Opinie o Festa Panorama

Kategoria lokalna: 4

5.1/6
(238 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
4.7
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Opinia

    ELZBIETA, Gdynia 14.08.2021

    Czystosc i obsluga ok.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    19

    Piękne wakacje w Nessebarze

    andrzej.sieg@poczta.fm, Chorzów 14.10.2015

    Pobyt w hotelu Festa Panorama można zaliczyć do bardzo udanych ,same położenie hotelu jest bardzo dobre.Na terenie hotelu niczego nie brakuje,natomiast do plaży jest nie dalej niż 500 m.Spacerkiem do 15 minut można zajść do Starego Miasta Nessebar. Stary Nessebar robi takie wrażenie, że nie chce wracać się do hotelu, można tam spędzić cały dzień i zrobić mnóstwo zdjęć. W pobliżu hotelu znajduje się ulica z mnóstwem sklepów gdzie można zrobić zakupy,każdy znajdzie coś dla siebie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Bezproblemowo, ale bez szału

    Łukasz, Łódź 30.07.2021

    Ogólnie dobry hotel. Obsługa bezproblemowa. Nie żałują alkoholu do drinków. Duży basen przy którym czuwa ratownik. Pokój przestronny z pięknym widokiem bocznym na morze i pobliski hotel. Od lewej strony ruchliwa ulica. Wyżywienie to akurat wada tego hotelu. Monotonne, bez polotu, momentami zimne. Widać było braki w obsłudze, bo nie nadążali z uzupełnianiem jedzenia. Animatorzy robili co mogli. Jedna z lepszych ekip na jakie trafiliśmy.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Bardzo dobre miejsce na wypoczynek

    STANISLAW, POZNAŃ 29.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Bardzo dobre położenie hotelu. Bardzo blisko do historycznej części Nesebyru - wspaniałego miejsca do zwiedzania zabytków . Miasto czyściutkie, hotel warty polecenia Obsługa hotelu profesjonalna I miła.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    OK

    Katarzyna 29.07.2019

    Hotel lata świetności ma chyba już za sobą, ale pokoje były czyste, zadbane, całkiem duże, standard OK, więc w sumie nie ma się do czego przyczepić. Sprzątanie codziennie, wymiana pościeli co drugi dzień. Jedzenie dość monotonne, ale spory wybór, więc nie trzeba było jeść ciągle tego samego (duży minus z mojej strony za brak elastyczności - w środę zabrakło w hotelu czarnej herbaty i do mojego wyjazdu w piątek jej nie dokupiono, co dla mnie jako osoby, która nie pija kawy i żyje "na herbacie" było tragedią). Plaża nie jest przy hotelu - trzeba się przespacerować ok. 200 m, niestety jeśli ktoś chce tylko na godzinkę rozłożyć się z ręcznikiem, to ma mały problem, bo część darmowa jest niewielka; większość plaży zajmują leżaki, za które trzeba zapłacić, co w przypadku krótkiego czasu przebywania na plaży zupełnie się nie opłaca. Tuż przy hotelu znajdują się sklepy, przystanek autobusowy, jakieś restauracje, promenada, którą piechotą w pół godziny (idąc z dziećmi) można dojść do Nessebar. Hotel zapewnia animacje dla dzieci i dorosłych (nie korzystałam, więc trudno mi wypowiedzieć się na ich temat). Rezydentka uprzejma, zna na pamięć to - co ma znać, ale przy bardziej szczegółowych pytaniach wydawało się, że niewiele wie i jakoś nie wykazywała inicjatywy, by cokolwiek sprawdzić. Ogólna ocena wczasów 4/6

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    4+

    Robert, Jastrzębie-Zdrój 23.07.2021

    Było ok szału brak. Animatorzy głównie polska Animatorka super dziewczyna. Jedzenie powtarzające się często zimne więc szału nie było. Pokoje czyste z ładnym widokiem. 4 na 6 podsumowując cały pobyt. Widać covid zrobił swoje barmani obsługa bardzo słabo albo wcale po angielsku z kilkoma wyjątkami. Lokalizacja super na długie przyjemne spacery plus Neseber zaraz pod ręką .

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Troszkę niższy standard niz w opisie

    Przemysław, Kisdorf 28.07.2021

    Byliśmy w lipcu 2021 w tym hotelu. Ogólnie lokalizacja i hotel okey bo pokoje codziennie sprzatane. Animatorzy tez sie starali. Najwiekszym minusem bylo to ze w restauracji byla wyłożona mniejsza ilość podgrzewaczy z jedzeniem, brak robionych na sniadaniu naleśników, gofrow, tak samo na obiedzie czy kolacji palniki staly zimne bo żaden kucharz nic nie przygotowywal na nich na bieżąco gdzie wcześniej było inaczej. Nastepnie przy barze na basenie brak pizzy, hamburgerów lub frytek co bylo w opisie. Postawili jedynie kanapki jak ktos byl glodny i w lobby ciasteczka dodatkowo.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Festa Panorama

    Agnieszka, Warszawa 05.08.2014

    Dobre miejsce ale na pewno nie luksusowe

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Zadowoleni z hotel

    Łukasz 22.07.2022

    Hotel położonym w bardzo fajnym miejscu oraz plusem są baseny z miarę zaangażowanymi animatorami. Kuchnia według mnie trochę monotona. Ogolnie pobyt oceniamy pozytywnie

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Pewne rzeczy są do poprawy

    Damian, Chęciny 07.09.2019

    Co do hotelu to jest dobrze ale są pewne szczegóły, które należałoby poprawić a mianowicie: 1. Brudne posadzki przy basenie - wiem, że nie jest łatwo utrzymać czystość jednakże możnaby je myć nieco częściej. Powrót z basenu na leżak to przejście na boso przez przeróżny brud (od odchodów wszechobecnych mew poprzez keczupy i musztardy z hot dogów po zwyczajnie ubrudzone w ziemi kafelki). To naprawde niezbyt przyjemne. 2. Jedzenie - troche monotonne i czasami co lepsze schodzi na poczatku i nie jest juz dokladane. Kolacja ala carte to jakas pomylka - otrzymujemy to co normanie lecz podane w bardziej widowiskowy sposób - ogolnie w smaku bylo paskudne (poza deserem). 3. Toaleta przy basenie - chyba sprzątana raz na tydzień. 4. Słabe oznaczenia poszczególnych miejsc. 5. Brak czajnika w pokoju. 6. Brak informacji o tym kiedy są kolacje tematyczne - obsługa niestety również o tym nie wie i odsyłano nas od jednej do drugiej osoby aż ktoś nam cząstkowo określił co i jak. 7. Na końcu najpoważniejsza rzecz za co ująłem jeden punkt - na 2 dni przed zgłosiłem chęć przedlużenia doby hotelowej o parę godzin gdyż poinfomowano mnie o takiej możliwości. Kazano mi przyjść rano, byłem rano kazano popołudniu, przyszedłem popołudniu kazano na dzień wyjazdy rano, byłem razno kazano na 2 godziny przed wymeldowaniem. Na 2 godziny przed wymeldowaniem otrzymałem informację, że nie ma takiej możliwości. Uważam, że w dobie cyfryzacji można taką informację podać wcześniej a nie ganiać mnie przez kilka dni żeby na 2 godziny przed wymeldowaniem oznajmić, że nie ma takiej możliwości. Tak się nie powinno obsługiwać klienta. Rozumiem, że może nie być takiej możliwosci ale sposób przekazania oraz ganianie mnie jet żenujące.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem