Opinie o Primorsko Del Sol

Kategoria lokalna: 4

4.3/6
(288 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
4.3
Plaża
5.2
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
3.9
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nie polecam

    Artur, NASIELSK 22.08.2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel dramat

    Mariusz, Zabrze 19.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Dzień dobry, Byliśmy w Hotelu Primorsko Del Sol. Hotel dramat. Jakim cudem znalazł się w Państwa ofercie za taką kasę? Ponad 12 tys z ubezpieczeniem za taki kiepski hotel i pobyt? To był hotel wart 8 tys i to maksymalnie. Zresztą napisałem reklamacje w tej sprawie do Państwa i nie tylko Ja, bo jak składałem reklamacje na ręce rezydenta ustawiła się kolejka innych reklamujących ten hotel. Także proszę zweryfikować, iż moja reklamacja nie była jedyną na potwierdzenie moich słów. Powinniście natychmiast wycofać hotel z oferty, bo tylko szargacie Sobie opinię. Pokoje zniszczone, łazienka to kolejny dramat, przeciekająca toaleta i prysznic bez słuchawki prysznicowej, poza tym pleśń. Jedzenie bardzo niskiej jakości. Napisałem reklamacje z żądanie rekompensaty za ten pobyt. Stosunek ceny do jakości to dramat w pięciu aktach. Jestem bardzo zawiedziony nie tylko hotelem ale i Państwa dobrą opinią o tym hotelu. Nie wiem kto wyraża zgodę na wprowadzanie takich hoteli do oferty ale ta osoba powinna zostać natychmiast zwolniona. Powtarzam to był pobyt za 8tys max przy tej jakości. Śmiem twierdzić, że nikt tego nawet nie sprawdził jak to jest w tym hotelu. Powinniście wysyłać ludzi incognito a dopiero wtedy wprowadzać hotele do oferty. Samolot oraz transfer bez zarzutu, wszystko było dobrze zorganizowane. Pozdrawiam i oczekuję rekompenstaty.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Urlop udany, hotel nie bardzo

    Kamil 13.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Niestety jesteśmy dość rozczarowani samym hotelem. Do samej organizacji biura R (lot, komunikacja, aplikacja na telefon, transfery, onboardimg rezydenta, itp nie można powiedzieć złego słowa, tu R trzyma standard) to sam hotel powinien być mocno zweryfikowany i albo R powinno obniżyć mu mocno rating, albo zweryfikować opis i zdjęcia. W zasadzie dopiero w czasie podróży zacząłem weryfikować komentarze i opinie, pogadałem z ludźmi w hotelu i na plaży i wrażenia są podobne, ba nawet dużo gorsze niż moje odczucia. Hotel Del Sol to standard 3 gwiazdki na szynach w ubraniu 4 gwiazdkowym jadącym na wrażeniu z dawnych lat, gdzie były robione sesje zdjęciowe. A tak naprawdę po 18 latach wszystko jest zapuszczone, brudne, zaniedbane, nieserwisowane o ogólnym niskim standardzie, i jak się przypatrzyć to wszędzie wyłażą jakieś kwiatki. Począwszy od recepcji której załoga jest niekomunikatywna i nastawiona ofensywnie i konfrontacyjnie, zwłaszcza jedna pani która jest najczęściej, z którą bardzo ciężko się dogadać. Ogólnie od załogi ciężko czegoś się doprosić, albo nie rozumieją, albo coś zapiszą i obiecują że się zajmą, ja już machnąłem ręką po drugiej próbie. Pokój to taki standard "wczesny Gołębiewski minus", łóżka zwłaszcza dostawki niewygodne, klima działa jak chce, a łazienki błagają o generalny remont, wszystko popleśniałe, rozpuchnięte, pozrywane, pozalewane, pokorodowane. W zasadzie standard tak jak pokazały to recenzentki poniżej, z tym że u nas zamykały się drzwi i nie śmierdziało kanalizacją, ale to zasługa 7 piętra. Z komentarzy innych gości słyszałem że im niżej tym gorzej. Balkony wołają o pomstę do nieba, chyba zostały zapomniane, są niesprzątane i rażą brakiem czystości, a przecież ludzie też tam chcą przebywać. Drugim tematem są duże problemy organizacyjne w "stołówce" bo restauracją to ciężko nazwać. Hotel jest nastawiony na masówkę więc mamy jedzenie w niepodgrzewanych bemarach, wszystko jest mega budżetowe, często warzywa przemieszane i nieświeże, jest problem z dokładaniem słodkiego stołu, który też wygląda na taki z pudełek. Absolutnie nie ma to nic wspólnego z tym co prezentują tutaj zdjęcia. Brakuje często sztućcy, często nie ma gdzie usiąść, w stołówce panuje zaduch. Po napoje, bo nie można nazwać tego sokami, trzeba ustawiać się w kolejce w barze, na co tracimy szmat czasu. Jedynie bronią się owoce. Jak rozmawialiśmy z innymi Polakami to mówili, ze robią odskoki i jedzą na mieście bo żołądki już nie wyrabiają od tłustego i niekoniecznie świeżego jedzenia i my tak samo zrobiliśmy, tak już po 4 dniu. Kolejnym problemem jest plaża, info że jest 200 metrów jest nie pradziwe, trzeba dojść do plaży, a następnie odbić jeszcze kilkaset metrów w bok, plaża mimo że ma fantastyczną wodę, to sama w sobie jest brudna, zdarzają się psie kupy, pet na pecie i po prostu śmieci. Wygląda że Del Sol nie wysyła opiekuna do plaży, bo parasole są porwane, poprzewracane a leżaki pozajmowane przez innych gości niż hotelowi i ogólnie panuje takie zaniedbanie że można się zniechęcić, a jak przyjdziecie za późno to zostaje kocyk. W zasadzie jedyną bardzo istotną zaletą jest dobrze działające wifi, które wynagradza fatalnie działający telewizorek, w ktorym nie ma co obejrzeć. Wifi uratowało wieczory bo nie było co wieczorami robić. Typowe hotelowe atrakcje, takie jak sauna, siłownia czy miejsca sportowe, albo nie działają, albo mają popsuty sprzęt albo są zaniedbane i opuszczone. Baseny oczywiście mają problem z leżakami, raczej nic wolnego nie znajdziecie, tutaj standard. Wszystko to to nie są jakieś dyskwalifikujące rzeczy, żeby drzeć japę i krzyczeć w recepcji, urok miejsca jakim jest Primorsko pozwala cieszyć się urlopem ale trzeba wszystkim wyraźnie powiedzieć jak jest żeby nie było niespodzianek. Weryfikujcie opinie na różnych portalach, przeglądajcie komentarze, bo jak widać te negatywne mają dużo prawdy. Wydaje mi się że nie jesteśmy jakoś mega wymagający i jakby R uczciwie napisało jak to jest z hotelem i zamieściło jakieś realistyczne zdjęcia to by nie było takiego niezadowolenia. Trochę się dziwię że takie duże biuro podróży współpracuje z tym hotelem i naraża swoją dobrą opinię. Jak chyba już raczej więcej nie skorzystam, w innych biurach zawsze byłem zadowolony z standardu hotelu i czułem że ma to za co zapłaciłem i co oczy widziały.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Opinia hotelu Primorsko Del Sol

    Magda 11.09.2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Bardzo duzo jezdzimy po swiecie i jeszcze nigdy nam sie nie zdarzylo ,ze bylismy tak zle potraktowani.Bylismy z 2 nastoletnich dzieci i corki mialy jedno lozko,kabina prysznicowa byla uszkodzona i woda wylewala sie z pod kabiny- powodz w lazience.,brak suszarki,brud w pokojach ,na korytarzach i w reatauracji hotelowej,splesnialy ciemny chleb,zgnile owoce.Mielismy wi-fi w pokoju,ale nikt w hotelu nie znał hasła. Pracownicy hotelu ignorowali nas na kazdym kroku.Kilka razy prosilismy o zmiane pokoju,ale nam odmawiano z powodu braku miejsc.Nawet za doplata,kiedy nam obiecano inny apartament nastepnego dnia udawano w recepcji ,ze nic o tym nie wiedza,mimo,ze zamiana byla zalatwiana przez pania rezydent,a jak przyjechal Pan ,ktory zrobil glosna awanture w recepcji raptem dostal kilka kluczy do wyboru..Czesto mieszkalismy w hotelach 3 gwazdkowych,ktorych standard niczym nie przypomnal tego 5 gwiazdkowego( byl 10 razy lepszy).Bulgaria nam sie wczesniej bardzo podobala i bylismy kilka razy,ale po tych wakacjach higdy wiecej.Wykupiona wycieczka safari na 4 os.rodzine ,to strata pieniedzy.Zawarta w niej degustacja miodow ,to porazka totalna( na lesnej polanie kierowca wyciagnal do koszyczka chleb,ktory rozlozyl brudnymi rekami i otowrzyl jeden sloiczek miodu i nas tym poczęstowal.Powozil starym jeepem po lesie,dostalismy obiad i kosztowalo nas to prawie 250 euro.Chcielismy jechac na noc Bulgarska,ale na 10 dni pobytu nie bylo dla nas miejsca :((Bardzo sie zawiodlam w tym roku.Dobrze,ze pogoda dopisala.Woda w basenie fajna i Plaza blisko .Rozczarowani jestesmy bardzo

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Nie wiem co tam się dzieje w sezonie 😲

    Paulina 14.09.2019 | Tagi: 26-35 lat, ze znajomymi

    Hotel wizualnie ładny..problem pojawia się kiedy trafiasz do środka..kuchnia bez smaku, produkty najniższej jakości, codziennie praktycznie to samo, w restauracji śmierdzi, zresztą na zewnątrz też..chyba taka bułgarska natura że dla nich to posprzątane. Nie wiem co się dzieje w wakacje, trafiłam tam po prawdziwym wakacyjnym sezonie, jak na Polaków narzekać nie można tak zjechał się chyba cały bułgarski wysyp Karyn i Borysów ogólnie dramat..choć nie ma się co dziwić za taką cenę. Obsługa w hotelu miła, panie sprzątaczki uwijają się żeby wszystko było ok i w pokojach tak jest. Basen..nie skorzystałam czystością nie powalał. Okolica plaża na wyciągnięcie ręki, na pierwszy rzut oka jest ładnie..jak już człowiek na te plaże trafia to piasek wymieszany z petami po papierosach..ale to już wina ludzi. Okolica spokojna, jeżeli ktoś jest nastawiony na leżakowanie można odpocząć..ale trzeba trochę odejść od głównej plaży. Wynajęcie samochodu, dojazd do Nesebyr, Słoneczny Brzeg zajmuje jakieś 1,5h. Samo Primorsko nie zachwyca, taka dużo brzydsza wersja Władysławowa(Polskie morze kocham ). Bułgarzy nie powalają miłością do drugiego człowieka. Ogólnie to moje pierwsze wakacje w Bułgarii i raczej ostatnie w tym kraju przynajmniej na razie..choć kto wie może się jeszcze przekonam, nie można oceniać tylko po jednym miejscu. Płatności raczej gotówka, ciężko płacić kartą.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Tragedia

    Justyna 09.09.2019 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel z zewnątrz bardzo ładny, gorzej w środku. Pełno niedoróbek, nieprzyjemny zapach na korytarzach. Rozwiązania technologiczne jak z czasów PRL. Tragedia. Panie sprzątają ale niedokładnie. Jedzenie okropne, tluste i monotonne. Przy samym basenie brak łazienek. Animacje po bułgarsku. Żeby zarezerwować leżak przy basenie trzeba było o 7 wstawać a o leżakach przy płazy można pomarzyć. Na stołówce chlew. Kelnerki nie sprzątają. Je się przy brudnych obrusach.Generalnie nie polecam. Hotel nie warty swojej ceny.Stracone pieniądze.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Dramat

    Anna, Warszawa 27.08.2021 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Z 5 gwiazdkami z całą pewnością nie ma nic wspólnego. Pokoje zaniedbane (zniszczony prysznic). Kiedy poprosiliśmy o zmianę pokoju przysłali człowieka, który naprawił prysznic ale na tym się skończyło. Jedzenie...Dramat. Jednolity smród na stołówce, pomidory z pleśnią, śniadania zimne, kakao więcej wody niż kakao, wszystko do niczego i śmierdzące. Basen...leżaki popękane, wykładzina (taka niby trawa) pod nimi... krótko mówiąc boso nie radzę. Ratowników brak na plaży z leżakow hotelowych korzystają obcy ludzie nikt z obsługi hotelu tego nie pilnuje. Animatorzy??? Hahaha, jedna dziewczyna i od czasu do czasu chłopak z tymi samymi zabawami dla dzieci Codziennie tą samą muzyką z głośników. Dosłownie taka sama i w jednakowej kolejności. Dla dorosłych żadnych rozrywek. DRAMAT, NIE POLECAM

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    34

    POMYŁKA

    Normalny turysta 19.09.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2019 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Zacznę od tego, że ofertę wybraliśmy ze względu na położenie względem rezerwatu Poda i Ropotamo. Wcześniej nie czytaliśmy za wiele o samym hotelu, nie mamy też w zwyczaju wierzyć we wszystko co piszą ludzie. Przed wyjazdem pani z wakacje.pl zapewniała mnie, że konsultowała się z przedstawicielami rainbow, którzy byli tam przed sezonem i stwierdzili, że nie mają nic obiektowi do zarzucenia. Nie wiem kto mnie okłamał w kwestii standardu konsultant wakacje.pl cz przedstawiciel Rainbow, ale wszystko co można napisac o tym hotelu z mojej perspektywy to, że takiego syfu dawno nie widziałam. Pracownicy rainbow zakładają, że klient, który jedzie z niższym budżetem będzie znosił syf. Wiem, że 5 gwiazdek w Bułgarii ma się nijak do normalnych standardów, nie oczekiwałam też, że będą mnie karmić homarem i kawiorem, z pogodą też miałam świadomość, że będzie różnie ale to co zobaczyłam w kwestii brudu i jedzenia na stołówce ( restauracją nijak tego nazwać nie można) to już było przegięcie. Zakwaterowani byliśmy w budynku poza budynkiem głównym, więc nie wypowiem się co do standardu ponoć wyremontowanych pokoi w głównej części hotelu. Do obsługi w barze nie mam uwag, umordowani sezonem, ale mili. Pan z recepcji... bez komentarza. Na stołówce bieda żarcie, zimne i rozgrzebane przez wieśniaków mentalnych w postaci niektórych "klientów". O ile za zachowania przebywajacych tzw gości obsługa nie może odpowiadać to już za utrzymanie czystości przy stołach i bierzące wymienianie pustych pojemników oraz dbanie żeby jedzenie nawet biedne było ciepłe zdecydowanie tak. Z głodu nie umrzesz w tym hotelu ale na zawiele przyjemności bym nie liczyła - dla mnie poza pomidorem, ogórkiem i czymś podobnym do tzatzyków, czasami zupy nic nie było jadalne. Stoły wszedzie brudne, podłogi, poręcze, ściany, winda wszystko brudne. Z całym szacunkiem do Pań sprzątających pomimo wywieszenia prośby o posprzątanie pokoju, wymieniono tylko pościel (3 razy w ciągu 6 dni) i zamieciono piasek z podłogi. Łazienka nie tknięta ani razu, ręczniki też nie wymienione ani razu. Nie wymagam żeby mnie ktokolwiek traktował jak królową angielską ale brak logiki, lenistwo i ogólny tumiwisizm tragiczne. Łazienka stan fatalny - deska od wc rozwalona, ścianka prysznica uwalona, półka nad umywalką spadła przy pierwszej próbie użycia ( też była brudna), ściany w łazience umazane. Nie prosiłam o wersal ale o schludny czysty pokój - nieosiągalne w tamtym hotelu i budynku z tzw studio. Teren przy basenie wyłożony sztuczną wykładziną imitującą trawę - przemoczona wyglądała jak kupa... i śmierdziała stęchlizną jak wszystko w tym hotelu od klatki schodowej począwszy na łazience skończywszy. Leżaki przy basenie brudne. Materace na leżakach pokryte pleśnią, rozwalone słomkowe parasole oraz poszarpane materiałowe tez nie dodawały uroku. Nie wiem kiedy robiono zdjęcia do oferty ale nie mają nic wspólnego z obecnym stanem hotelu. Wszędzie walają się naczynia i serwetki. Animacje dno i kupa mułu ale raczej nigdy się nie udzielam w skakaniu przy oczach zielonych, Sławomirze czy innych Jessikach ( to już kwestia gustu lub jego braku). Dzieci były zadowolone z tego co widziałam z pląsów przy miedzynarodowych wynalazkach muzycznych z całego świata, ale jak widziałam, że dotykają tej zgniłej wykładziny to mi się słabo robiło. Od człowieka z Bułgarii prowadzącego bar na plaży dowiedzieliśmy się, że ten hotel znany jest właśnie z syfu i jest beznadziejny. U nich druga połowa września to już "zima". 16.09. pozamykało sie już chyba wszystko co dało sie zamknąć. Także nie liczcie na knajpy opisywane na wszelkich blogach o tej porze bo są zamknięte. Ogólnie Primorsko wg mnie to dziura z mnóstwem tandety chińskiej na straganach - w sezonie pewnie jest tego więcej i taka różnica. Pobyt uratował wyjazd do rezerwatu przyrody Poda niedaleko Burgas ( wiele gatunków ptaków do obserwacji min. pelikan kędzierzawy). Nesebar ładny ale zawieszony chińszczyzną do granic obłędu, w Sozopolu trochę mniej dziadostwa rozwieszonego przy historycznej zabudowie. plaża w primorsku tak jak już ktoś pisał zasłana kiepami od fajek. Morze czyste, zejście do niego piaszczyste, przy bardzo wietrznej pogodzie duże fale ( urokliwe ale dość niebezpieczne). Jak wylecze zatrucie pokarmowe i przejdą złe wspomnienia to może kiedyś jeszcze dam się namówić na Bułgarię, ale na tą chwile mam dość.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Przereklamowany hotel

    Grzegorz, Warszawa 30.07.2021 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    Ogólnie góra 2 gwiazdki poza tym brudno niechlujnie hotel zaniedbany do remontu kapitalnego jedzenie okropne.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Rozczarowanie

    Kasia 16.08.2023 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    W Bułgarii czas się zatrzymał. Palić można wszędzie więc śniadanie na świeżym powietrzu nie istnieje. Wszyscy dookoła puszczają dymka. Obsługa nie nadąża ze sprzątaniem po posiłkach. Na wolny stolik trzeba czekać. Pokoje hotelowe sprzątane niedokładnie. Po hotelu 5 gwiazdkowym spodziewałabym się czegoś więcej. Kosmetyki w łazience dają tylko na początku więc starczają na 2 dni. Pościel zmieniono nam dzień przed wyjazdem. Razem z pościelą ukradziono mojemu synowi z półki buty. Sprawa kradzieży została zbagatelizowana. Odradzam ten hotel.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem