Opinie o Orchidea

4.0/6 (52 opinie)

Kategoria lokalna 3

4.0/6
52 opinie
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
3.2
Plaża
5.3
Pokój
3.2
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
4.3
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
3.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Mały niedosyt

    Hotel nie zasługuje na trzy gwiazdki. Pokoje są bardzo obskurne, a łazienki bardzo odbiegają od podstawowych oczekiwań. Jedzenie ok i dużo basenów na plus. Darmowe leżaki i bar przy plaży super.

    Marta, 34lata - 04.08.2019

    0/2 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    :]

    Plusy przeważały nad minusami :D

    Joanna, Kraków - 24.08.2014

    5/5 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Wakacje w Bułgarii

    Plaża super,hotel (chyba trzeba pomyśleć o zmianie hotelu), obsługa taka sobie

    Katarzyna, Radom - 12.07.2019

    6/8 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Niedrogi i średni hotel z kilkoma, ale ...

    Hotel Orchidea w Albenie jest średnim hotelem ale w rozsądnej cenie. Na szczególną uwagę zasługują baseny, które przystosowane są zarówno dla malutkich dzieci jak i dla osób umiejących pływać. Hotel położony w moim odczuciu w dobrym miejscu. Bezpośrednio z hotelu do plaży prowadzą ruchome schody, co jest sporym udogodnieniem. Hotel znajduje się w odległości 400m od plaży natomiast do plaży hotelowej należy pokonać dystans 1250 m. Jak dla mnie po dobrym śniadaniu miły spacerek nadmorska promenadą lub plażą - super. Plaża czysta, zadbana, codziennie posprzątana. Leżaki i parasole w cenie - co jest sporą oszczędnością. Restauracja przy plaży Green Forest - całkiem ok. Dla dzieci pizza drobne przekąski oraz lody. Bardzo duży plus 6* dla Pani rezydent Rainbow – wszystkie sprawy załatwiała od ręki. Również Pani Maja - animatorka i opiekunka Figloklubu 6* - uwielbiana przez dzieci, zawsze miła i uśmiechnięta. Jeżeli chodzi o sam hotel, to 3* to jest dokładnie tyle na ile hotel zasługuje. Zdecydowanie widoczny jest brak dobrego menagera oraz kierownika. Hotel w miarę zadbany, jedzenie raczej monotonne ale smaczne. Mi i mojej rodzinie smakowało ale odrobina urozmaicenia nie zaszkodziłaby. Jedynym problemem były poranne naleśniki, gdyż czasami trzeba było stać godzinę w kolejce, bo niektórzy brali po 20-30 naleśników, których potem nie zjadali. Miejsca na stołówce wystarczają. Jedynym niedogodnością był osoby palące na tarasie stołówki i petujące do filiżanek czy też na talerze, podczas gdy pozostałe osoby spożywały posiłki. Niedopuszczalne. Wieczorne animacje i mini disco w amfiteatrze – Rewelacja 6*. Głównym jednak problemem jest czystość – a tak właściwie jej brak. Pokoje miały być sprzątane 2 razy w tygodniu – poniedziałki oraz czwartki niestety sprzątanie polegało na wejściu do pokoju i w większości na tym się kończyło. Pościel w ciągu 2 tygodni wymieniona raz, ręczniki kilka razy, łazienka nie wysprzątana (po poprzednich gościach zostały włosy w odpływie i nikogo to nie ruszało). Ogólnie pokoje bardzo małe max dla 3 osób, dla 2 dorosłych + 2 dzieci bardzo mało miejsca, jedno dziecko musi wtedy spać bezpośrednio pod klimatyzatorem lub w jednym łóżku z rodzicami. Toalety w lobby i przy basenie brudne, obsługa czasami nie pojawia się w ogóle. Jednego dnia w toalecie przy basenie pękła rura z wodą (może zdarzyć się wszędzie) woda rozlała się po całej łazience a było to około godz. 13. Do następnego dnia do 12 – 13 nikt nie przyszedł posprzątać, brak papieru toaletowego i ręczników papierowych we wszystkich toaletach. Co do obsługi brak jakiegokolwiek zainteresowania wyglądem hotelu, woźny do 12 siedział przy basenie, gadał z barmanem i ratownikiem, a o 12 wchodził z miotłą do basenu i zaczynał go sprzątać, wtedy gdy najwięcej ludzi było w basenie. Czyszczenie basenu powinno być wykonywane przed jego otwarciem lub po jego zamknięciu, a nie w środku dnia. Sprzątaczki raczej mało zaangażowane w pracę. Napoje podawane w jednorazowych, plastikowych kubkach – mi to osobiście nie przeszkadzało. Zamek wodny dla dzieci, niestety był nieczynny uruchomiono go dopiero 30 lipca. Podsumowując jednak całość wakacji i stosunek cena/jakość. Mogę polecić hotel. Jeżeli poprawi się zaangażowanie obsługi i personelu sprzątającego będzie to naprawdę fajny hotel i wtedy na pewno wrócimy. Tutaj ogromna rola organizatora czyli RT, który może wpłynąć na poprawę czystości w hotelu.

    Piotr - 18.09.2017

    24/26 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem