Opinie klientów o Chatur Playa Real Resort

4.9 /6
561 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.0
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

kucdan 01.05.2024

kanaryjski wypoczynek

Ogólnie wyjazd udany. Żadnej wpadki ze strony biura i hotelu. Jedyny zgrzyt to problem informatyczny przy wylocie z Teneryfy Południe (powolna odprawa spowodowała opóźnienie odlotu)

5.0/6

Turyści z Polski 16.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Warto! Ogólnie SUPER 👌

- najlepsza lokalizacja hotelu na Ziemi . Z jednej strony widok na ocean, z drugiej strony ogromne góry wulkaniczne. I to wszystko w zasięgu ręki z tarasu. Po prostu bajka! - jedzenie przepyszne i urozmaicone. Obsługa kuchni i sali konsumpcyjnej pełen profesjonalizm. Ogólnie wyrazy współczucia dla obsługi sprzątającej w kuchni, w barach czy przy basenach. Nie wiem czy to reguła (chyba tak) , ale zachowanie turystów z Wielkiej Brytanii pozostawia wiele do życzenia. Nawet świnie w chlewie zostawiają lepszy porządek po sobie. Bydło - to chyba najlepsze określenie. - Polecam All inclusive. - pokoje przestronne, przemyślane, z mega tarasem z super widokiem, łazienka spoko. Dla przeciętnego Kowalskiego - żyć nie umierać! - Animacje dla dzieci - hmm... 4/6 Codziennie te same atrakcje, ale może tak ma właśnie być bo dzieci lubią powtarzalność. Panie animatorki zaangażowane i wesołe. - Animacje dla dorosłych - 4/6. Tak trochę po taniości, bez większego wysiłku i zainwestowania. - wycieczki fakultatywne dość drogie. Trochę naciągactwo. - Costa Adeje jako miasto ciekawe pod względem różnorodności i atrakcyjności budowli, kurortów, natomiast do rozrywki i aby się zabawić na mieście - słabe. - Rezydenci - swoją funkcję spełniają jednak w porównaniu do innych rezydentów w innych kurortach pracują trochę za karę i z łaską. Brak uśmiechu, brak zaangażowania, chyba brak powołania. Strach się odezwać - mina niezadowolenia gwarantowana. Może wynika to z braku zainteresowania wykupieniem wycieczek fakulatywnych - nie wiem. Ogólnie warto było i szczerze POLECAM. RAINBOW jako biuro podróży - pełen profesjonalizm na każdej płaszczyźnie.

5.0/6

Dariusz, Kraków 23.06.2017
Termin pobytu: maj 2017

Maj2017

Pobyt bardzo udany, obsługa hotelu na wysokim poziomie. Hotel nie najnowszy, ale nadrabia dodatkami. Ratownik pilnujacy dzieci w basenie cały dzień😁. Dobre jedzenie, sprzatany, duze rodzinne pokoje, . Polecam rainbow😁

5.0/6

Darek 27.12.2019

Bardzo przyzwoity hotel i dobrej lokalizacji

Sam hotel jak i jego obsługę można śmiało polecić. Mieliśmy obawy o jakość wypoczynku, ponieważ komentarze na stronie Rainow i na Tripadvisor były mieszane. Jednak na miejscu okazało się, że zupełnie niepotrzebnie. W hotelu jest bardzo czysto, a obsługa jest pomocna i przyjazna na każdym kroku. Dotyczyło to zarówno recepcji, obsługi technicznej, animatorów i w szczególności kelnerów i kucharzy. Opiszę kolejno: 1) wyżywienie 2) pokoje 3) baseny 4) pozostałe atrakcje 5) ogólne wrażenia. WYŻYWIENIE: Gross jedzenia powtarzalne, co jest charakterystyczne dla hoteli i pobytów w formule all inclusive. Niemniej, codziennie można było zjeść coś innego w ramach posiłków przygotowywanych na bieżąco (owoce morza, steki, itp.) Jeśli chodzi o smaki, dla mnie raczej przeciętne, ale zawsze dało się coś znaleźć. Wśród kelnerów jest Polak, pan Marek (pozdrawiamy!), który chętnie opowie coś o hotelu, okolicy i atrakcjach. Był bardzo serdeczny i pomocny dla wielu gości. POKOJE: Hotel ma swoje lata i jest obiektem typowo turystycznym, dlatego na 4* popatrzmy trochę przez palce. Jeśli ktoś szuka wypoczynku w nowoczesnych wnętrzach w skandynawskim stylu, to raczej niech szuka gdzie indziej. Niemniej, bywałem w znacznie droższych hotelach, gdzie mimo świeżego wystroju hotelu i pokojów, obsługa potrafiła popsuć świetne pierwsze wrażenie. Tutaj wystrój nie razi, generalnie wszystko sprawne. Pokoje (typ junior suit) są duże (osobno sypialnia i osobno część dzienna), każdy z wygodnym tarasem. Sprzątane codziennie. Łazienka również całkiem duża, dwie umywalki, duża wana. Na życzenia obsługa łączy dwa pojedyncze łóżka w jedno dużo i robią to od ręki. BASENY: Są dwa kompleksy basenów, pierwszy na patio między skrzydłami hotelu, gdzie znajduje się duży basen ogrzewany (ważne podczas pobytu w sezonie "zimowym") i duży basen nieogrzewany, oddzielone sceną dla animatorów. Baseny sprzątane codziennie. Bardzo dużo leżaków. Brak możliwości rezerwacji leżaków (dla mnie na plus). Obok znajduje się bar, blisko także plac zabaw dla dzieci, boisko wielofunkcyjne (piłka nożna / kort tenisowy), oraz hotelowe spa, siłownia i mini market. Za hotelem znajduje się drugi kompleks płytkich basenów dla dzieci. Baseny również bardzo czyste, z dodatkowymi atrakcjami dla dzieci. Niestety, nieogrzewane. Ta część jest bardzo kameralna, mimo że całkiem duża i z własnym barem. W tej części znajduje się także sala zabaw dla dzieci (zabawki, malowanie, książeczki, puzzle, "symulator" samolotu), gdzie dziećmi zajmują się animatorki. POZOSTAŁE ATRAKCJE: Ekipa animacji ciągle aktywna i bardzo się stara przyłączać do aktywności wszystkich gości, ale nienatarczywie. Są poranne zajęcia yogi, rozciąganie / taniec w basenie, gra w piłkę basenową, ww. animacje dla najmłodszych, a wieczorem w ciąg tygodnia: 1) pokazy papug, 2) pokazy orłów 3) codzienne mini disco dla dzieci 4) karaoke 5) inne występy artystyczne (część ekipy to profesjonalni tancerze, więc potrafią robić wrażenie). W ekipie animacji jest dwoje Polaków, zawsze uśmiechnięci i serdeczni (również pozdrawiamy!). Poza animacjami do dyspozycji gości jest także SPA z masażem (ceny od 10 EUR / 10 minut), lobby bar (poza all inclusive), z miłą obsługą i bardzo dobrymi koktajlami, English/Irish Pub (w all inc.) z relacjami sportowymi, stoły do bilarda (płatne 1 EUR) oraz maszyny dla dzieci. OGÓLNE WRAŻENIA: Lokalizacja jest bardzo dobra (15 minut spacerem do plaż nad oceanem i deptaka, czy centrów handlowych), dużo darmowych i publicznych miejsc parkingowych (szczególnie ważne dla osób chcących aktywnie zwiedzać wyspę i korzystających z wynajmowanych samochodów), hotel jest przyzwoity, czysty, pokoje przestronne. Ogólne wrażenia bardzo dobre. Oceniam jednak na 5 z 6 z powodów: 1) baaardzo głośnej muzyki podczas wieczornych animacji, 2) reakcji obsługi na wybryki gości. Mianowicie, hotel jest w bardzo przystępnej cenie, co przyciąga niezbyt skrępowanych kulturą osobistą mieszkańców Wysp Brytyjskich. Kilkukrotnie zdarzały się głośne spotkania towarzyskie ww. grupy, przeciągające się do lokalnej godziny 2-3 w nocy, ale obsługa nie reagowała na ich hałasy (z wyjątkiem, gdy po północy zaczęli korzystać z basenów i przestano im podawać alkohol, wówczas rozeszli się po pokojach i był spokój).
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem