Opinie o Landmar Playa La Arena

Kategoria lokalna: 4

5.4/6
(522 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.1
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.4
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Teneryfa

    Leszek, Starachowice 11.07.2019 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Karygodne tworzenie w hotelu miejsc VIP za dodatkową opłatą !!!!!!!

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Hotel ok ale bez szału

    Piotr, --- 24.02.2020 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel ok ale nie 4,5 gwiazdki jak podaje Rainbow tylko 3,5 w porywach 4 (dla opcji z dodatkowymi opłatami)

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Hotel ok, ale zła organizacja wycieczki

    Tomasz, Zabrze 29.12.2017 | Termin pobytu: listopad 2017 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Rezerwowanie miejsc w samolocie jest błędne, dopłacone miejsca miały być przy wyjściu awaryjnym z większą ilością na nogi a były kilka rzędów dalej. Biuro powinno poinformować klientów o planowanym remoncie basenu i np. zaproponować zniżkę. Woda w jedynym działającym basenie była zimna a miała być podgrzewana. Hotel ok, na poziomie przyznanych gwiazdek, okolica i region Super.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Hotel nie wart swojej ceny

    Adrian_P 12.11.2019 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Hotel położony w pięknym i ciepłym miejscu (4-11 listopad 2019) temperatura w dzień nie spadła poniżej 25 stopni. I to na tyle dobrych rzeczy na temat hotelu. Czystość w pokojach słaba, ręczniki brudne, panie sprzątające nie przykładały się do swojej pracy. Kubki w Beach barze z recyklingu, który polegał chyba tylko na przemyciu wodą, wszystkie brzydko pachniały, talerze w restauracji głównej jak i Beach zdarzały się brudne, ogólne poczucie nieczystości w hotelu. Jedzenie monotonne - jedyny plus dobre ryby :) Reszta się powtarza codziennie. Kolacja w restauracji a'la carte to w zasadzie to samo co w codziennym Menu, jedynie podane na talerzu do stolika. Brak zestawów "lunch box" na wynos, dla osób wybierających się na wycieczki, co jest standardem w większości hoteli. Największym Minusem było brak śniadania w dniu wyjazdu. Jedyne co hotel był w stanie zaoferować dla 40 osobowej grupy z małymi dziećmi o godzinie 4.30 była kawa herbata i ciastka. Hotel swoje lata świetności zdecydowanie ma już za sobą. Jedyne nowoczesne miejsce w hotelu to nowa część restauracyjna z przystawkami "Tapas"

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Dziwni rezydenci

    Katarzyna, Straszyn 08.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Całość pobytu ok, ale coś nie gra z rezydentami. Na lotnisku pani z Rainbow strasznie zadufana w sobie, Nasz opiekun ok, ale mocny nacisk stawia na swoje wycieczki fakultatywne wręcz robiąc antyreklamę konkurentom. Pani przewodnik słabo wyszkolona, ta sama wycieczka z lokalnej firmy okazała się natomiast strzałem w 10. Hotel ok, obsługa hotelu nad wyraz uprzejma i bardzo pomocna. Polecamy ale nie przez biuro Rainbow.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Byłem, ale nie wrócę...

    Łukasz 15.09.2019 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Byłem z żoną na tygodniowym urlopie na przełomie sierpnia i września, spodobały nam się Wyspy Kanaryjskie dlatego chcemy zobaczyć każdą z osobna, wybierając się na Teneryfę padło na hotel Be Live Experience Playa La Arena, co okazało się w naszym przypadku średnio dobrym wyborem.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    opinia

    Lucyna 03.12.2018 | Termin pobytu: grudzień 2018 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    Niestety hotel nie zachwyca, gównie z powodu budowy basenu-hałas i kurz. Biuro uprzedza o zaistniałej sytuacji na kilka dni przed wyjazdem. Taką informację powinniśmy otrzymać w momencie zawierania umowy. Duży minus dla biura Rainbow.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    udane wakacje, hotel - OK.

    Agnieszka, Puerto de Santiago 15.07.2014 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Wakacje były bardzo udane, hotel - w miarę OK, ale nie dla bardzo wymagających turystów. Jedzenie - każdy coś dla siebie znajdzie. Dużo ryb i owoców morza, co mnie akurat bardzo odpowiadało. W czerwcu nie ma animacji dla dzieci (nie licząc mini-disco wieczorem), ale baseny i zjeżdżalnia w naszym przypadku wystarczały. Baseny są 3, płytki, dość duży dla dzieci, połączony ze zjeżdżalnią, + 2 głębsze, z których jeden ma zakaz wnoszenie materacy i zabawek dmuchanych, dzięki czemu jest cichszy - dobry pomysł dla osób, które przyjeżdżają bez dzieci. Animatorzy nienastawieni raczej na francuskich turystów. Duży minus za insekty - mrówki i karaluchy, które spotkaliśmy nawet kilka razy w różnych miejscach w hotelu. Co prawda po zgłoszeniu mrówki szybko zniknęły z naszego pokoju, ale na karaluchy hotel 4gwiazdkowy nie powinien sobie pozwolić. Plus za szeroką ofertę baru - wszystkie alkohole. Obsługa na recepcji bez zarzutu, pomocna, miła i uśmiechnięta. Na barach - nie zawsze.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Teneryfa 03.01.2022. - Landmar

    Rafał 16.02.2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel stary , zaniedbany , jedzenie bez smaku wręcz niedobre . Obsługa miła - nawet bardzo . Baseny czyste , ciepłe , leżaki nówki . Hotel naprawdę jest słaby , tylko ładnie wygląda .

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    32

    Niezadowolony

    Arkadiusz, Norwegia 11.07.2016 | Termin pobytu: sierpień 2016 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Czytalem inne komentarze i nie wiem czy ja mialem pecha i czy ludzie co pisali te komentarze nie byli naprawde w hotelu 4+ gwiazdkowym bo ten hotel ma 3+ (i nie jestem upierdliwy)

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem