Opinie o Chatur Playa Real Resort

Kategoria lokalna: 4

4.9/6
(690 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Intensywność programu
5.5
Obsługa hotelowa
5.3
Pilot
5.5
Plaża
5.0
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.2
Program wycieczki
6.0
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.4
Transport
6.0
Wyżywienie
4.8
Zakwaterowanie
6.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    32

    Hotel o niskim standardzie - maks 2-3 gwiazdki lokalne.

    Adam, Chorzow 08.01.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024

    W hotelu spędziliśmy tydzień całą rodziną w okresie świąteczno noworocznym. Był to Nasz 4 wyjazd na Kanary, wszystkie w hotelach 4*. Niestety opis a realia daleko od siebie odbiegają. Hotel do kapitalnego remontu, nie powinien być udostępniony turystom w tej kategorii 4*. Łazienki okropne, popękana armatura, odchodząca emalia z wanny, niedziałająca spłuczka, wszechobecny grzyb i zacieki... Pokój pomimo sprzątania nadal brudny, podłogi czarne. Do tego wszystkiego dochodzi brak podgrzewania basenu pomimo zapewnienia w ofercie oraz zimne i nie dobre jedzenie w "restauracji". Siłownia niestety nie wygląda jak na obrazku w katalogu. Stare atlasy, niedziałająca bieżnia. Na uwagę zasługuję również fakt pani rezydent Niny, która pomimo swoich obowiązków niestety ich nie wykonuje. Jest nieprofesjonalna, brak w niej empatii na tragedie rodzinna. Szczerze nie polecam tego hotelu. Mam nadzieję, że Rainbow jako organizator wyciągnie z tego jakieś wnioski i zacznie weryfikować swoje hotele oraz rezydentów.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Brak słów

    Agata, Kraków 16.01.2020

    Nie wiem od czego zacząć. Wycieczka była w czasie sylwestrowym ja rozumiem że jest to dość specyficzny okres ale pieniądze które zostały zapłacone za wycieczkę nie były tego warte. Brak wody ciśnienia w.kranach A co za tym idzie nie było jak się umyć rano. Jedynie w nocy można było się porządnie umyć, nie mówiąc już o umyciu włosów. Jedzenie katastrofa. Oczywiście śniadanie angielskie. Nie wiem z czego była robiona jajecznica ale nie przypominała jajecznicy. Jeśli chodzi o obiad i kolacje ...osoba taka jak ja która nie jada mięsa miała problem z wyborem jedzenia. Ryby zawsze suche, ziemniaki zawsze niedogotowane nie mówiąc już że często jedzenie było wyschniete lub zimne. Moglabym sie tu rozpisać ale chyba nie jest to warte. Mogłabym esej napisać. Płacąc prawie 11 tyś za wycieczkę oczekiwalo się czegoś więcej.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Hotel porażka - bardzo nie polecam

    Dominika, Wrocław 05.04.2025 | Termin pobytu: listopad 2024

    Odradzam wybór tego hotelu. To zdecydowanie nie jest hotel 4-gwiazdkowy. Bywałam w hostelach o wiele lepszym standardzie. Hotel był bardzo brudny. Przez pierwsze 2 dni pokoje nie były sprzątane, a potem nawet po sprzątaniu były plamy na pościeli, a podłogi nawet nie były myte). Sam stan pokoju też był bardzo zły. Grzyb, popsute gniazdka, stare wyposażenie i smród. W częściach wspólnych chodziły karaluchy a na środku korytarza stało brudne wiaderko. Jedna z wind nie działała, a w hotelu było głośno szczególnie w godzinach wieczornych. Woda w basenie była mętna. Jedzenie było obrzydliwe. Wybór był mały, a podane potrawy nieświeże i niesmaczne. Potrawy były smażone na starym oleju, a napoje były przesłodzone i zawierały dużo sztucznych dodatków. Menu było dostosowane w głównej mierze pod Anglików. Oczekiwałam tutaj więcej lokalnych produktów (np. owoców). Mieliśmy nieszczęście natknąć się na pluskwy w pokojach, przez które partner został dotkliwie pogryziony, co skończyło się silną reakcją alergiczną i wizytą u lekarza. Przez prawie cały wyjazd partner był na silnych lekach przeciwhistaminowych, sterydach i antybiotyku. Po tym wydarzeniu prosiliśmy biuro o zmianę hotelu, aby wyeliminować kontakt z pluskwami, ale biuro podróży niestety nie pomogło w tej sprawie i musieliśmy znaleźć zastępczy hotel na własną rękę. Wcześniej, na nasz wniosek na recepcji mieliśmy 2 razy zmieniany pokój, ale w każdym z nich były pluskwy i co raz to nowe ugryzienia. Obsługa hotelu (w szczególności kelnerów) była słaba. Stoliki nie były sprzątane na czas, a podczas śniadania pani kelnerka rozdeptywała stopą karaluchy na oczach gości (smacznego!). Po zajściu z pluskwami obsługa hotelu winiła nas za "przenoszenie" pluskw z jednego pokoju do drugiego (o dziwo po zmianie hotelu na inny nowych ugryzień nie było). Rezydent Pani Nina była bardzo niekompetentna i nieuprzejma. Niestety, nie mogliśmy liczyć na jej pomoc, a w bezpośrednim kontakcie była bardzo niemiła. Uważam, ze taka osoba nie powinna pracować na takim stanowisku. Ponadto, nie posługiwała się nawet językiem hiszpańskim. Jedyny plus to lokalizacja - względnie blisko centrum Costa Adeje. Podsumowując, nie byliśmy w stanie cieszyć się wypoczynkiem i docenić uroków Teneryfy. Straciliśmy też dużo pieniędzy na jedzenie poza hotelem oraz na nowy hotel, który zarezerwowaliśmy na własną rękę na drugą część pobytu. Bardzo się rozczarowałam postawą biura Rainbow, z którym wcześniej dużo podróżowałam. Teraz wiem, że to był mój ostatni wyjazd z tym biurem, gdyż nie można liczyć na jego wsparcie w sytuacjach losowych.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Super wakacje w listopadzie

    Kazimierz, Olsztyn 07.01.2019

    Pobyt bardzo udany. Super wygodny pokój z widokiem na ocean. Do plaży trzeba dojść kawałek i przyzwyczaic sie do czarnego piasku (ale taskie są uroki plaż na Teneryfie). Ale za to super basweny i animacje, bardzo aktywne panie zachęcające do wspólnej zabawy. Polecam!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    skandaliczna obsługa, ludzie pełni nienawiści, zdecydowanie nie polecam!

    KINGA, WARSZAWA 12.09.2019

    opis rainbow nie pokrywa się z rzeczywistością.. all inclusive mierne, część barów zamknięta na stała, roboty budowlane, a co gorsza tragiczna obsługa biura. Zostałam NĘKANA przez jednego z mężczyzn, bardzo agresywny, również na tle seksualnym, który co zgłosiłam obsłudze hotelowej, nie pomogło, po policję też nie mogłam zadzwonić bo monitoringu w hotelu praktycznie nie ma, oczywiście OCHRONY BRAK,a zgłosiłam sprawę do biura podróży i skoro hotel nie potrafił zaradzić, a biuro powiedziało mi, że bardzo im PRZYKRO i żebym na siebie uważała i nie chodziła sama. To miały być beztroskie WAKACJE , a nie dodatkowy tydzień w stresie, i strach przed wyjściem z pokoju, bo jakiś psychol mnie nachodzi przez parę dni. Jakbym chciała wakacji z adrenaliną to w tej cenie mogłam pojechać do Iraku na własną rękę ;)

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    27

    Hotel straszny

    gierekdorota555@gmail.com 15.01.2025

    Byliśmy na wyjeździe w okresie noworocznym. Hotel 4* Chatur płaya zasługuje moim zdaniem na 2*. Wszędzie koszmarnie brudno, pokój duży ale w strasznym stanie . Obdrapane ,rozpadające się meble , w ścianie bezpieczniki w żaden sposób nie zabezpieczone, dodatkowe łóżko z zagłówkiem z brudnego , obdrapane go materiału skóropodobnego. Łazienka brudna, zacieki i rdza na umywalce i przy baterii wannowej, źle działająca spluczka, brudne ręczniki. Muszę dodać że był to pokój o najwyższym standardzie w hotelu. Jadalnia bo. nie można tego nazwać restauracja obskurna z białym szpitalnym światłem. Przez pierwsze dni nie było za bardzo co jeść a już na pewno pod koniec godzin posiłków. Karaluchy wszędobylskie , choć w naszym pokoju ich nie widziałam. Po paru dniach, po interwencji u rezydenta było troszeczkę lepiej z ilością jedzenia. Na basenie leżaki połamane , woda zimna. Ogólnie hotel przygnębiający . Całości dopełniła Pani Nina rezydentka, która pracowała jakby za kare. Jej nieprofesjonalne zachowanie w obliczu tragicznego zdarzenia jakie miało miejsce w noc sylwestrową, było oburzajace. Na koniec coś pozytywnego. Warto pojechać na Teneryfę bo jest super. Polecam także Gomere.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Chatur Playa Real Resort

    Maria, Rokitki 28.04.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    Spędziliśmy w tym hotelu tydzień będąc na naszych wakacjach na Teneryfie. Teneryfa sama w sobie piękna, a z pięknem się nie dyskutuje...polecam to miejsce, nie polecam jednak hotelu. Zdecydowanie nie! Pomijam fakt, że warunki w hotelu były marne( takie wczesny PRL). Wystawiając swoją opinię kieruję się czynnikiem ludzkim, który łączy się bezpośrednio z turystą. Pracownicy hotelu sprawiali wrażenie złych na to, że mają gości w hotelu. Być może było to spowodowane czynnikiem finansowym ( akurat w czasie gdy przebywaliśmy na wakacjach na Teneryfie odbywał się strajk hotelarzy tzn. ludzi pracujących w hotelu). Strajk spowodował że np. nie było możliwości dodzwonić się do hotelu, wezwać taksówki czy skorzystać z innych uprzejmości Pań na recepcji. Bardzo pilnowano czasu otwarcia i zamykania restauracji, nie było możliwości żeby wejść do restauracji 2 minuty przed czasem albo zjeść kolację minutę po zamknięciu restauracji ( nawet jeśli już w niej jesteś). Spłuczka w pokoju nie działała trzy dni trzeba było czekać na naprawę, do tego pracownicy hotelu ciągle byli poddenerwowani, źli, mało uprzejmi. Do dyspozycji gości było jacuzzi w hotelu, jednak bez możliwości skorzystania. Trzeba było zapisać się na listę żeby skorzystać z jacuzzi ( tylko przez godzinę) robiliśmy podchody dwa razy - bezskutecznie :). Jedzenie marne, monotonne. Nie polecam!!!

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    Pobyt w Hotelu Playa Real Resort - Teneryfa

    MARIAN, PUSZCZYKOWO 11.12.2018 | Termin pobytu: listopad 2018

    Wybraliśmy ten hotel namówieni przez pracownika biura podróży Rainbow. Przykre,że aż tak ludzi nabierają.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Tragedia, brud smród i ubóstwo, nie polecam!

    Ania 07.04.2025

    Po wylądowaniu wieczorem i przetransportowaniu nas z lotniska do hotelu, byliśmy z partnerem w szoku, dokładnie w jakim stanie jest nasz pokój. Nie oczekiwaliśmy luksusów i nie o to też chodziło. Byliśmy na różnych wyjazdach z biur podroży w odległe rejony m.in. Kenia, Madera, Włochy, Egipt i w życiu nie trafiliśmy na tak okropne warunki. Ze zdjęć na stronie pokój wyglądał na schludny, przestronny, czysty, ale oczywiście to zasługa dobrze wyretuszowanych zdjęć. Prawda była zupełnie inna: zniszczony, wszystko stare, brudne, okurzone, niedziałająca klimatyzacja, po włączeniu straszny smród, zepsuty sejf - nie dało się wbić kodu, wyrwana półka w zamrażalce w lodówce, niedziałająca spłuczka w toalecie (dopiero po bardzo długim naciskaniu na przycisk spłukiwało się), zasłony od balkonu całe w plamach, to samo lustro w łazience w plamach czerwonych (mniemam, że od farby), robactwo, że aż nieprzyjemnie było siedzieć. Na drugi dzień powiedzieliśmy o całej sytuacji rezydentce, mówiła że mogą nam zmienić jedynie pokój, stwierdziła że i tak mamy luksusowo bo na 4 piętrze, piętra poniżej mają pokoje standardowe (aż strach myśleć w jakim stanie muszą być), a zmiana hotelu wiąże się z opłatą 2 tys euro (brak słów). Najpierw panie z recepcji zaproponowały zamianę na pokój pomalowany na świeżo farbą [!], gdzie nie muszę mówić co by się działo i jak wpłynęłoby na nasze zdrowie, gdybyśmy tam spali, smród straszny. Zmieniliśmy pokój na kolejny, ale było to samo, higiena i czystość pozostawia wiele do życzenia. Jedynie w łazience nie było wielkiej wanny z obklejonymi fugami od brudu wokół... Jeszcze do minusów dodam częste awarie windy oraz niedziałające karty wejścia do pokoju, gdzie zmienialiśmy kilka razy. Karaluchy, również biegały po restauracji hotelowej. Jesteśmy zdruzgotani warunkami jakie tam panowały i nie wspominam tego wyjazdu najlepiej. Jako biuro powinni Państwo weryfikować jakie hotele proponujecie, bo na wakacje człowiek jedzie, żeby wypocząć, a nie, denerwować się warunkami, w których spędzi noc (i to aż 11). Reklamacji biuro nie przyjęło. Nie polecam.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Rodzina z dzieckiem

    EMILIA, LUBLIN 31.07.2022

    Hotel lata świetności ma za soba. Czystość w pomieszczeniach ogólnie dostępnych jak i pokojach pozostawia wiele do życzenia. Jedzenie monotonne, mały wybór, zdecydowanie pod turystów z Anglii, którzy stanowią większość hotelowych gości. Zdecydowanie nie polecam. Daleko od oceanu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem