Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
3.0/6
Adrian_P 12.11.2019
Hotel nie wart swojej ceny
Hotel położony w pięknym i ciepłym miejscu (4-11 listopad 2019) temperatura w dzień nie spadła poniżej 25 stopni. I to na tyle dobrych rzeczy na temat hotelu. Czystość w pokojach słaba, ręczniki brudne, panie sprzątające nie przykładały się do swojej pracy. Kubki w Beach barze z recyklingu, który polegał chyba tylko na przemyciu wodą, wszystkie brzydko pachniały, talerze w restauracji głównej jak i Beach zdarzały się brudne, ogólne poczucie nieczystości w hotelu. Jedzenie monotonne - jedyny plus dobre ryby :) Reszta się powtarza codziennie. Kolacja w restauracji a'la carte to w zasadzie to samo co w codziennym Menu, jedynie podane na talerzu do stolika. Brak zestawów "lunch box" na wynos, dla osób wybierających się na wycieczki, co jest standardem w większości hoteli. Największym Minusem było brak śniadania w dniu wyjazdu. Jedyne co hotel był w stanie zaoferować dla 40 osobowej grupy z małymi dziećmi o godzinie 4.30 była kawa herbata i ciastka. Hotel swoje lata świetności zdecydowanie ma już za sobą. Jedyne nowoczesne miejsce w hotelu to nowa część restauracyjna z przystawkami "Tapas"
3.0/6
Łukasz 15.09.2019
Byłem, ale nie wrócę...
Byłem z żoną na tygodniowym urlopie na przełomie sierpnia i września, spodobały nam się Wyspy Kanaryjskie dlatego chcemy zobaczyć każdą z osobna, wybierając się na Teneryfę padło na hotel Be Live Experience Playa La Arena, co okazało się w naszym przypadku średnio dobrym wyborem.
3.0/6
Lucyna 03.12.2018 Termin pobytu: grudzień 2018
opinia
Niestety hotel nie zachwyca, gównie z powodu budowy basenu-hałas i kurz. Biuro uprzedza o zaistniałej sytuacji na kilka dni przed wyjazdem. Taką informację powinniśmy otrzymać w momencie zawierania umowy. Duży minus dla biura Rainbow.
3.0/6
Agnieszka, Puerto de Santiago 15.07.2014
udane wakacje, hotel - OK.
Wakacje były bardzo udane, hotel - w miarę OK, ale nie dla bardzo wymagających turystów. Jedzenie - każdy coś dla siebie znajdzie. Dużo ryb i owoców morza, co mnie akurat bardzo odpowiadało. W czerwcu nie ma animacji dla dzieci (nie licząc mini-disco wieczorem), ale baseny i zjeżdżalnia w naszym przypadku wystarczały. Baseny są 3, płytki, dość duży dla dzieci, połączony ze zjeżdżalnią, + 2 głębsze, z których jeden ma zakaz wnoszenie materacy i zabawek dmuchanych, dzięki czemu jest cichszy - dobry pomysł dla osób, które przyjeżdżają bez dzieci. Animatorzy nienastawieni raczej na francuskich turystów. Duży minus za insekty - mrówki i karaluchy, które spotkaliśmy nawet kilka razy w różnych miejscach w hotelu. Co prawda po zgłoszeniu mrówki szybko zniknęły z naszego pokoju, ale na karaluchy hotel 4gwiazdkowy nie powinien sobie pozwolić. Plus za szeroką ofertę baru - wszystkie alkohole. Obsługa na recepcji bez zarzutu, pomocna, miła i uśmiechnięta. Na barach - nie zawsze.