5.1/6 (189 opinii)
Kategoria lokalna 3+
4.0/6
Miłe wakacje w niedużym hotelu. Jest kilka plusów i minusów. Jak na 3 gwiazdkowy hotel nie można wiele narzekać. Jedzenie mało urozmaicone ale ogólnie smaczne i nikt głodny nie chodził. Minus dla restauracji tam praktycznie nic nie chłodziło przydałoby się zainwestować w sprawną klimatyzację. Był duży taras przed restauracją i większość tam jadało posiłki. Szkoda że nie było menu dla dzieci bo w tym hotelu było sporo rodzin z dziećmi. Hotel codziennie sprzątany ogólnie czysto personel dba o gości, a z barmanem można dogadać się z łatwością. Spokojnie można odpocząć na leżaku czy w basenie. Dzieci można mieć cały czas na oku. Wybierając Calypso liczmy się z tym że to 3 gwiazdkowy hotel i zawsze będzie coś co nam nie pasuje. Dobre położenie w centrum trochę daleko do plaży mimo to wakacje były udane 🙂
4.0/6
Skromny kameralny hotel. Dużym plusem jest jego położenie., 40 min spacerem promenadą i możemy zwiedzać Nessebar. Bardzo blisko ładnej plaży. W hotelu znajduje się wszystko co potrzeba,. Ma miłą i profesjonalną obsługę; ale nie jest on obiektem luksusowym :):)
4.0/6
Ogólnie może być. Hotel w dobrej lokalizacji, czysto aczkolwiek widać ząb czasu. Obsługa bardzo miła i sympatyczna. Cena adekwatna do jakości.
3.5/6
Dobra lokalizacja hotelu, mniej więcej pośrodku Nesebaru i centrum Słonecznego Brzegu. Obsługa miła, poza recepcją, która powinna być wizytówką hotelu. W tym hotelu zniechęca od samego początku. Mięliśmy nocny lot,a w hotelu powitani przez panią na recepcji z grymasem .Pierwszy raz mi się zdażyło, że nie dostaliśmy opasek, bo sam pokój wiadomo - od 15.Czekaliśmy w sumie do 13:30, ale tylko dzięki pomocy pewnej pani. Najbardziej wkurzylo mnie to,że przy moim wymeldowaniu była inna blondyna na recepcji która przyjmowała gości do hotelu i o godz.11 dostali od razu opaski i mogli korzystać ze wszystkiego w hotelu.Nie wiem, czy to podwójne standardy, niedouczenie personelu czy olewanie gości.Klimatyzacja, to jedno wielkie nieporozumienie.Dwa razy zgłaszałam problem na recepcji i raz pani rezydent- nic z tym nie zrobili.Na noc otwieraliśmy na oścież całe drzwi balkonowe, była fajna bryza od morza.Pokoje jak i cały hotel czysty.Posiłki to kwestia gustu ,śniadania powtarzalne, ale ogólnie oceniam dobrze. Bardzo duży wybór owoców,słodkie ciastka,lody.Kuchnia się stara.Dodatkowo dostep do kącika kawowego 24h na dobę i napoje z dystrybutorów.Z basenu nie korzystałam.Do pięknej plaży 10 min. spacerkiem. Na plaży leżaki za opłatą-10 lewa za każdy leżak i za parasol dodatkowo.Myślę, że gdyby były tańsze lepiej by na tym wyszli, a tak, to większość stała pusta. Okolica fajna, sporo sklepów.To mój 4 raz w Bułgarii,ale do tego hotelu bym nie wróciła. Plusy-czystość,dobra lokalizacja, bliskość Nesebaru. Minus- recepcją i w zasadzie brak klimatyzacji.