Opinie klientów o Hacienda Beach

4.4 /6
258 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
4.1
Plaża
5.3
Pokój
4.4
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.2
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Diabelek, Warszawa 30.06.2022

Hacjenda tak nie wyglada

Zabawny hotel. Architektura trochę stylizowana na przedwojenne sanatoria jakie możemy czasem obejrzee w dawnych filmach. To nie był jeszcze top sezon dlatego nie wszystkie budynki już działały. Za to jedzenie pyszne z dużą doza lokalności co ma zawsze walor przynajmniej dla mnie. Wybór tez spory. Bar w restauracji z licznymi propozycjami. Szkoda ze bar przy basenie juz skromniej. Ale barmani mili i przyjażni. Rainbow o ile wiem tez debiutował w tym hotelu tak samo jaki Pani Rezydentka, która od razu poprosiła o wyrozumiałość. Tyle ze poradziła sobie świetnie i za to dziękuję. Niestety lokalny organizator wycieczek fakultatywnych poległ na całej linii i zepsuł wyjazd do Nessebaru i podobno tez do Stambułu. Szkoda było naszego zmarnowanego czasu i nerwów.Plaza blisko tyle ze z serwisem płatnym i to sporo, ale na dziko też przyjemnie spedzać czas. Basen duży i przynajmniej wtedy nie było problemów z rezerwującymi miejsca o czwartej rano. Do Sozopola spacer kilka kilometrów ale to nie problem a miasto naprawdę przyjemnie i godne uwagi. Ogólnie wyjazd udany ale nie uważam żeby na następny sezon Raibow rezerwował ten obiekt.

3.5/6

JAROSLAW, TRESTA 30.07.2019

Średnio

Byliśmy z rodziną na wczasach w lipcu 2019 w Hacienda Beach i pobyt oceniam średnio pokoje ok ale okolica hotelu bardzo nudna nawet nie ma gdzie iść na spacer. Plaża przy hotelu piękna ale w basenach przy hotelu woda zimna. Jedzenie tłuste i ciezkostrawne dla dzieci nie ma nic do jedzenia. Jedyne owoce jakie były to pomarańcze i arbuz poza tym nic innego.

3.5/6

DAMIAN, KATOWICE 06.09.2022

Calkiem ladny objekt, ale uwaga.

Kompleks mozna pozytywnie ocenic. De facto przez caly okres pobytu (14 dni) niezmieniajace sie wyzywienie jest na tyle roznorodne, iz mozna tutaj dac duzy plus. Dwie osoby w recepcji (mowiace po angielsku) bardzo pomocne, mile, kooperatywne. Basen jeden i malutki brodzik dla dzieci: w ciagu 14 dni czysciutka woda stala sie srednio przezroczysta lura, ktora niekoniecznie zaprasza do wejscia. Tylko jeden bar zewnetrzny z mozliwoscia - dla dzieci szczegolnie istotne - dojedzenia pancakami, lodami, etc. Mila obsluga, szczegolnie jest bardzo komunikatywna i pomocna. Ogromnym plusem jest bliskosc plazy, fajnej plazy. Niestety Turoperator wprowadza w blad, iz lezaki na plazy sa bezplatne dla gosci Haciendy. Nie sa bezplatne, gdyz kosztuja 24 lewa / dzien. Tutaj zwroce sie do Rainbow o odszkodowanie. Katastrofa jest za to grupa sprzatajaca. Pomimo grzecznych zapytan na recepcji, posciel zmieniono raz, po 12 dniach. Reczniki zostaly co prawda zabrane, ale z 4 duzych dostalismy tylko 2 z powrotem. Czystosc nie jest tutaj priorytetem. No i najgorsza sprawa na koniec. W trakcie naszej dwudniowej nieobecnosci, zginely pieniadze: 50 lewa i okolo 40 Euro (w drobnych). Torebka z pieniedzmi nie byla juz na biurku tylko wrzucona pod posciel. Zapytany personel sprzatajacy, udawal, ze nie rozmawia w zadnym z jezykow: angielski, niemiecki, hiszpanki, rosyjki, polski; bulgarski tez nie (tutaj bylo niemale zaskoczenie) i nie rozumie o co chodzi. To niej jest sporadyczna sprawa: do kradziezy pieniedzy dochodzi tam czesciej. Recepcja poinformowana, wzruszyla ramionami. Animacje: byly jakies dla malenkich dzieci. Zero programy dla nastalatkow, czy doroslych.

3.5/6

Bartosz 18.06.2019

Ogólnie ok

W ogólnym ujęciu miejsce godne polecenia na tanie (1500zł/os) wczasy all inclusive. Hotel oddalony od miasta, wokół jedynie piękna plaża, stacja benzynowa i krzaki. Teren ośrodka zadbany, sporo zieleni, trawa i krzewy przycięte, chodniczki zamiecione a teren wokół basenu codziennie sprzątany. Basen nasłoneczniony od rana do wieczora, wielkościowo wystarczający, nie było też problemów z wolnymi leżakami. Pokoje wyglądały jak na zdjęciach, urządzone estetycznie, ale bez szału, przestronne. Pokoje były czyste, codziennie sprzątane a ręczniki wymieniane, pościel raz w ciągu pobytu. Jedzenie ograniczało się praktycznie do 3 dań: śniadania, obiadu i kolacji. Wszystko raczej smaczne i świeże. Niezbyt urozmaicone, baza niemal codziennie taka sama, a pojedyncze składniki lub dania zmieniane. Napoje, lody, ciasta i ciastka sztuczne. Przekąski dostępne przy barze basenowym ograniczone do pieczonych z mrożonek ciastek (nienajgorsze, ale mocno ograniczony wybór - słabe przekąski, dla mnie mogłoby ich w ogóle nie być i też byłoby ok) oraz sztucznych lodów. Dostępne napoje w barze też słabe (sztuczne), alkohole ok - był wybór i kopały (czego chcieć więcej?;)). Problem przy pełniejszym obłożeniu sprawiały dłuuugie kolejki do baru oraz po napoje w restauracji (a można to rozwiązać w prosty sposób - udostępnić napoje gościom do samoobsługi). Problem pojawił się również z ilością miejsca na stołówce, trzeba było chwilę zaczekać na czysty stolik. Animacje ze strony hotelu ok, animatorzy chociaż bez doświadczenia to chyba z każdym dniem się rozkręcali. Animacji od Rainbow nie chcę oceniać, gdyż towarzyszyły nam tylko 2 dni. Cała obsługa hotelu na plus, wszyscy uprzejmi i uśmiechnięci. Na minus wprawdzie komunikacja, początkowo nikt nie mówił po angielsku. Na szczęście szło się dogadać po polsku i na migi ;)
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem