Opinie klientów o Hacienda Beach

4.3 /6
249 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
4.1
Plaża
5.3
Pokój
4.4
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.2
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.5/6

W. 30.08.2021

Nie dla każdego

Niewątpliwym plusem jest położenie hotelu 100 m od plaży. Niestety na tym pozytywy się kończą. Jedzenie zimne, problemy komunikacyjne (mało osób z personelu mówi po angielsku), brak możliwości zrobienia spaceru np. do Sozopolu czy Zamku w Ravadinovo. Bardzo ruchliwa ulica bez ścieżki. Wszędzie należy poruszać się samochodem lub taxi. Pokoje niewyposażone zgodnie z obietnicami biura. Brak kompletu ręczników czy suszarki. Miejsce przyjazne dla rodzin z dziećmi oraz osób starszych chcących spędzić czas tylko na opalaniu lub pływaniu.

1.5/6

Kamil 24.07.2022

Kamil

Podpisuję się pod wszystkimi negatywnymi opiniami. Sozopol ładny, plaże i morze bardzo fajne. I to tyle plusów tych wakacji. Sam hotel to dramat. Nie będę opisywał szczegółów bo są one w pozostałych komentarzach. Rainbow odpisuje na komentarze że przeanalizuje zgłoszenia idt. Itp. ale nic z tym nie robi i nadal proponuje ludziom ten hotel. Z takim podejściem to słabo.

1.5/6

Radosław, Sosnowiec 28.06.2022

Hotel zasługuje na 2,5 gwiazdki

Pierwsza reakcja była bardzo pozytywna. Hotel na pierwszy rzut oka jest czysty i schludny. Potem wszystko wychodzi jak jest na prawdę. Jedzenie codziennie to samo. Słabo przyprawione albo w ogóle bez przypraw. Ciągle braki sztućcy, kubków na kawę i herbatę. Jedzenia też często brakuje. Godziny serwowania posiłków nie zgadzają się z umową. Ciągły brak pozycji alkoholowych i bezalkoholowych. Dopiero po interwencji z Panią rezydent wszystko wraca do normy lecz na chwilę. Ciągły brak dużych kubków są tylko małe 200 ml. Jednego dnia od 12 do 20 brak napojów bezalkoholowych była tylko woda. Obsługa na średnim poziomie. Jedyna pozytywną atrakcją było animatorzy którzy zapewniali fajna rozrywkę i pomagali w sytuacjach w których nie mogliśmy sobie poradzić. Brak wieczorów z muzyką na żywo co było w umowie. Pokoje sprzątane codziennie lecz nie u wszystkich. Szczerze nie polecam tego hotelu. Pierwszy raz cieszyłem się z powrotu do domu. Dużo Polaków co wpłynęło na to że nie zaliczymy tych wakacji do najgorszych.

1.5/6

Robert, Jurowce 13.07.2022

Lepiej wybrać inne miejsce

Hotel .. raczej otwarty kilka lat temu aczkolwiek wnętrza , wyposażenie i łazienka jak z lat 80-tych.. Pokoje duże. Hotelem to miejsce raczej nie powinno sie nazywać... Gdyż w hotelu sprzątanie jest codziennie ... Tutaj .. zdażyło się 3 razy w ciagu pobytu. ( zawsze trzeba było zgłosić ze pokój nie został posprzątany , inaczej zapomnij o tym jak tez o wymianie ręczników czy uzupełnieniu papieru w łazience;") Brak wystarczającej ilości naczyń w "restauracji" .Na szklane kubki do kawy trzeba było czekać lub korzystać z jednorazowych plastików. Przy tym samym barze w restauracji jednocześnie wydawane napoje i zdawane brudne szklanki , Zwykle blat zastawiony brudnymi naczyniami. W barze przy basenie , jednego dnia brak napoi , drugiego piwa , a kolejnego Ginu itd... itp. Plaza 50m od hotelu ok, typowo Bułgarska , leżaki i parasole płatne.
158596063
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem