5.4/6 (311 opinii)
3.0/6
Zabytki Paryża cudne,ale... pokoje ciasne i duszne . Brak mydła w łazienkach. Zgłaszając Pani pilot ten fakt usłyszałam, że mogę się umyć swoim. Pierwszego dnia po punktualnym zejściu na śniadanie, okazało się, że nie mamy co jeść ponieważ już zabrakło. W Polsce wykupiłam obiady na cały pobyt, we Francji okazało się że mam opłacone 3 i resztę muszę dopłacić . Pani pilot mało pomocna.
Anna, Szadek - 28.10.2024 | Termin pobytu: październik 2024
13/13 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Miała to być wymarzona wycieczka i niby wszystko było zgodnie z opisem oprócz robali (prawdopodobnie prusaki)w hotelu i bardzo złośliwej obsługi w nim. Pilot,Pan Grzegorz, wspaniały organizator,dwoił się i troił żeby nam uprzyjemnić pobyt.Przewodniczki,Pani Justyna i Ewa są super.
Ewa, Dąbrowa Górnicza - 30.10.2022
21/25 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Sama wycieczka potancjalnie ciekawa, ale: 1. nocleg miał być koło stacji metra i był tylko 1,2 km 2. wszystkie wejścia były załatwiane w ostatniej chwili i zamiast stać w kolejkach dla grup, które zawsze idą szybciej stsliśmy z turystami indywidualnymi. 3. żonie wystawiono rezerwację z błędem w nazwisku (moja wina nie zauważyłem przy akceptacji umowy) więc kazano mi dopłacić za przepisanie biletu bo jak twierdziło Reinbow, żona nie poleci. Sprawdziłem w AirFrance, poleciała by bez problemu z jedną błędną literą w nazwisku. To jednak nic bo jak się okazało mimo pobrania od nas opłaty za przepisanie biletu nie został on zmieniony i żona i tak leciała z błędem w nazwisku. Na szczęście to ja miałem rację i nie trzeba było dokonać zmian. Wniosek, zostaliśmy naciągnięci i oszukani przez Reinbow na co mam dowód w postaci boardingpassu i doliczoną opłatę. za przepisanie biletu. Cóż, latam na wakacje raz w miesiącu i po wielu latach wróciłem do Reinbow bo mają ciekawe wycieczki, ale jawne oszukiwanie klienta to już przesada i nie chodzi o te 200 zł tylko utratę zaufania. W grudniu mam lecieć z R do Indii i żona obawia się czy na trasach wewnętrznych nie zostanie zatrzymana bo ktoś nas skasował za pracę , której nie wykonał. Na szczęście konkurencja też rozwija ofertę wycieczek.
Sławomir, --- - 06.11.2024 | Termin pobytu: październik 2024
16/24 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Wycieczka Bonjour Paris nie jest odpowiednia dla ludzi którzy mają problemy zdrowotne (fizyczne). Wycieczka była intensywna. Pobyt w Luwrze był za krótki aby obejrzeć zabytki, widzieliśmy bardzo małą część muzeum. Przewodniczka często się rozwlekała na opowieściach które nie były zbyt istotne dla wycieczkowiczów. Hotel był daleko od centrum. Śniadanie każdego dnia było to samo - pieczywo nie było świeże. Czy wybiorę się ponownie na tą wycieczkę? Moja odpowiedz jest NIE :(( a szkoda gdyż poprzednio byłam na trzech wycieczkach z Rainbow.
Zdzisława Wheatley - 22.09.2022
25/32 uznało opinię za pomocną