Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
5.0/6
Ania 25.06.2023 Termin pobytu: czerwiec 2023
Czerwiec 2023
Hotel naprawdę super. W najbliższej okolicy moim zdaniem najlepszy, robi wrażenie :) Stwierdzenie luksusowy również pasuje :) Obsługa na najwyższym poziomie, jedzenie również super- może mniejszy wybór niż na wczasach w Turcji czy Grecji, ale z pewnością lepszej jakości. Hotel położony jest tuż przy ocenie, na który chyba wszystkie pokoje mają widok. Pokoje są w bardzo dobrym standardzie, codziennie sprzątane. Jedyny minus, przez który daje 5/6 to brak możliwości dokupienia opcji platinium po przyjeździe- nawet nie mieliśmy takiej informacji z biura podróży. Mimo braku udogodnień opcji platinium hotel jest bardzo godny polecenia.
5.0/6
SŁAWOMIR, ŚWIERKLANY 27.12.2019
Wakacje
Hotel bardzo ładny i duży, dwa duże baseny. Pokoje ładne i czyste, codziennie sprzątane. Ogólnie polecam.
5.0/6
MAREK, TOFTE 20.04.2015
fajny pobyt w Puerto de Santiago
hotel na dobrym poziomie,pokoje przestronne i czyste jedzenie na przyzwoitym poziomie,miła obsługa.Hotel ma dobrą lokalizację dobra baza wypadowa do zwiedzania całej wyspy.
5.0/6
Joanna, Warszawa 04.03.2024 Termin pobytu: luty 2024
Teneryfa Luty
Z hotelu jestem zachwycona - bardzo dobra usługa, jedzenie genialne, luksusowy hotel, wiele atrakcji/rozrywki. Blisko do plaży lub polecam atrakcje w hotelu w tym basen włącznie z masażem wodnym w jednym z nich. Niespecjalnie jednak jestem zadowolona z samego Rainbow. Maile i informacje przesyłane drogą mailową lub sms-ową - spoko. Gorzej z rezydentem i nie chcę krytykować konkretnego, ale organizację jako taką - po przylocie wskazał autobus i tu nie miałam nic przeciwko. Gorzej później. Na spotkaniu opisał dobrze wyjazd na lotnisko - na plus. Potem jak z karabinu opowiadał o wycieczkach - nie dało się zapamiętać niczego. Miał pół godziny dla nas na indywidualne rozmowy. Były trzy pary - jedna zajęła 25 minut, druga pozostały czas i zanim doszło do nas to już minął czas i trzeba było się streszczać. Rezydent ma też wiedzę tylko o wycieczkach fakultaltywnych - pytaliśmy o hotel, kazał pytać w recepcji. Pytaliśmy o inną atrakcję na wyspie - nie wie, bo Rainbow nie ma tego w ofercie. Z jednej strony to zrozumiałe, ale z drugiej płaci się też za usługę takiego rezydenta, który powinien mieć ogólną wiedzę na temat miejsca. Nie chcę nawet mówić o powrocie, gdzie dotarliśy na lotnisko, sami znaleźliśmy numer bramek odprawy i idąc tam spotkaliśmy spóźniongego rezydenta, który machnął gdzie mamy iść - na tym skończyło się wsparcie. Wykupiliśmy jedną wycieczkę - w większości ok, ale nie podoba mi się wprowadzanie klienta/turysty w błąd. Zaplanowana degustacja kawy - czyli wizyta w kawiarni, gdzie trzeba za kawę dodatkowo zapłacić. Wino, które według przewodniczki miało nie być dostępne nigdzie indziej na wyspie znaleźliśmy w kilku innych sklepach i to za pół ceny. Mnie osobiście denerwują takie kłamstewka.