Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
3.0/6
Bartosz 26.06.2024 Termin pobytu: czerwiec 2024
Pobyt
Pobyt średni, monotonne jedzenie, w ostatni dzień pomimo szwedzkiego stołu kucharze nakładali sami. W ofercie był podany widok na park, który po przyjeździe okazał się być parkingiem, ponieważ spłonął. Okolica średnia. Brak ciekawszych animacji dla dorosłych.
2.5/6
Piotr, Łódź 25.01.2024 Termin pobytu: sierpień 2023
Hotel taki z 1 gwiazdka na pewno nie 4
Hotel z potencjałem, ale technicznie zaniedbany, w folderze widoki na patio z fontanna lub basen, w rzeczywistości Polacy dostają pokoje z widokiem na drogę, stacje benzynowe lub śmietnik za płotem, parking. Pokoje względnie czyste. Ponieważ zmienialiśmy pokój, w obu były termity w łazienkach, a w drugim brzydko pachniało z klimatyzacji. Basen zakwitł po 2 dniach pobytu, wyłączony z użytku do końca pobytu bo wody nie udało się ustabilizować biologicznie chemia baseniwa. Na szczęście dzieci miały chociaż działający brodzik żeby się schłodzić. Stratę basenu rekompensowała plaża i ciepłe morze. Jedzenie urozmaicone i bardzo dobre w szczególności desery. Podsumowując Pokoje i basen na minus, jedzenie na plus, lokalizacja.
2.5/6
Anna, --- 07.08.2023 Termin pobytu: lipiec 2023
Urlop z rodziną
Trudno doszukać się pozytywów, może jedynie piękna plaża, sam hotel to porażka, pokoje brudne, mimo iż panie starają się sprzątać je codziennie, jedzenie da się wytrzymać, choć do najlepszych nie należało, brakowało sztućców, kelnerzy rozkładali ręce i nic, stoliki sprzątaliśmy sobie sami, ręczniki na basen trzeba zabrać ze sobą z Polski, w hotelu ich nie ma. Hotel oddalony od centrum miast ok 4 km. dojazd taxowka, ponieważ kawałek trzeba przejść poboczem, a wiadomo, jak jeżdżą Bułgarzy. Lobby bar nie istnieje, zastępuje go bar przy basenie i to jedyne urokliwe miejsce w całym hotelu, dziwię się , że Rainbow ma ten hotel w ofercie jest naprawdę kiepski. Rezydent odbiera telefon kiedy chce, a nie kiedy jest potrzeba
2.5/6
Ania 31.08.2019
Not good ALL-INCLUSIVE value
This hotel is not good value for ALL-INCLUSIVE in comparison to other hotels that we have stayed at. Generally the service is very poor and lacking in some facilities, although the rooms were good.