Kategoria lokalna 4
4.0/6
wspaniała pogoda, ładny hotel, dobre miejsce wypadowe, słabe jedzenie i obsługa
Małgorzata - 02.03.2015
17/20 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Wszystko było tak jak na zdjęciach i w opisie, a nawet lepiej (: polecamy wszystkim którym zależy na niezapomnianym pobycie na wyspach Kanaryjskich. Minusem dużym jest fakt wprowadzania w błąd przez firmę Rainbow. W ofercie na stronie jest pobyt na 8 dni. My na wyspie spędziliśmy 6 dni i kilka godzin. Powinno być to w jakiś sposób zrekompensowane, gdyż termin powrotu do Polski został przesunięty o 12 godzin wcześniej. Telefonicznie i w biurze w którym zamawialismy wycieczkę, nikt nie chciał przyjąć od nas reklamacji. Pozdrawiam.
Lukasz, Warszawa - 04.11.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018
17/23 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Byliśmy na wakacjach w tym hotelu w 2 pary, każda z 1 dzieckiem.. Hotel robi wrażenie, ale raczej zewnętrznie. Olbrzymie lobby, strefa basenowa, położenie na plus. Pokoje, jak na podwyższony standard nie zachwycały wielkością ani wyposażeniem. Łazienka posiadałą kabinę prysznicową (w 4* standardem jest zasłonka przy wannie) i bidet. Dopłata za frontowy widok na morze bezzasadna, ograniczały go sam hotel i inne hotele z drugiej strony. Pokoje z bocznym widokiem miały dużo szerszy pogląd z balkonu. Na plus na pewno jedzenie - jak na masówkę naprawdę dobre, codziennie inna kuchnia regionalna, wszystko b. smaczne i świeże. Niestety tu też zaczynają się minusy. Sama przestrzeń bardziej przypomina stołówkę niż restaurację - wszechobecny zgiełk, brzęk naczyń i sztućców. Niestety tutaj widać jakim molochem jest ten obiekt. Duży minus za obsługę - kelnerzy w większości (poza wyjątkami potiwerdzającymi regułę) niemili, opryskliwi, niepomocni. Dziwna sytuacja z człowiekiem, który dostarczył łóżeczko dla dziecka - otworzył drzwi za pomocą uniwersalnej karty bez pukania, na widok żony w bieliźnie chwilę podziwiał (!!), następnie bez słowa wprowadził łóżeczko i wyszedł. Najgorsza zdecydowanie obsługa recepcji - absolutny brak kultury, roszczeniowość i w sumie podejście "my tu rządzimy, czasami łaskawie możemy coś dla Was zrobić". Kilkukrotne awantury, jedna po tym jak na grzeczną prośbę o zamianę waluty recepcjonista wydarł się na nas, że aktualnie jest zajęty innym zadaniem i zgłosi sprawę naszego chamskiego podejścia do swojego managera (!!!). Ogólnie - będąc w wielu hotelach **** i ****** ten nie jest warty tych pieniędzy, a zwłaszcza dramatyczny serwis. Reszta wakacji na plus.
Michał J. - 05.12.2017 | Termin pobytu: grudzień 2017
20/30 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Hotel czysty ,standardy zachowane, w drugim tygodniu naszego pobytu często brakowało produktów podczas posiłków były wprawdzie uzupełniane ale ... restauracja a'la karta to taki żart .Hotel polecam jako dobry i w przystępnej cenie
Ilona, Tychy - 25.07.2019
3/3 uznało opinię za pomocną