Opinie o Chatur Playa Real Resort

Kategoria lokalna: 4

4.9/6
(690 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Intensywność programu
5.5
Obsługa hotelowa
5.3
Pilot
5.5
Plaża
5.0
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.2
Program wycieczki
6.0
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.4
Transport
6.0
Wyżywienie
4.8
Zakwaterowanie
6.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    22

    Bardzo słaby hotel

    Bożena, Warszawa 10.07.2017 | Termin pobytu: lipiec 2017

    Hotel średni 3* na pewno nie jest to 4* Jak już na wstępie zostało napisane, hotel nie jest to 4* a słabe 3*, biuro Rainbow powinno się wstydzić sprzedawać hotel jako 4*. Jedzenie średnie, bardzo skromny wybór praktycznie co dzień to samo, po dwóch tygodniach aż strach patrzeć na kurczaka, który był co dzień. Dodatkowo kiepskiej jakości, podane nijak, stoły nakryte non stop tym samym jakieś bieżniki i to wszystko, nawet na kolację brak obrusa. W restauracji Ala Karte zaraz po otwarciu brakuje już innego mięsa, zostaje tylko kurczak, oczywiście tylko dla Polaków, bo dla Anglików jest większy wybór dostępny cały czas. Jeśli chodzi o całokształt hotelu, to większość gości to Polacy oraz Anglicy i tu można by napisać epopeję na temat ich zachowania od krzyków, pijaństwa i brudu, który po sobie zostawiają. Nie liczą się z nikim na basenie rzucają wszystko pod nogi, począwszy od kubeczków po napojach, butelkach, niedopałkach oraz innych śmieciach pozostawionych po sobie. Niejednokrotnie jeśli ktoś chciał zająć leżak musiał sobie najpierw posprzątać syf jaki po sobie zostawili, obsługa przechodzi kopnie w kubek ale nawet go nie podniesie. Po całym dniu jest taki brud i smród, że aż nie chce się siedzieć przy basenie. Animacje żadne w ciągu dnia, wieczorem tylko dla dzieci, na basenie nuda oprócz krzyków Anglików nic się nie dzieje, totalnie nic nawet muzyka nie gra, dopiero jak przyjechała delegacja znajomych właścicieli hoteli nagle okazało sie, że muzyka gra i animatorzy się znaleźli??? Lobby bar nieczynny, pomimo tego, iż było pełne obłożenie hotelu, więc ani kawy ani drinka nie można było się napić w lobby tylko na basenie lub na dyskotece dla dzieci czyli na zewnątrz przy basenie, o szklankę oczywiście trzeba się upomnieć, gdyż jest tylko plastikowy kubek w ramach oszczędności i wygody. Pokój zgodny z opisem w ofercie, codziennie sprzątany i wymieniane ręczniki. Dla nas ten hotel nie spełnił żadnych oczekiwań jedynie okolica i położenie, ale to raczej nie jest wyznacznikiem, a bardziej liczy się to jak jest w hotelu, gdzie spędza się większość czasu. Pani Rezydent mało zainteresowana, nigdy nic nie wie, posiedzi chwilę, zje obiad i tyle z Pani Rezydent jest pożytku, liczy się tylko ilość sprzedanych wycieczek, które są tańsze na mieście w Polskim Biurze. Podziękować należy Panu Zdziśkowi z Recepcji, który jest uprzejmy i bardzo uczynny pomoże zawsze i we wszystkim, my szczególnie dziękujemy i pozdrawiamy. Pana Marka także pozdrawiamy i dziękujemy. Duże pretensje do Biura mamy za samolot, którym odbywała się podróż, były to linie Small Planet, w którym przez ok. 6 godz. trzeba siedzieć jak przykurcz, bardzo wąskie siedzenia bez możliwości ich nawet lekkiego rozłożenia. Stewardessa poinformowała, że to w ramach oszczędności został dołożony jeden rząd foteli, czyli sześć miejsc. To był nasz pierwszy wyjazd z biurem podróży Rainbow Tours i niestety ostatni, daleko im do Tui czy Itaki.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Okolica fajna ale hotel slaby, jedzenie fatalne.

    Dawid, Mielec 08.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Hotel slaby raczej 2* a nie 4, pokoje dosc duze z dodatkowym mini salonem i balkonami ale hotel nadaje sie do remontu, lezaki stare pekaja i wiekszosc nie ma oparc, parasole polamane i 3x ich mniej niz lezakow, restauracja allinclusive porazka jedzenie monotonne i niedobre wszystko jakby nieposolone i bez smaku, jedynie piwo amstel lane dobre i mozna sobie samemu nalac. Bylismy 10 dni i o ile Teneryfa jest piekna to sam ten hotel bardzo slaby w poblizu prawdziwe 4* mial niemiecki hotel to przepasc jakosciowa. Co ciekawe na terenie hotelu jest druga restauracja Gtand Italia i mozna w niej raz na tydzien zarezerowac sobie kolacje i tam jedzenie przepyszne, wiec zeobic jmieja tylko dla allinclusive na dole daja byle co. Pozatym jesli szukasz spokojnego hotelu to nie tu bo tu w sierpniu jest za duzo dzieci i codziennie ta sama dziecieca piosenka jedna za druga, nie da sie wytrzymac. Sama okolica Costa Adeje fajnie do plazy od hotelu tak 10-15 min pieszo. Dla osob ktore szukaja imprez bardziej polecam Playa de las americas bo tam sie cos dzieje wieczorem.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    21

    Lipiec 2015

    Rafał, --- 31.07.2015

    Krótko , hotel genialny w swojej bylejakości . Do zaakceptowania pod warunkiem rzetelnego przedstawienia w katalogu jako obiektu klasy turystycznej . W żadnym razie nie zasługuje na miano hotelu a już **** to jakiś ponury żarcik. Dla tych wszystkich , którzy nie przywiązują zbytniej wagi do jakości ( i nie jest to wobec nich przytyk, sam do takich należę ). Sama wyspa super , brać autko i jeździć gdzie się da . Wtedy nie ma czasu myśleć o bylejakości tego obiektu. Dwie buźki określają ocenę obiektu a nie całego pobytu.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    nie polecam

    Marta, Białystok 09.10.2015

    Pobyt na Wyspach Kanaryjskich to raj na ziemi natomiast pobyt w hotelu Playa Real Resort oceniam negatywnie i nie polecam.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Kiepski hotel

    Agnieszka 21.07.2017

    nie polecam tego hotelu, warunki bardzo słabe, łazienki w kiepskim stanie, powiedziłabym nawet że brudne, jedzenie również nienajlepsze. Dla dzieci codziennie to samo, bardzo mało urozmaicone. Napoje mogą być. Drinki i kawa bardzo słodkie. Hotel zasługuje najwyżej na dwie gwiazdki. A w Polsce to nie wiem czy jedną by dostał. Fajna animatorka, Polak pracujący w recepcji oraz Polak w restauracji. Bardzo mili i chętni do pomocy. Jeden raz na pobyt restauracja Ala carte- tutaj jedzenie bardzo dobre i świeże. Do oceanu jakieś 800 metrów. Sama Teneryfa piękna i warta odwiedzenia. Dla dzieci mnóstwo atrakcji. Warto wybrać się do Loro Parku i wodnego parku. Warto dopłacić trochę więcej i wybrać lepszy hotel.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Fajna lokacja zaniedbanego hotelu...

    Artur, 28.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Hotel sam w sobie w bardzo dobrej lokalizacji z przepięknym widokiem. Wygodny i przestronny pokój. Wysoka jakość masaży w SPA (dodatkowo płatnych) Niestety to już koniec zalet. Jedzenie tragiczne, tłuste, niesmaczne i codziennie praktycznie to samo. Pod koniec wyjazdu zaczęliśmy już się żywić tylko na mieście poza jajecznicą/omletem na śniadanie bo już nie mogliśmy znieść nawet zapachu kuchni. Codziennie widoczne cięcia kosztów (mam porównanie do wyjazdu do tego miejsca z przed dokładnie roku), np. codziennie ta sama pizza z szynka z resztek ze śniadania, rok temu do sangrii były cytryny, limonki i pomarancze, teraz sama cytryna lub sama limonka, dania z ryżem jednego dnia kurczak, 2giego dnia owoce moza a 3go "mix" który mam wrażenie był zmieszaniem dan z poprzenich 2 dni z dodatkiem soli, żeby zakryć nieświeży smak. Przez 11 dni pobytu było tylko 1 smaczne danie na obiado-kolacje tzn szaszłyki. Obsługa widocznie przemeczona i nie zawsze przez to uprzejma czy efektywna, mowa tutaj o kelnerach sprzatajacych stoliki którzy na prośbe przygotowania stolika kreca oczami a sprzataja na odwal sie - ok fala brytyjczyków spowodowała syf niesamowity i kechup nawet na krzesłach do siedzenia na które to obsługa nawet nie zwracała specjalnej uwagi podczas sniadan/obiadów/obiadokolacji - później wszystko sprzatniete, ale "pożądek" trwa 5 minut. Rekordem był karaluch biegajacy w okolicach sałatek. Karaluchy to też osobny temat bo jest ich w hotelu pełno, włącznie z chyba 5cioma na raz koło dystrybutora wody tuz koło recepcji! Nawet w windzie nie raz sie karaluch znalazł. Windy to kolejny dowcip, niby po 2 windy na stronę, ale w kazdym pionie działała tylko jedna. Plus korzystała z niej obsługa która np przewoziła wózki z recznikami - efekt nie raz czekalismy 10-15 minut żeby móc podjechać do pokoju. Kolejnym cieciem kosztów w porównaniu z zeszłym rokiem i niestety dużym zawodem okazała się jakość alkoholi. Tzn praktycznie nie dało się tego pić. Poza czystą wódką słabej jakości i piwem nie dało się praktycznie nic pić. Kilka razy zamówiłem whiskey z colą i nie tylko było gorszej jakości niż można kupić w Lidlu za 30zł ale było wrecz odzucajace - whiskey smierdziała jak płyn do dezynfekcji rąk przy wejściu do supermarketu. Za każdym razem nie dałem rady wypić więcej niż łyk i wylewałem. Oczywiście przy przy barze info że "lepszej jakości" alkohole w dodatkowym pakiecie za opłatą - o czym nie było mowy w zakupowanym pakiecie "all inclusive". Rok temu nie było w ogóle problemu z jakościa alkocholi. Podsumowując - rok temu byliśmy zadowoleni ze stosunku jakości do ceny i dlatego w tym roku pojechaliśmy do dokładnie tego samego miejsca - niestety w tym roku doświadczenie nieprzyjemne i na ten moment nie chcemy nigdy więcej wracać do tego syfu.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    31

    Niespełnione oczekiwania

    M 06.01.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Moje doświadczenie w tym hotelu było wyjątkowo rozczarowujące. Wyżywienie pozostawiało wiele do życzenia – jedzenie było monotonne, niskiej jakości i często niedoprawione. Na pewno nie odpowiadało standardom czterogwiazdkowego obiektu. Pokoje również rozczarowały – wystrój był przestarzały, a infrastruktura widocznie zaniedbana. Czystość pozostawiała wiele do życzenia, a wyposażenie w żadnym wypadku nie spełniało oczekiwań wobec hotelu tej klasy. Najbardziej oburzające jednak było zachowanie pani rezydentki. Zdecydowanie odradzam współpracę z rezydentką Panią Niną, która wykazała się skrajnym brakiem profesjonalizmu, empatii i zaangażowania podczas wyjazdu na Teneryfę. W obliczu tragedii – śmierci uczestnika wycieczki – pani rezydentka odmówiła przyjazdu na miejsce, tłumacząc się odległością, i pytała, „czego od niej oczekujemy”. Żona zmarłego będąca w szoku psychicznym, została pozostawiona sama sobie, bez wsparcia ani pomocy w organizacji formalności. Obowiązki rezydentki musieli przejąć pozostali uczestnicy wyjazdu i obsługa hotelu. Takie zachowanie jest nie tylko nieprofesjonalne, ale też głęboko niemoralne. Biuro Rainbow powinno poważnie zastanowić się nad standardami zatrudniania swoich rezydentów. Raczej nie polecam tego miejsca

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Zaniedbany hotel

    Paulina 20.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Gdyby hotel zostal odswiezony, wrocilibysmy do niego. Na plus: duzy rodzinny pokoj, wygodne lozka, widok z balkonu (na morze), przyzwoite jedzenie, ciekawy przytulny design hotelu, obsluga w „stolowce” i barze, basen czesciowo plytki pozwalajacy 8-latkowi na samodzielna zabawe, wolne lezaki dostepne caly dzien, lokalizacja - 15min spacerem do plazy i deptaku. Na minus: KARALUCHY w pokoju, na balkonie, przy basenie, w toaletach - obrzydliwe!!! strach w nocy isc do lazienki brrr, chyba nigdy nieodswiezona lazienka (brudne pokruszone fugi, prysznic pryskajacy na wszystkie strony, zapuszczona wyginajaca sie wanna), popsuta klimatyzacja, piasek lub cos podobnego w basenie, wysiedziane zapadajace sie lezaki, scena imprezowa od strony balkonow, animacje watpliwej jakosci (nic dla dzieci), plastikowe jednorazowe kubki w barze (do nich nalewali np. cava) - zwykle kubki sa z grubszego tworzywa wielorazowego uzytku, podejrzana woda z automatu z sokami (sensacje zoladkowe), obrzydliwa kawa (brak mozliwosci wypicia porzadnej kawy z ekspresu, smieszna „silownia”. A najgorsze, ze zarowno obsluga recepcji jak i rezydentka ze stoickim spokojem przyjmowali prawie codzienne reklamacje, tlumaczac m.in. ze karaluchy na Kanarach sa normalne (jezdze regularnie i nigdy sie nie spotkalam), a imprezy na scenie koncza sie przeciez o 23:00. Moje pierwsze wakacje z Rainbow i raczej ostatnie.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    19

    Pobyt na przełomie 2024/25 all inclusive

    Agnieszka 06.01.2025

    Jedzenie monotonne, połowa rzeczy nie nadająca się do jedzenia, na koniec dostałam wysypki na brodzie i czeka mnie wizyta u dermatologa, zero przypraw w jedzeniu, a na pewno zero soli. Drinki na all inclusive nalewane z automatu - Mohito koloru płynu do mycia naczyń o smaku niewiele lepszym, podobnie S*x on the beach, Strawberry Daiquiri i reszta “drinków” z baru, w miarę jadalne piwo nalewane przy barze, woda w basenie lekko podgrzewana, snack bar to wysuszone na wiórki fastfoody i warzywa leżące chyba pół dnia na słońcu żeby stworzyć z nich burgera, pokoje duże, niewiadomo kiedy ostatni raz w remoncie, pościel niewiadomo kiedy zmieniana, pożółkła, na ścianach grasujące robaki, a w jedzeniu i wokół basenu karaluchy, klimatyzacja bez funkcji grzania, połowa gniazdek bez napięcia, wi fi praktycznie w ogóle nie działające (a na pewno nie dało się z niego korzystać). Na pewno najgorszym elementem hotelu jest jednak pani rezydentka Nina, która na pytanie czy przyjedzie do Pani, której mąż umarł kilka godzin przed Nowym Rokiem w wyniku NZK odpowiedziała “Jak Pani sobie to wyobraża?”. Starsza Pani nieznająca języka, została sama w obcym kraju, chwilę wcześniej owdowiała, a osoba, która mogłaby chociaż pomóc jej i robić za tłumacza, nie raczyła ruszyć swoich 4 liter z imprezy Sylwestrowej i jeszcze miała pretensje, że ktoś raczył do niej zadzwonić i przerwać imprezę. Śmiech na sali, który przelał gorycze pobytu w tym hotelu. Jeśli ktokolwiek zamierza jechać w tym kierunkiem i rezydentką nadal będzie pani Nina, to nie polecam umierać, bo nie wiadomo czy ktokolwiek się Wami zainteresuje. Pozostali goście hotelu byli bardziej pomocni i zainteresowani losem starszej Pani niż pani Nina. WSTYD!

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Bardzo niskiej jakości hotel z bardzo kiepskim jedzeniem

    Mariusz 08.06.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    Na plus to względnie dobra lokalizacja 15 minut pieszo nad ocean. Obok hotelu są miejskie hulajnogi. Dużo bezpłatnych miejsc parkingowych w okolicy hotelu, jak się uda to nawet przy wejściu do hotelu. Sam hotel niskiej jakości. moim zdaniem 2* z fatalnym jedzeniem. Pokój duży o komfortowy jednak mój pokój był nad kuchnią więc nie dało się siedzieć na balkonie z racji smrodu z kuchni. Jedynie można traktować ten hotel jako bazę noclegową. przespać się i wyjść z niego i wrócić wieczorem.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem