Kategoria lokalna 4
3.0/6
Bardzo cieszę się, że dostałam zapytanie o pobyt. Mogę napisać szczerze jak było i niech każdy podejmie decyzję sam czy chce spędzić wakacje w takim miejscu, wydając swoje ciężko zarobione pieniądze.
Małgorzata, Mysłowice - 19.07.2022
8/8 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Nie polecam wyjazdu do Hacienda Beach. Mieliśmy 2 pokoje, ponieważ jeden z nich (łazienka) był przez 3 dni zalewany wodą od sąsiadów z góry gdy brali prysznic. Niestety ale pokoje były brudne. Sprzątanie polegało tylko na zamiataniu podłogi i wymianie ręczników. Na ścianach i przy oknach pajęczyny, brudne drzwi a lustro w łazience całe zaklejone. Mieliśmy a jedzenie było Bardzo monotonne. Wszystko smażone w głębokim oleju. Makarony rozgotowane i niedoprawione. Wybór bardzo mały, wędlina położona dosłownie jedna, jeden ser żółty za to sporo warzyw. Jeśli chodzi o bar przy basenie to często kolejka była na 30-40 min stania i czekania na piwo czy colę. Tylko jedna osoba obsługiwała napoje. Z drugiej strony barek dla dzieci z popcornem i ciasteczkami, jednak niestety często brakowało wszystkiego przez 2-3 h w ciągu dnia. Często też zwyczajni nikt nie obsługiwał dzieci, bo musiał sam iść do restauracji i zwijać ciasteczka. Z oceną obsługi hotelowej mam duży problem, ponieważ Bułgarzy byli mało pomocni, niemili, a w szczególności jedna młoda Pani w okularach w recepcji, traktująca klientów z pogardą. Basen niestety nie był czysty, na naszych 10 osób, 2 wróciły z zapaleniem ucha wewnętrznego, widzieliśmy też 2 osoby na śniadaniu z zaklejonym uchem. Jeśli chodzi o drugą stronę obsługi hotelowej to byli Ukraińcy. Wszyscy Ukraińcy bardzo mili i pomocni. Najbardziej zadowoleni jesteśmy z atrakcji dla dzieci i animacji przygotowanych przez animatorów. Nasze dzieci płakały za Paniami animatorkami jak wyjeżdżaliśmy. Za to bardzo dziękujemy. Niestety Rainbow też dał ciała, ponieważ w drodze powrotnej siedząc w samolocie otrzymaliśmy informacje od pilota, że otrzymali od Rainbow błędną listę pasażerów i musimy czekać aż około 20 osób dotrze do samolotu. Trwało to około 40 minut w stojącym na rozgrzanej płycie lotniska samolocie bez klimatyzacji, wielu osobom brakowało już powietrza, było bardzo duszno i gorąco.
SolarGrin - 28.08.2019
2/2 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Hotel średniej klasy, obsługa (szczególnie na recepcji) bardzo niesympatyczna. Jedzenie dobre ale bez rewelacji. Mały barek na zewnątrz, gdzie zawsze brakowało miejsca pomimo, że obłożenie hotelu nie było całkowite. Jak na tą cenę spodziewałam się czegoś lepszego. Plaża przy hotelu brudna. Leżaki płatne (24 lewa za komplet) i hotel nie ma swojego miejsca, także trzeba było szukać pustych. 300-500 m w lewo idąc brzegiem, bardzo ładna plaża, zadbana, z ładnymi leżakami i bez takich tłumów. Naokoło hotelu pustkowie i brud. Wieczorami trzeba było jeździć do Sozopola, gdyż w hotelu nie było co robić. Drugi raz za taką cenę tam bym nie pojechała.
Ewa - 21.09.2021
4/4 uznało opinię za pomocną
3.0/6
W Hacienda Beach spędziliśmy ostatni tydzień wakacji 2021. Kompleks położony przy morzu. Przy hotelu znajduje się duży basen, dogodny do aktywnego pływania i wypoczynku na leżakach. Bar przy basenie działa od 10:00 do 23:00. Apartamenty są przestronne z sypialnią i dużym tarasem lub małym, dzielonym balkonem. Stołówka przyjemnie urządzona. Zjeść można w środku lub na sporym, zadaszonym tarasie, choć z uwagi na zamiłowanie Bułgarów do papierosów bywa to uciążliwe dla niepalących. Hotel położony około 4 km od Sozopolu, do którego dojazd taksówką zajmuje około 10 minut. Brak chodnika dla pieszych utrudnia wybranie się tam spacerem. Nie można nie wspomnieć o sporych niedociągnięciach, które niestety rzucają się cieniem na ogólną ocenę pobytu. Zwłaszcza, jeśli za tygodniowy wyjazd zapłaciło się naprawdę niemałe pieniądze, a sam hotel oznaczony jest 4 słoneczkami wg Rainbow Tour i 4 gwiazdkami w lokalnej skali ocen. Łazienki w bardzo niskim standardzie – 2 * maksymalnie. Są tak małe, że drzwi są blokowane przez toaletę. W skutek skraplania się wody podłoga wokół toalety była non stop mokra. No i ten zapach z kratki odpływowej w podłodze... Na całe szczęście nic nie ciekło nam z sufitu lub plafonów oświetleniowych, a takie historie mieli w swoich łazienkach inni wczasowicze. Serwis sprzątający to kolejny powód do narzekania. Przejechanie podłogi brudnym mopem i rzucenie w kąt losowej ilości ręczników to nie to, czego oczekiwaliśmy. Podłoga na tarasie nie była umyta ani razu, co gorsza chyba od początku sezonu, patrząc na zacieki i ilość pyłu na niej. W łazience prawdopodobnie sprzątanie odbywa się tylko w momencie wymiany gości. No i wisienka na torcie - obsługa sprzątająca lubi zainkasować sobie samodzielnie napiwek, wyciągając go bezpośrednio z portfeli nieopatrznie pozostawionych w pokoju poza sejfem. Tak, zostaliśmy okradzeni i to już w pierwszy dzień. I nie byliśmy jedynymi, okazało się, że podobny los spotkał większość gości, z którymi rozmawialiśmy podczas pobytu. Oczywiście zgłosiliśmy sprawę na recepcji oraz do Pani rezydentki z Rainbow, ale w obu przypadkach skończyło się na rozłożonych rękach i zapewnieniu, że jest Państwu z tego powodu bardzo przykro. Należy jeszcze dodać, że na ciepło można zjeść tylko zupę, jeśli akurat wniesiono świeżą porcję, oraz wypić gorącą kawę lub herbatę. Reszta potraw serwowana jest w temperaturze pokojowej. Generalnie jedzenie było całkiem smaczne. Pomijam kwestię doprawiania potraw, bo jest to kwestia indywidualna i zazwyczaj była totalnie marginalizowana przez kucharzy, ale wybór był całkiem spory, choć bardzo jednostajny w kontekście całego tygodnia. Bułgarskich warzyw, owoców, serów czy past nie trzeba reklamować – są bardzo dobre. Podsumowując : pogoda, cudowne morze, mniej cudowna plaża (pełna kiepów, za to długa jak okiem sięgnąć), fajny basen, bliska odległość do pięknego Sozopolu sprawiły, że mimo wszystkich niedociągnięć i wpadek biura i ośrodka wróciliśmy z wakacji mimo wszystko stosunkowo zadowoleni, ale w naszej opinii Hacienda Beach nie zasługuje na 4 gwiazdki / słoneczka. Nie z tymi łazienkami, czystością w pokojach, temperaturą posiłków i przede wszystkim plagą kradzieży przez ekipy sprzątające.
Ania - 18.09.2021
18/18 uznało opinię za pomocną