Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zacznę od finansów. Brak transparentności wydatkow; tzn każdy płaci 185 euro, w tym: ok 20 to wstęp do Rijskmuseum ok 15 rejs po kanałach ok 20 rejs w kinderdijk 9 bilet komunikacji=64 euro. To za co płaciłam pozostałe 121 euro???. Czy i w ogóle hotele pobierały podatek miejski ( dodatkowe 20 euro). Jeżeli ktoś lubi biegać a nie zwiedzać muzeum to jak najbardziej polecam. W Rijskmuseum 1,5 godz zwiedzania to skandal. Może trzeba zapytac turystow czy chcą iść do szlifierni? Bo czas tam dla mnie był stracony- mogłam zostać w muzeum. Wycieczki nie polecam, zwiedzanie odbywa się galopem na zasadzie " sie tu było". Mnóstwo czasu spędza się w autokarze. Na plus: pilotka Karolinka ( kompetentna, pomocna) kierowcy bardzo sympatyczni.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na ostatnią noc, przed całodziennym zwiedzaniem bez autokaru i późnniej powrotem (noc w autokarze) - dostałam pokój 3-osobowy :-(
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na początku chciałbym nadmienić , że na tzw. " wycieczki objazdowe jeżdżę od 20 lat głównie RAINBOW & ITAKA przynajmniej raz w roku " , a więc mam dość dobry punkt odniesienia odnośnie organizacji programu wycieczki , jak również osoby prowadzącej tzw. przewodnika , przewodniczki. Program wycieczki fajnie przygotowany tzn. Beneluks w pigułce . Dużo ciekawych miejsc do odwiedzenia ( dla mnie osobiście Amsterdam jako miasto min.kanały , RijksMuzeum - piękne szczególnie malarstwo). A teraz chciałbym nawiązać do pani przewodniczki Kingi. Osoba całkowicie NIE kompetentna : brak zainteresowania potrzebami np. fizjologicznymi uczestników wycieczki ( szczególnie kobiety ) tzn , chodzimy po mieście 3 godziny bez toalety , deficyt postojów w czasie jazdy autobusem , brak komunikatywności z grupą , brak informacji na temat postojów na P tzn. autobus staje na P , a grupa nie wie czy to przerwa techniczna na zamianę kierowców , czy P na toaletę ( było tak z 10 razy). Przejeżdzamy np. koło jakiegoś znanego zabytku - a Pani Kinga milczy...Brak komunikacji pomiędzy p. Kingą , a kierowcami raz grupa szło około 1,5 km w deszczu , ponieważ p. Kinga pomyliła Parkingi (były osoby ok. 70 lat ). Szczytem braku kompetencji było to ,że przewodniczka kazała zatrzymać autobus ok . kilometr od jednego z głównych punktów wycieczki , czyli tzw ATOMIUM w Brukseli i dała czas na tzw . zdjęci 10 minut !!! Apel do biura RAINBOW zmieńcie panią Kingę , aby nie odbierała dużej części wrażeń klientom Waszego Biura ...