Opinie o Calypso

5.1/6 (182 opinie)

Kategoria lokalna 3.5

5.1/6
182 opinie
Atrakcje dla dzieci
3.7
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.5
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.5/6

    wypoczynek w sierpniu

    Dobra lokalizacja hotelu, mniej więcej pośrodku Nesebaru i centrum Słonecznego Brzegu. Obsługa miła, poza recepcją, która powinna być wizytówką hotelu. W tym hotelu zniechęca od samego początku. Mięliśmy nocny lot,a w hotelu powitani przez panią na recepcji z grymasem .Pierwszy raz mi się zdażyło, że nie dostaliśmy opasek, bo sam pokój wiadomo - od 15.Czekaliśmy w sumie do 13:30, ale tylko dzięki pomocy pewnej pani. Najbardziej wkurzylo mnie to,że przy moim wymeldowaniu była inna blondyna na recepcji która przyjmowała gości do hotelu i o godz.11 dostali od razu opaski i mogli korzystać ze wszystkiego w hotelu.Nie wiem, czy to podwójne standardy, niedouczenie personelu czy olewanie gości.Klimatyzacja, to jedno wielkie nieporozumienie.Dwa razy zgłaszałam problem na recepcji i raz pani rezydent- nic z tym nie zrobili.Na noc otwieraliśmy na oścież całe drzwi balkonowe, była fajna bryza od morza.Pokoje jak i cały hotel czysty.Posiłki to kwestia gustu ,śniadania powtarzalne, ale ogólnie oceniam dobrze. Bardzo duży wybór owoców,słodkie ciastka,lody.Kuchnia się stara.Dodatkowo dostep do kącika kawowego 24h na dobę i napoje z dystrybutorów.Z basenu nie korzystałam.Do pięknej plaży 10 min. spacerkiem. Na plaży leżaki za opłatą-10 lewa za każdy leżak i za parasol dodatkowo.Myślę, że gdyby były tańsze lepiej by na tym wyszli, a tak, to większość stała pusta. Okolica fajna, sporo sklepów.To mój 4 raz w Bułgarii,ale do tego hotelu bym nie wróciła. Plusy-czystość,dobra lokalizacja, bliskość Nesebaru. Minus- recepcją i w zasadzie brak klimatyzacji.

    Izabela, Kozłów - 30.08.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Calypso

    Pierwsze wrażenie po wejściu do hotelu bardzo pozytywne. Recepcja odnowiona, żywe kolory. Pokój wystarczająco duży, sprzątany codziennie, systematyczna wymiana ręczników i pościeli. Na każdym balkonie krzesła, stolik oraz suszarka. W łazience suszarka do włosów i szampony oraz żele pod prysznic. Na basenie ratownik codziennie od 9:00 do 18:00, jednak bardziej zainteresowany swoim telefonem niż pływającymi ludźmi. Niestety czystość w recepcji i w pokojach nie przekłada się na czystość w restauracji i barze. Stoliki nie były wycieranie przez obsługę, goście sami musieli je wycierać przed jedzeniem. Za mało osób pracujących w restauracji. Barman, którego poprosiłam o wytarcie stolika był obrażony, ze to robi. Jedzenie często było zimne, powtarzające się, odgrzewane. W przedostatni dzień pobytu zatrułam się po zjedzeniu kolacji. Na plus lody w barze dostępne przez cały dzień. Na początku lody w wafelkach, ale gdy ich zabrakło, lody podawane były w plastikowych kubkach do napojów. W każdą środę w hotelu odbywa się wieczór bułgarski. W restauracji są wtedy serwowane dodatkowe dania, gra bułgarska muzyka i tańczy zespół. Pokaz ładny, ale jedzenia typowego dla wieczoru nie starczyło dla wszystkich, wiec nie udało się spróbować. Wifi w hotelu niby jest, bo każdy pokój otrzymuje swoje hasło do logowania, ale nie działa. Hotel na nocleg super, ale bez wyżywienia.

    Jolanta Zdzisława, Kalisz - 20.08.2022

    2/3 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    wyjazd grupowy 8 osób

    nasz pobyt to 10 noclegów 4 pary - 4 pokoje, w tym 2 pokoje z klimatyzacją a 2 bez, problem został zgłoszony przyszedł pan konserwator coś tam pogrzebał i dalej klimatyzacja nie działała, ten problem nie był tylko naszym przypadkiem ale miało go wiele osób, hotel na 3 gwiazdki OK, jedna pani w recepcji o blond długich włosach - młodsza- BARDZO niemiła, pozostały personel miły i uczynny, szczególnie panie sprzątające zawsze uśmiechnięte i skore do pomocy, pokoje sprzątane codziennie a co 3 dzień wymieniana pościel i ręczniki, śniadania i przekąski monotonne, obiady i kolacje - zawsze 2 rodzaje zup , świeże owoce i warzywa , jeden dzień w tygodniu to wieczór bułgarski i podawane są typowo bułgarskie dani a wieczorem występ folklorystyczny, ogólnie pobyt udany , hotel mały więc nie było problemów z "tłumem" przy posiłkach lub korzystaniu z basenu

    MAŁGORZATA, UNIESZEWO - 24.06.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    1/2 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Calipso

    Hotel ogólnie ok czysty, na zdjęciach basen wydaje się dość duży A ogólnie duży nie jest jedzenie do 3 dni okej Potem staje się monotonne

    Beata - 25.09.2021

    5/10 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem