Opinie klientów o Hacienda Beach

4.3 /6
249 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
4.1
Plaża
5.3
Pokój
4.4
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.2
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Paweł, Łaziska Górne 05.08.2022

Jeżeli się nic nie zmieni to nie polecam

Naszego pokoju nie sprzątano przez cały pobyt. Po tygodniu w łóżkach mieliśmy piaskownicę. Czasem przetarto starą szmatą (chyba od wszystkiego) i wtedy jeszcze bardziej śmierdziało. Mieliśmy zatęchłą łazienkę. Personel obiecywał poprawę ale nic się nie zmieniało. Wysiadł basen i mieliśmy bajoro. Polityka czyszczenia mebli w jadalni byłą taka, że rano siadało się na krzesłach z mokrą tapicerką. Podłoga też była mokra, więc jak się dziecko przewróciło to było już po śniadaniu i do wracało się do pokoju myć i przebierać. W siłowni nic nie działało, sprzęt zepsuty, a na sztandze nie ma zabezpieczenia instalowanych ciężarów, można się zdziwić i co gorsza zrobić krzywdę. Na obiekcie miały gniazda osy, mojego syna jedna użądliła w policzek. Posiłki były przeciętne - jedne rzeczy niejadalne inne całkiem smaczne. Blisko plaża, to duży plus, drinki średnie, ale można dowolnie komponować z dostępnych składników.

2.5/6

Beata, Opole 21.08.2022

Pobyt

nie polecam tego hotelu i pobytu osobom chcącym odpocząć. Rozwrzeszczane dzieci na posiłkach , obsługa nie sympatyczna ,pokoje przez cały tydzień nie były sprzątane, o ręczniki trzeba było się upominać, rezydentka nie poinformowała o miejscach jakie można zobaczyć w okolicy. Wejście na plażę przez śmietnik. Nie wiem co mają oznaczać te 4 gwiazdki, chyba tylko cenę!!!!!!

2.5/6

Marek 04.10.2022

Wielka powódz

Do hotelu dotarliśmy około 23:00, zaczynała sie burza. Podobno recepcja została uruchomiona tylko żeby wydać klucze. Dotarliśmy do pokoju i po rozpakowaniu okazało się że na podłodze w salonie jest woda. Identyczną sytuacje mili sąsiedzi z którymi spotkaliśmy sie na balkonie bo tam było źródło. Oni zadzwonili do Pani rezydent wcześniej (powiedziała ze nikogo nie ma i nikt nic nie zrobi, trzeba czekać) , my wysłaliśmy SMS. Następnego dnia na spotkani Pani powiedziała ze nie ma czasu gadać i żeby wysłać SMS a ona natychmiast odpisze. Na co ja że od 12h Pani nie odpisała a my mamy wodę na podłodze. Miał ktoś przyjść posprzątać i 2 dni nic. Przez najbliższe dni pisałem sms'y, po każdym dostawałem zapewnienie ze dziś to na pewno ktoś sprzątnie (wtedy już błoto). W końcu sam poszedłem do recepcji a oni że nikt nie posprząta bo tylko my mamy jedyny klucz, jak go zostawimy to sprzątaczki wejdą. To był jedyny dzień gdzie mieliśmy sprzątane. Ogólnie podobno w w budynku "B1" sprzątaczki to Bułgarki i Rumunki - sprzątały wybrane pokoje a niektóre wcale (może też nie miały kluczy) . W budynkach pomiędzy basenem a plażą podobno sprzątały Ukrainki i tam wszystko było na tiptop. Co do hotelu to jedzenie w smaku nie najgorsze (jak na Bułgarie), napoje typu cola i fanta u barmanów robiona była z wody kranowej z dużą zawartością chloru (śmierdziała jak woda z basenu) najbardziej to było czuć jak poprosiło się w czystą wodę z tego dystrybutora. Jedynie woda zdatna do picia była na restauracji w czasie posiłków z takich baniaków 10litrowych (gdzie sie wybiera czy woda ciepła czy zimna) Około 50% ludzi w trakcie lub na koniec pobytu miała chociaż jeden dzień łagodnymi lub większymi problemami jelitowymi. Nie wiem czy to kwestii jedzenia czy tej wody z chlorem który wybija florę bakteryjną w jelitach. Wino tylko do posiłków na restauracji. Bar w na basenie nie oferował. Pod koniec pobytu w barze na basenie skończyła się cola i kilka innych napoi . i już nie było do końca . Pani rezydent mieszkała w hotelu, miła, uprzejma ale poza wysłuchaniem nic sama nie zrobi. Tylko ściemnia

2.5/6

Sylwester, Wiry 09.08.2022

Dałem się nabrać na pozytywne opinie

Ten hotel ma 4 gwiazdki wyłącznie wtedy gdy ktoś się upije i widzi podwójnie. Tak długo wyczekiwany wyjazd (w zeszłym roku nigdzie nie byliśmy) okazał się porażką. Po pierwsze na dzień dobry w pokoju nie było ciepłej wody, "serwisant", mimo przypominania się Pani rezydent, pojawił się dopiero następnego dnia popołudniu. Bojler działał każdorazowo przez jedno grzanie od wizyty serwisanta, do wyłączenia po osiągnięciu zadanej temperatury, po czym nie włączał się ponownie. Każdorazowo trzeba było czekać kilka godzin od zgłoszenia zanim pojawiał się ponownie. W końcu, w połowie pobytu, zorganizowałem wkrętak (do odkręcania obudowy) i załączałem bojler sam bo było to srogie przegięcie... Po drugie nie było ręczników ani nawet papieru toaletowego (zostały przyniesione dopiero po wizycie serwisanta drugiego dnia). W pokoju brakowało takich podstaw jak mop, miotła czy choćby szczotka do WC (co nie byłoby problemem gdyby pokoje były sprzątane a sprzątaczki pojawiły się pierwszy raz w połowie naszego pobytu po zrobieniu awantury. Po trzecie pierwsze 4 dni nie działał basen hotelowy przez niby awarię pompy jednak nie było widać, żeby ktoś coś z tym robił. Został naprawiony po awanturze innego wczasowicza, której byłem świadkiem. Nie byłoby to jakimś wielkim problemem (przez bliskość morza) gdyby hotel poczuwał się do zapewnienia jakichś choćby parasoli na plaży (nie wspomnę już o leżakach), ponieważ na plaży nie było darmowych a wyłącznie płatne (30 lew, ok 78zł za 1 dzień!) Po czwarte notorycznie psujące się ekspresy do kawy czy maszyny do napojów. Normalny hotel w takiej sytuacji przyniósłby napoje z drugiego baru, tutaj zapomnij, nie ma ekspresu - nie masz kawy do śniadania. Po piąte po pokoju biegały nam jakieś małe robaczki, zbliżone wielkością do mrówek (wychodziły przez rozpadającą się obudowę wanny). Lokalizacja taka, że pieszo nie da się dojść do żadnego miasta bo strach o życie (droga bez pobocza o dużym natężeniu ruchu) więc zostaje taksówka. Generalnie były też pozytywy jak całkiem smaczne jedzenie (część nie zawsze świeża ale zawsze można było coś wybrać) ale zdecydowanie przyćmione negatywami. Pani rezydent - nie odbierała telefonów, na smsy odpisywała wybiórczo, robiła dużo mniej niż powinna w takiej sytuacji. Zaproponowała zmianę pokoju, zgodziłem się z uwagą, że chciałbym go najpierw obejrzeć (bo inni wczasowicze mieli np. wybijającą kanalizację) i kontakt się urwał... Nie polecam pobytu w tym miejscu. To była moja druga wycieczka z Rainbow i niestety skrajnie gorsza, pierwsza, w Primorsku Del Sol - jedne z lepszych wakacji, mimo, że 2x taniej. Tutaj totalny zawód i poczucie totalnie zmarnowanych pieniędzy
155565763
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem