Opinie klientów o Chatur Playa Real Resort

4.9 /6
561 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.0
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Dariusz, Rydułtowy 22.10.2023
Termin pobytu: październik 2023

Chatur Playa Real Resort

Hotel zgodnie z oczekiwaniami, pokój przestronny, z aneksem i balkonem, łóżko małżeńskie to dwa osobne łóżka pojedyncze, materace wygodne, obsługa hotelowa bez zastrzeżeń, wyżywienie bez szału, standardowe, zawsze można coś dla siebie wybrać, Pani rezydent w porządku. Pomimo tego że hotel położony w dużym kurorcie okolica spokojna. Należy pamiętać, że do plaży około 1 km. Ogólnie wyjazd udany.

5.0/6

P 14.04.2024

Słabe 3 gwiazdki

Sama wycieczka bez zarzutów- wyspa jest tak piękna że można wybaczyć inne niedoskonałości, czyli standard hotelowy. Na pewno nie dałabym temu hotelowi 4 gwiazdek. Przede wszystkim należałoby zrobić remont pokojów. Fakt, że było czysto, ale jednak jak na 4 gwiazdki to wymaga się więcej…

5.0/6

BEATA, PŁOCK 23.11.2018
Termin pobytu: październik 2018

Pobyt w Playa Real od 28.10.-04.11.2018r.

Hotel duży ładny godny polecenia moge jeszcze tam wrócic. Tylko podróż tym samolotem męcząca z dzieckiem .

5.0/6

Karolina 10.04.2023
Termin pobytu: marzec 2023

Ja zwykle wszędzie jestem szczęśliwa, więc dla mnie było ok:)

Ogólnie jak na pobyt 14dni to jestem bardzo zadowolona. Klimat i aura miejsca jest niezwykła. Hotel jest stworzony dla lubiących chodzić, położony: wysoko z pieknym Widokiem na ocean, część pokojów odnowiona- niestety, winda w starszej części 1 nieaktywna,2 lubi się psuc:). Obsuga hotelowa jest bardzo miła i pomocna. Niestety Hotel ma braki w obsłudze, Hotel ma duże obłożenie i pracownicy czasem nie mają chwili wytchnienia, co jest minusem, drinki dedykowane są po taniości, napoje gazowane (cola, fanta, etc..) również są po taniości, cola zero to nie cola zero. W napojach jest odczuwalna duza ilość cukru jak i w drinkach dedykowanych- istny dramat...lepiej prosić barmana o drinka, który sam przyrządzi. Piwo-ok. Herbata/kawa tylko przy śniadaniu, tak to musisz latać po nią koło baru. Restauracja w hotelu a'la carte to jakby to samo co w dolnej części, tylko na świeżo przyrządzone. Leżaki są po taniości, mam wrażenie, że właściciel hotelu przez 8 lat nie zrobił praktycznie niczego w celach komfortu. Hotel w ciągu 8 lat pod względem jakości nieco spadł. Masa Anglików. Brodzik dla dzieci: zimny! Nam to nie przeszkadzało czasami, ale większości Polaków nie dala rady 😀 Jedzenie smaczne. Dzieci mają różnorodność, ale wiadomo, że zdarzy się gorszy dzień. Hotel, jeśli nie jedziesz z lastem to Nie jest adekwatny do ceny, lepiej dolozyc do 5*, bo będziesz troszkę zawiedziony. 8 lat temu napoje byly napewno oryginalne, leżaki sprawne i ogólnie większy spokój był w hotelu i to było na plus, jeśli zależy Ci na ogólnym relaksie i braku kolejek to w sezonie może nie być na to szans. Dużym atutem jest wielkość pokoi. Widać, że właściciel zarabia, a reszta go nie obchodzi: pracownicy i jakość. Napewno 3 raz wybiorę inny obiekt;)
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem