbowałam w lokalnych knajpkach ciekawych potraw, zrobiłam super zakupy w korzystnych cenach ......więc napewno tam jeszcze wrócę. Dostaliśmy pokój z widokiem na morze.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    22

    Hotel w porządku, ale nie na cztery gwiazdki

    Ania 30.05.2017 | Termin pobytu: czerwiec 2017

    Biorąc pod uwagę opinie, które czytałam przed wyborem tego hotelu, zakładałam, że niedociągnięcia typu "nieczynne windy" (no bo ile czasu może być nieczynna winda - na miejscu dowiedziałam się, że jest tak od dwóch lat...) czy "brak wifi" to już przeszłość (wifi to już teraz raczej standard, choćby za dopłatą, ale dostęp powinien być). Zakładałam też, że odnowione pokoje oznaczają zażegnanie zastrzeżeń co do standardu i jechałam przekonana, że będzie super. W maju 2017 nadal na cztery windy chodziła tylko jedna. Pokój mieliśmy na czwartym piętrze, mimo to nie przeszkadzało nam to bardzo w poruszaniu (chodziliśmy po schodach), jednakże wyobrażam sobie, że dla ludzi z dziećmi i wózkami mogło to stanowić problem. Wifi bezpłatne, ale prawdę mówiąc wolałabym dopłacić i mieć normalne łącze, bo było naprawdę ciężko z tego wifi korzystać nawet po to, żeby sprawdzić pocztę - jest to pierwszy hotel, w którym spotkałam się z takim problemem. Pokoje niby odnowione, ale już są brudne ściany, w łazience czarne fugi, sprzątanie według mnie też nie było dokładne. Ogólnie ma się wrażenie, że to odnawianie to było bardzo po łebkach i sprowadziło się głównie do wymiany mebli. Trzeba również liczyć się z tym, że jest głośno wieczorami z uwagi na animacje, które bardzo słychać w pokojach (chyba, że zamknie się balkon). Moje główne zastrzeżenie dotyczy jednak... WODY. Ciśnienie wody w łazience tragiczne. Nie dość, że ustawienie temperatury takiej, żeby woda nie była lodowata lub parząca trwa bardzo długo, to w dodatku nawet jak już się ustawi, to po paru sekundach się zmienia. Cierpiałam strasznie, gdy spaliłam sobie skórę od słońca i musiałam wziąć prysznic, a nagle z letniej wody była gorąca. Koszmar. Każdy prysznic to była przeprawa przez mękę - narzeczony po paru dniach mył się już po prostu w zimnej, bo wolał to niż się poparzyć. Moim zdaniem hotel nie zasługuje na cztery gwiazdki, a na trzy. Mimo to kwestia wody nawet dla hotelu trzygwiazdkowego to coś, co powinno działać normalnie. Trochę ma się poczucie bylejakości w tym hotelu - nie działają windy, na trzy wagi do bagażu działa jedna, sprzątanie też trochę byle jak, aby było (brudne ściany, brudne klinkiety, brudne fugi), wifi strasznie słabe. Dla osób, które oczekują faktycznie standardu czterogwiazdkowego - nie polecam. Mogę za to z czystym sumieniem polecić biuro podróży.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Bardzo średni

    Joanna, Rzeszów 20.10.2023 | Termin pobytu: październik 2023

    Zalety hotelu: - Świetna lokalizacja. Dobra baza wypadowa w każdą stronę Teneryfy - Smaczna kuchnia. Śniadania, obiady i kolację na dobrym poziomie. Wady: - kolacja a'la carte proponowana przez hotel porażka. Dania takie same jak w czasie wydawania ogólnych posiłków. Hotel nie oferuje tam niczego wyszukanego. Czego mozna by bylo oczekiwac powolujac sie na nazwe "a'la carte. Dodatkowo trzeba opłacić napoje: wode, soki i inne trunki. - Karaluchy wszędzie. W pokoju, kuchni, jadalni, między woreczkami z cukrem stojącym obok ekspresu do kawy - Snack bar, w którym oferowano przekąski pomiędzy głównymi posiłkami fatalny. Jedzenie okropne, nic tam nie zjadłam. Wszystko wyglądało tak jakby człowiek miał się pochorować po spożyciu tych "dobroci" - Ogólnie hotel brzydki i stary. Zdjęcia marketingowe nie są aktualne. Biuro powinno aktualizować swoje foldery, a gwiazdki chyba są nadane tylko i wyłącznie za to, że to miejsce posiada maly basen, jacuzzi, spa i siłownię. Szczerze nie wróciłabym tutaj drugi raz.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    bardzo średnio

    Daria 30.08.2017 | Termin pobytu: wrzesień 2017

    Spędziliśmy w tym hotelu 14 dni. Pokoje "odnowione" byle jak. Do przykrycia dla dzieci stare , nieprane koce . W szafie śmierdziało stęchlizną. Poza tym jedna szafa na 5 osób to chyba trochę mało. Jedyna zaleta pokoju to przestronność. Łazienki dawno nie odnawiane. Karaluchy biegające normalka. Pokoje sprzątane codziennie tzn. wymieniane ręczniki i umyta podłoga ale już nie odkurzona więc średnio. Jedzenie: bardzo średnie, monotonne . Rzadko udało się coś zjeść na obiad smacznego. Animacje: masakra jakaś. Jedna wielka nuda. Pierwszy raz sie tak wynudziłam na wakacjach. Baseny dość czyste, ale w brodzikach dla dzieci zimna woda więc korzystaliśmy tylko raz niestety. Hotel dość daleko położony od oceanu. Personel miły i pomocny. Wyspa ogólnie piękna ale hotel bardzo średni jak za te pieniądze.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem