Opinie o Chatur Playa Real Resort

Kategoria lokalna: 4

4.9/6
(690 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Intensywność programu
5.5
Obsługa hotelowa
5.3
Pilot
5.5
Plaża
5.0
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.2
Program wycieczki
6.0
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.4
Transport
6.0
Wyżywienie
4.8
Zakwaterowanie
6.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    nie polecam

    Wioletta, Białystok 14.10.2015

    Witam. Byłam z rodziną w lutym miało być 9 dni. I to był najgorszy wybór jeżeli chodzi o biuro podróży i o hotel.Hotel był najgorszy w jakim byłam. Jeżeli chodzi o obsługę biura to klapa . Przyjechaliśmy w czwartek o 9 rano pokój dostaliśmy o 12. proszę sobie wyobrazić zmęczeni podróżą z małym dzieckiem głodni musieliśmy czekać na pokój do 12 TO CHYBA NIE TAK POWINNO WYGLĄDAĆ !!! Rezydentka pojawiła się na lotnisku i widzieliśmy ją może 10 min. Raz jeszcze była w hotelu żeby sprzedać wycieczki które zdecydowanie na własną rękę taniej pojechać. W dniu wyjazdu musieliśmy pokój opuścić o 10 rano wyjazd z pod hotelu na lotnisko 20 .po śniadaniu opuszczamy hotel i na własną rękę musisz sobie zorganizować wyżywienie .w sumie byliśmy w hotelu 7 dni.(POKÓJ DOSTALIŚMY O 12 W CZWARTEK A ZDALIŚMY O 10 W CZWARTEK) biuro zostawia swoich klientów na lodzie oszukując ich wycieczka sprzedana i radź se sam. DZIĘKUJĘ ZA ZEPSUCIE NAM URLOPU I WYDATEK NIE POTRZEBNIE PIENIĘDZY WIĘCEJ Z PAŃSTWA USŁUG NIE SKORZYSTAMY..

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    NIE POLECAM!!!!

    RENATA, GNIEZNO 18.11.2014

    NIE POLECAM - KARALUCHY NA KAŻDYM KROKU- W RESTAURACJI, W POKOJACH , W ŁOŻKACH, REZYDENTKĘ TYLKO INTERESUJE SPRZEDAŻ WYCIECZEK- NIC POZA TYM, BRUD, JEDZENIE MONOTONNE- ZLOZYŁAM REKLAMACJĘ I DOSTAŁAM NIEGRZECZNĄ ODPOWIEDŹ, NIE POLECAM TEGO HOTELU I FIRMY RAINBOW TOURS

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Tylko nocleg

    Paweł, Mikołów 11.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Tylko lokalizacja jedynym atutem... obok najlepsza dyskiteka w okolicy reszta szkoda czasu pisać

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Nie polecam

    Renata Gaja 28.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Stary, brudny hotel od lat nie remontowany, droga podróż w czasie do lat 90-tych. Bardzo dużo małych dzieci, hałas, basen tuż przy ulicy, jedzenie raczej średnie, brudne naczynia i sztućce na stołówce - w efekcie wino piliśmy z jednorazowych kubków. Pokoje zdezelowane - jedynie łóżka wyposażone w dość wygodne materace. Za to w łazience mydło tylko przy wannie za szybą, także po skorzystaniu z toalety, należało wejść do wanny, żeby dostać się do mydła. Po urządzeniu „sceny” w recepcji wydano nam małe mydełka. Może w cenie last minute za małe pieniądze byłby to hotel do przyjęcia, ale ja zapłaciłam cenę za 4 gwiazdkowy hotel, a dostałam słabe 3 gwiazdki. Czuje się oszukana przez RAINBOW, gdyż ten hotel nigdy nie powinien być sprzedawany za cenę, którą zapłaciłam. To moja pierwsza i ostatnia podróż z Rainbow.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nie polecam

    Klaudia, Radom 19.03.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Tragedia hotel straszy, brudno i śmierdzi, chodzą karaluchy. Pościel w pokoju była brudna, łóżeczko dla dzieci również musiałam prosić o sprzątanie, dodatkowo byłam w okresie sylwestrowym i spotkała mnie nieprzyjemna sytuacja, ponieważ na kolacji sylwestrowej zmarł człowiek i to co było najgorsze obsługa hotelu kompletnie nie radziła sobie z sytuacją (osoba zmarła leżała na sali a ludzie jedli posiłek). Nie polecam ani hotelu ani biura rainbow, które kompletnie sobie nie radzi z takimi sytuacjami jak ta która nam się przydarzyła, a dodatkowo zostaliśmy bez pomocy rezydenta.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    27

    Najgorsze wakacje sylwestrowe

    Agnieszka, --- 24.01.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Jeżeli ktoś ma możliwość odwołania pobytu w tym hotelu to niech to zrobi. Niestety mimo licznych wyjazdów z biurami podróży na takie tragiczne warunki nie trafiłam jeszcze nigdy. To miały być miłe wakacje w okresie świąteczno- sylwestrowym a okazały się koszmarem. Poza wielkością pokoju hotelowego który był faktycznie przestronny cała reszta była okropna. Hotel nie remontowany od bardzo długiego czasu z zapuszczonymi brudnymi i zardzewiałymi elementami armatury łazienkowej , robakami w toalecie, toną brudu i pleśni w spłuczce która tylko dlatego była otwierana bo nie działało spuszczanie wody. Jedzenie straszne … tzw snack bar to stare parówki i nieświeże resztki placków które posiadały twardą skorupę od kilkudniowego leżenia w podgrzewaczu. Jedzenie w głównej restauracji niestety też było nie do przyjęcia … część rzeczy niejadalnych kompletnie bo były stare a część która była świeża to kończyła się po 30 min po otwarciu restauracji i potem już nie była dokładana. Mimo że byliśmy w kraju gdzie owoce morze i ryby powinny być wszędzie to krewetki w restauracji pojawiły się jedynie w sylwestrowy wieczór. A skoro już przeszłam do wieczoru sylwestrowego to podczas kolacji w restauracji zdarzył się bardzo przykry incydent i jeden z uczestników polskiej grupy zmarł podczas kolacji. Obsługa hotelu zachowała się skandalicznie kontynuując podawanie kolacji w tym samym pomieszczeniu w którym prowadzona była akcja ratowania życia człowieka a po zakończeniu resuscytacji przykryto go jedynie prześcieradłem i dalej podawano wino. Dodatkowo polska rezydentka biura rainbow powiedziała że przebywa w tym dniu na urlopie i nie jest psychologiem żeby rozmawiać z żoną zmarłego. Chciałabym zaznaczyć że wyjazd z pośrednikiem biura jest właśnie po to aby pomagać w sytuacjach wyjątkowych nie tylko w kwestiach językowych ale również proceduralnych. Tej pomocy nie udzielono i zachowano się skandalicznie dlatego też chciałabym odwołać przyszłe rezerwacje które zrobiłam z tym biurem i zaprzestanie korzystania z ich usług. Wracając do hotelu to zdecydowanie nie polecam tego miejsca w szczególności rodzinom z dziećmi bo woda w basenach była lodowata, zamknięty kids club a zabawki dla dzieci stare i uszkodzone co zagrażało bezpiecznej zabawie. Dodatkowo nie było żadnych atrakcji dla dzieci ani animacji. Nie polecam tego hotelu nikomu jeżeli nie chce stracić pieniędzy. Pozdrawiam Agnieszka

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Pobyt

    Kamila, --- 27.12.2024 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Właśnie wróciliśmy z pobytu w tym hotelu , niestety rozczarowanie i to bardzo . Odpadające klamki , brud i karaluchy , jedzenie średnie , pokoje stare i wszystko ogólnie syf . Byliśmy już na innych wyspach kanaryjskich w hotelach 4 gwiazdkowych i takiego dramatu nie było , nie polecam hotel powinien mieć 3 gwiazdki i to max , trzeba się zastanowić czy warto wydawać pieniądze za tak pobyt bud

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    26

    Nie polecam!!

    Marian 30.11.2018 | Termin pobytu: grudzień 2018

    Wróciłam z pobytu w tym hotelu 19.11.2018r. Osoba w biurze podróży bardzo polecała hotel i tym bardziej byliśmy zawiedzeni. Nazywa się,że hotel jest po remoncie, a jest tylko odmalowany. Pokoje duże, ale zimne, bez klimatu z brudnymi meblami,wręcz czarnymi z brudu firanami, a łazienka, to już poniżej wszelkiej krytyki. Po prostu masakra!!! SPA szumnie nazwane posiada stare 30-to letnie przyrządy.Woda w basenie zimna ( w biurze przy zakupie usłyszałam, że jest podgrzewana), leżaki zepsute i bardzo brudne.Bar w hotelu śmierdzi stenchlizną, posiada rozpadające się brudne fotele.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    Wykazd świąteczny

    Anna, Wrocław 30.12.2024 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Najgorszy hotel w jakim do tej pory byliśmy. Hotel rodem z PRL. Brudne pokoje, począwszy od podłóg, toalety po pościel. W ofercie miał być podgrzewany jeden z basenów niestety nie był. Jedzenie średniej jakości dodatkowo zimne. Trzech nieudolnych animatorów, którzy byli kompletnie niewidoczni prócz mini disco dla dzieci. Cena absolutnie nieadekwatna do jakości hotelu.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    20

    Proszę uważać na ten hotel!

    Michał, Łódź 23.06.2016

    Hotel – zakwaterowanie w innym hotelu – w ofercie pokój był w standardzie Junior Suitew budynku głównym z widokiem na basen i ocean, zakwaterowanie nastąpiło w pokoju rodzinnymz widokiem na tył hotelu, w którym powinniśmy być zakwaterowani. Pokój dzienny miał być wyposażony w komfortową rozkładaną sofę, tymczasem były to dwie drewniane prycze przykryte cienkim piankowym materacem, na których nawet nie można było usiąść. Wyżywienie, zgodnie z umową - all inclusive w 3 restauracjach (głównej, a’la carte i snack bar) –w pierwszych dniach posiłki serwowane były w małej „restauracji” a’la carte w formie bufetu szwedzkiego. Restauracja nie była przystosowana do większej ilości gości i trzeba było czekaćna stolik. Restauracja główna została otwarta na dwa dni przed naszym wylotem – 18.05.2016i nie była w stanie zapewnić standardu hotelu 4* - snack bar również był otwarty tylko na dwa dni przed naszym wylotem. Jedzenie było monotonne i w małych ilościach. Z warunków umowy wynikało, że podczas pobytu raz możemy skorzystać z restauracji a’la carte,ale również nie było to możliwe. Bar przy głównym basenie i lobby bar były nieczynne w ciągu całego naszego pobytu. Jedyny otwarty bar to Irish Pub – raczej na wieczornego drinka - otwarty wieczorami. Rozrywka – w związku z tym, że żaden inny tour operator nie zdecydował się zakwaterowaćw tym hotelu gości i byliśmy jedyną grupą – nie było żadnych organizowanych rozrywek(ani animacje dzienne ani wieczorne nie miały miejsca). Rezydenci tylko przyjeżdżali i robili zdjęcia. Grupa Anglików została odesłana do innego hotelu, zaraz po tym, jak rezydent stwierdził,że hotel nie zapewnia warunków bezpieczeństwa. Z opisu oferty niedostępne były również – disco theatre, zumba fitness, jak również spa,z którego jednorazowe skorzystanie było w cenie. O wszystkich powyższych uchybieniach poinformowaliśmy na spotkaniu informacyjnym rezydentkę. Pani zbagatelizowała sprawę mówiąc, że dostaliśmy i tak lepsze pokoje, niż są w Playa Real. Po obejrzeniu remontowanych pokoi, okazało się, że pokojew Playa Real są w o wiele wyższym standardzie. Przez cały okres byliśmy w stałym kontakcie z rezydentką, informując ją o wszystkich niedociągnięciach, jak również, zgodnie z pkt. 4 ogólnych warunków uczestnictwa, zażądaliśmy zmiany hotelu na standard odpowiadający warunkom podpisanej umowy. Pani rezydentka poinformowała nas, że nie będzie to możliwe. Podsumowując - wybierając hotel zdecydowaliśmy się na duży obiekt 4*, żeby mieć gwarancję udanych wakacji w komfortowym obiekcie, różnorodność jedzenia, dużą ilość rozryweki przede wszystkim błogi spokój. Żaden z powyższych punktów nie mógł być spełniony zgodnie z umową w związku z prowadzonym remontem w hotelu Playa Real Resort 4* Dodatkowymi uciążliwościami były bardzo głośne hałasy związane z remontem, ciągłe przechodzenie robotników i ogólnie panujący bałagan, brud i kurz remontowy. Gruz i stare meble były zrzucane z pięter przez okna bezpośrednio do kontenera stojącego pod budynkiem. Zaoferowana rekompensata w postaci darmowego wi-fi, jak również możliwość pozostania w pokojudo czasu transferu na lotnisko, była co najmniej śmieszna. W związku z tym, że chcieliśmy spędzić spokojne wakacje internet nie był dla nas istotny. Hotel nie miał innych gości, więc również przedłużenie nam pobytu nie blokowało pokoju.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem