Opinie o Primorsko Del Sol

Kategoria lokalna: 4

4.3/6
(269 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
4.3
Plaża
5.2
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
3.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Rozczarowanie

    Anna Śmigiel 24.07.2022

    Mój pobyt z córkami 12-19 lipca 2022r. Pokój z uszkodzonymi drzwiami, woda w łazience ciekła z toalety i ze zlewu . Mimo pokazania panu ,który udostępniał nam sejf,zero reakcji, uszkodzona winda. Nieczynne SPA i przechowalnia bagażu. Opaski oninclusiwe do staniecie równo o 14 także jak przylecicie w środku nocy to nawet nie dostaniecie szklanki wody Restauracja katastrofa, zimne jedzenie, zdarzało się nie świeże i zepsute i odgrzewane. Plaża duża,ładna, czysta. Morze czyste i cieplutkie . Absolutnie nie polecam tego hotelu.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    Ciepły klimat i zimne posiłki

    Krzysztof, Łódź 22.09.2017 | Termin pobytu: sierpień 2017

    Hotel najwyraźniej pracuje na odjęcie gwiazdki. Brakuje w nim osoby, która zarządzałaby obiektem na światowym (pięciogwiazdkowym) poziomie. Spędziłem tam tydzień z rodziną (dwoje dzieci w wieku 13 i 9 lat). Całe szczęście że pobyt nie skończył się jakąś jelitówką, czy inną chorobą przewodu pokarmowego. Jedynymi ciepłymi posiłkami w opcji all były zupy i ciepłe napoje. Pozostałe jedzenie, że np. wymienię jajecznica, jajko sadzone, wszelkie mięsa, makarony, ryż itp. - były zimne. Faktem jest, że pogoda dopisywała i było bardzo gorąco, ale to nie powinno mieć wpływu na to, aby klienci hotelu jedli zimne posiłki. Ze względu na czteroosobową rodzinę zdecydowaliśmy się na większą suitę - takie znajdują się w czterech punktowcach. Chcieliśmy mieć ładny widok stąd zdecydowaliśmy się na pokój na czwartym piętrze. I tu pierwsze rozczarowanie - jedyna winda nie działała. Po wejściu do pokoju - przestrzeń odpowiednia. Chcieliśmy wyjść na balkon sprawdzić widok - było to zdecydowanie utrudnione ze względu na naderwaną klamkę od drzwi. Po zmaganiach - udało się, widok przyjemny na basen, wzgórza i wewnętrzny teren hotelu. Po podróży chcieliśmy się umyć, ale było to utrudnione ze względu na niedziałające światło w łazience. Prysznic musiał być "bardzo szybki" ponieważ woda z brodzika schodziła w żółwim tempie (trzeba było uważać, aby się nie przelała). O suszeniu głowy można było zapomnieć przynajmniej w ciągu pierwszych czterech dni. W pokoju (także w łazience) nie było bowiem suszarki. Trzeba było o nią się prosić w recepcji, co po czterech dniach przyniosło oczekiwane rezultaty. Pokoje sprzątane w błyskawicznym tempie, ale to raczej nie szło w parze z sumiennością sprzątających. Należy tu wspomnieć, że po przybyciu do pokoju ręczniki i pościele były niedoprane (brudne). Już na drugi dzień trzeba było interweniować u rezydenta (pana Szymona - serdecznie pozdrawiam), który dwoił się i troił, aby zapewnić nam oczekiwany komfort. Niestety poza naprawą światła w łazience - inne niedogodności nie zostały usunięte. Program animacyjny dla dzieci i dorosłych na przyzwoitym poziomie - szkoda tylko, że codziennie przychodziło słuchać tych samych piosenek. Najwspanialszą atrakcją hotelu - były ciepłe pizze serwowane w barku przy basenie (niestety po jednym małym kawałku na członka rodziny). Drinki dla mężczyzn - OK, natomiast ciężko było wybrać coś dla kobiet - brak karty drinków. Wracając do posiłków, nie sposób przejść obojętnie obok obsługi na terenie restauracji. Nikomu z obsługi nie przeszkadzało, że na opuszczonych już stołach stoją brudne talerze, że nie wspomnę o zabrudzonych obrusach. Sprzątanie stolików i wymiana obrusów następowała dopiero na wyraźną prośbę. Na szczęście w restauracji nie spędzaliśmy dużo czasu - bo nic nie musiało ostygnąć. Na koniec coś na plus. Bardzo pomocni okazali się pracownicy z recepcji hotelu tj. Stejsi i Martin - serdecznie ich pozdrawiam i dziękuję za okazywaną, serdeczną pomoc. Krótko mówiąc obiekt całkiem fajny, ale niestety bardzo źle zarządzany. Aha - do malowniczej plaży spacerkiem jest 7 minut, jednak ilość leżaków w sezonie - jest niewystarczająca.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pobyt w lipcu- nie polecamy

    Agnieszka, Czerwionka-Leszczyny 01.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Niestety, nasz pobyt w tym hotelu pozostawił sporo do życzenia. Zacznę od najgorszego – jedzenia. Było po prostu okropne: zimne, kompletnie niedoprawione, mięsa nie dało się zjeść, a frytki smakowały jakby leżały kilka godzin. Jedyne, co można było zjeść z przyjemnością, to pizza – i to głównie dzięki sympatycznej obsłudze, która ją wydawała. Niestety, ostatniego dnia prawie wszyscy z naszej grupy mieli rewolucje żołądkowe – co mówi samo za siebie. Drinki były znośne, ale nie ma co mieć wygórowanych oczekiwań. Kawa i kakao miały dziwny, słony posmak – raczej nie do wypicia. Obsługa? Bardzo mieszana. Niektórzy pracownicy byli mili i pomocni, ale trafiali się też tacy, którzy zdecydowanie nie powinni pracować z ludźmi. Znajomi mieli przykrą sytuację, kiedy recepcjonistka powiedziała im wprost, że jeśli nie znają żadnego języka poza polskim, to powinni siedzieć w Polsce. Tego typu komentarze są absolutnie nieakceptowalne. Hotel ma dużo wind, ale niestety czas oczekiwania na nie był bardzo długi – dla rodziców z rocznym dzieckiem i wózkiem to był prawdziwy dramat. Jedyny duży plus to czystość. Pokoje były bardzo dobrze sprzątane, ręczniki wymieniane co dwa dni, w tym aspekcie naprawdę nie można się przyczepić. Jeśli chodzi o rezydenta Rainbow – prezentuje wycieczki naprawdę świetnie i szybko odpisuje na wiadomości, ale niestety jest zbyt pewny siebie i mało pomocny. W naszej opinii – jego obecność była właściwie zbędna. Nie było go ani przy meldowaniu, ani przy wymeldowaniu, a w przypadku problemów jego reakcje były kompletnie nieprofesjonalne. Gdy zadzwoniliśmy z konkretną sprawą, usłyszeliśmy komentarz: „Ale to do mnie ma pani pretensje?”. No tak – skoro pan reprezentuje biuro podróży Rainbow, to do kogo innego?

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Bardzo niski standard hotelu

    Dominik, Rzeszów 12.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Sporo podróżujemy w różnych standardach od kempingów za grosze po hotele klasy biznes. Wyjazd ciężko zaliczyć do w pełni udanych. Plaża ładna choć niesprzątana (pety i śmieci), mało leżaków i parasoli hotelowych. Hotel i jego stan pozostawia bardzo dużo do życzenia. Jedzenie koszmar (zimne! i codziennie takie samo). W zasadzie brak atrakcji dla dzieci (3-5lat). Basen hotelowy OK. SPA nie istnieje. Na pewno nie wybierzemy się ponownie.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nie polecam

    Artur, NASIELSK 22.08.2022

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Opinia hotelu Primorsko Del Sol

    Magda 11.09.2022

    Bardzo duzo jezdzimy po swiecie i jeszcze nigdy nam sie nie zdarzylo ,ze bylismy tak zle potraktowani.Bylismy z 2 nastoletnich dzieci i corki mialy jedno lozko,kabina prysznicowa byla uszkodzona i woda wylewala sie z pod kabiny- powodz w lazience.,brak suszarki,brud w pokojach ,na korytarzach i w reatauracji hotelowej,splesnialy ciemny chleb,zgnile owoce.Mielismy wi-fi w pokoju,ale nikt w hotelu nie znał hasła. Pracownicy hotelu ignorowali nas na kazdym kroku.Kilka razy prosilismy o zmiane pokoju,ale nam odmawiano z powodu braku miejsc.Nawet za doplata,kiedy nam obiecano inny apartament nastepnego dnia udawano w recepcji ,ze nic o tym nie wiedza,mimo,ze zamiana byla zalatwiana przez pania rezydent,a jak przyjechal Pan ,ktory zrobil glosna awanture w recepcji raptem dostal kilka kluczy do wyboru..Czesto mieszkalismy w hotelach 3 gwazdkowych,ktorych standard niczym nie przypomnal tego 5 gwiazdkowego( byl 10 razy lepszy).Bulgaria nam sie wczesniej bardzo podobala i bylismy kilka razy,ale po tych wakacjach higdy wiecej.Wykupiona wycieczka safari na 4 os.rodzine ,to strata pieniedzy.Zawarta w niej degustacja miodow ,to porazka totalna( na lesnej polanie kierowca wyciagnal do koszyczka chleb,ktory rozlozyl brudnymi rekami i otowrzyl jeden sloiczek miodu i nas tym poczęstowal.Powozil starym jeepem po lesie,dostalismy obiad i kosztowalo nas to prawie 250 euro.Chcielismy jechac na noc Bulgarska,ale na 10 dni pobytu nie bylo dla nas miejsca :((Bardzo sie zawiodlam w tym roku.Dobrze,ze pogoda dopisala.Woda w basenie fajna i Plaza blisko .Rozczarowani jestesmy bardzo

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Nie wiem co tam się dzieje w sezonie 😲

    Paulina 14.09.2019

    Hotel wizualnie ładny..problem pojawia się kiedy trafiasz do środka..kuchnia bez smaku, produkty najniższej jakości, codziennie praktycznie to samo, w restauracji śmierdzi, zresztą na zewnątrz też..chyba taka bułgarska natura że dla nich to posprzątane. Nie wiem co się dzieje w wakacje, trafiłam tam po prawdziwym wakacyjnym sezonie, jak na Polaków narzekać nie można tak zjechał się chyba cały bułgarski wysyp Karyn i Borysów ogólnie dramat..choć nie ma się co dziwić za taką cenę. Obsługa w hotelu miła, panie sprzątaczki uwijają się żeby wszystko było ok i w pokojach tak jest. Basen..nie skorzystałam czystością nie powalał. Okolica plaża na wyciągnięcie ręki, na pierwszy rzut oka jest ładnie..jak już człowiek na te plaże trafia to piasek wymieszany z petami po papierosach..ale to już wina ludzi. Okolica spokojna, jeżeli ktoś jest nastawiony na leżakowanie można odpocząć..ale trzeba trochę odejść od głównej plaży. Wynajęcie samochodu, dojazd do Nesebyr, Słoneczny Brzeg zajmuje jakieś 1,5h. Samo Primorsko nie zachwyca, taka dużo brzydsza wersja Władysławowa(Polskie morze kocham ). Bułgarzy nie powalają miłością do drugiego człowieka. Ogólnie to moje pierwsze wakacje w Bułgarii i raczej ostatnie w tym kraju przynajmniej na razie..choć kto wie może się jeszcze przekonam, nie można oceniać tylko po jednym miejscu. Płatności raczej gotówka, ciężko płacić kartą.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Tragedia

    Justyna 09.09.2019

    Hotel z zewnątrz bardzo ładny, gorzej w środku. Pełno niedoróbek, nieprzyjemny zapach na korytarzach. Rozwiązania technologiczne jak z czasów PRL. Tragedia. Panie sprzątają ale niedokładnie. Jedzenie okropne, tluste i monotonne. Przy samym basenie brak łazienek. Animacje po bułgarsku. Żeby zarezerwować leżak przy basenie trzeba było o 7 wstawać a o leżakach przy płazy można pomarzyć. Na stołówce chlew. Kelnerki nie sprzątają. Je się przy brudnych obrusach.Generalnie nie polecam. Hotel nie warty swojej ceny.Stracone pieniądze.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Dramat

    Anna, Warszawa 27.08.2021

    Z 5 gwiazdkami z całą pewnością nie ma nic wspólnego. Pokoje zaniedbane (zniszczony prysznic). Kiedy poprosiliśmy o zmianę pokoju przysłali człowieka, który naprawił prysznic ale na tym się skończyło. Jedzenie...Dramat. Jednolity smród na stołówce, pomidory z pleśnią, śniadania zimne, kakao więcej wody niż kakao, wszystko do niczego i śmierdzące. Basen...leżaki popękane, wykładzina (taka niby trawa) pod nimi... krótko mówiąc boso nie radzę. Ratowników brak na plaży z leżakow hotelowych korzystają obcy ludzie nikt z obsługi hotelu tego nie pilnuje. Animatorzy??? Hahaha, jedna dziewczyna i od czasu do czasu chłopak z tymi samymi zabawami dla dzieci Codziennie tą samą muzyką z głośników. Dosłownie taka sama i w jednakowej kolejności. Dla dorosłych żadnych rozrywek. DRAMAT, NIE POLECAM

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    34

    POMYŁKA

    Normalny turysta 19.09.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2019

    Zacznę od tego, że ofertę wybraliśmy ze względu na położenie względem rezerwatu Poda i Ropotamo. Wcześniej nie czytaliśmy za wiele o samym hotelu, nie mamy też w zwyczaju wierzyć we wszystko co piszą ludzie. Przed wyjazdem pani z wakacje.pl zapewniała mnie, że konsultowała się z przedstawicielami rainbow, którzy byli tam przed sezonem i stwierdzili, że nie mają nic obiektowi do zarzucenia. Nie wiem kto mnie okłamał w kwestii standardu konsultant wakacje.pl cz przedstawiciel Rainbow, ale wszystko co można napisac o tym hotelu z mojej perspektywy to, że takiego syfu dawno nie widziałam. Pracownicy rainbow zakładają, że klient, który jedzie z niższym budżetem będzie znosił syf. Wiem, że 5 gwiazdek w Bułgarii ma się nijak do normalnych standardów, nie oczekiwałam też, że będą mnie karmić homarem i kawiorem, z pogodą też miałam świadomość, że będzie różnie ale to co zobaczyłam w kwestii brudu i jedzenia na stołówce ( restauracją nijak tego nazwać nie można) to już było przegięcie. Zakwaterowani byliśmy w budynku poza budynkiem głównym, więc nie wypowiem się co do standardu ponoć wyremontowanych pokoi w głównej części hotelu. Do obsługi w barze nie mam uwag, umordowani sezonem, ale mili. Pan z recepcji... bez komentarza. Na stołówce bieda żarcie, zimne i rozgrzebane przez wieśniaków mentalnych w postaci niektórych "klientów". O ile za zachowania przebywajacych tzw gości obsługa nie może odpowiadać to już za utrzymanie czystości przy stołach i bierzące wymienianie pustych pojemników oraz dbanie żeby jedzenie nawet biedne było ciepłe zdecydowanie tak. Z głodu nie umrzesz w tym hotelu ale na zawiele przyjemności bym nie liczyła - dla mnie poza pomidorem, ogórkiem i czymś podobnym do tzatzyków, czasami zupy nic nie było jadalne. Stoły wszedzie brudne, podłogi, poręcze, ściany, winda wszystko brudne. Z całym szacunkiem do Pań sprzątających pomimo wywieszenia prośby o posprzątanie pokoju, wymieniono tylko pościel (3 razy w ciągu 6 dni) i zamieciono piasek z podłogi. Łazienka nie tknięta ani razu, ręczniki też nie wymienione ani razu. Nie wymagam żeby mnie ktokolwiek traktował jak królową angielską ale brak logiki, lenistwo i ogólny tumiwisizm tragiczne. Łazienka stan fatalny - deska od wc rozwalona, ścianka prysznica uwalona, półka nad umywalką spadła przy pierwszej próbie użycia ( też była brudna), ściany w łazience umazane. Nie prosiłam o wersal ale o schludny czysty pokój - nieosiągalne w tamtym hotelu i budynku z tzw studio. Teren przy basenie wyłożony sztuczną wykładziną imitującą trawę - przemoczona wyglądała jak kupa... i śmierdziała stęchlizną jak wszystko w tym hotelu od klatki schodowej począwszy na łazience skończywszy. Leżaki przy basenie brudne. Materace na leżakach pokryte pleśnią, rozwalone słomkowe parasole oraz poszarpane materiałowe tez nie dodawały uroku. Nie wiem kiedy robiono zdjęcia do oferty ale nie mają nic wspólnego z obecnym stanem hotelu. Wszędzie walają się naczynia i serwetki. Animacje dno i kupa mułu ale raczej nigdy się nie udzielam w skakaniu przy oczach zielonych, Sławomirze czy innych Jessikach ( to już kwestia gustu lub jego braku). Dzieci były zadowolone z tego co widziałam z pląsów przy miedzynarodowych wynalazkach muzycznych z całego świata, ale jak widziałam, że dotykają tej zgniłej wykładziny to mi się słabo robiło. Od człowieka z Bułgarii prowadzącego bar na plaży dowiedzieliśmy się, że ten hotel znany jest właśnie z syfu i jest beznadziejny. U nich druga połowa września to już "zima". 16.09. pozamykało sie już chyba wszystko co dało sie zamknąć. Także nie liczcie na knajpy opisywane na wszelkich blogach o tej porze bo są zamknięte. Ogólnie Primorsko wg mnie to dziura z mnóstwem tandety chińskiej na straganach - w sezonie pewnie jest tego więcej i taka różnica. Pobyt uratował wyjazd do rezerwatu przyrody Poda niedaleko Burgas ( wiele gatunków ptaków do obserwacji min. pelikan kędzierzawy). Nesebar ładny ale zawieszony chińszczyzną do granic obłędu, w Sozopolu trochę mniej dziadostwa rozwieszonego przy historycznej zabudowie. plaża w primorsku tak jak już ktoś pisał zasłana kiepami od fajek. Morze czyste, zejście do niego piaszczyste, przy bardzo wietrznej pogodzie duże fale ( urokliwe ale dość niebezpieczne). Jak wylecze zatrucie pokarmowe i przejdą złe wspomnienia to może kiedyś jeszcze dam się namówić na Bułgarię, ale na tą chwile mam dość.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem