Opinie klientów o Primorsko Del Sol

4.3 /6
206 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
4.2
Plaża
5.2
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
3.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

MK 16.08.2022

Są lepsze hotele w Bułgarii

Jak na hotel 4,5 czy też 5 gwiazdkowy, to jest wiele do poprawy. Po pierwsze - przywitał nas pokój niesprzątnięty - dużo piachu na wykładzinie… jedynie pościel wymieniona, której jednak też brakowało nam 1 kompletu… zgłosiliśmy w recepcji i rezydentce, ale nic się nie zmieniło… ale skoro Panie sprzątające nie miały odkurzacza, to nic dziwnego… miotełką piachu z wykładziny nie da się usunąć… sam pokój duży i całkiem OK - byliśmy w budynku głównym - ponoć w tych niższych budynkach było fatalnie (taką opinię słyszeliśmy zarówno od Polaków, jak i innych osób)… Pokój nie sprzątany ani razu - „sprzątanie” polegało na uzupełnieniu papieru toaletowego… o wymianie ręczników można zapomnieć - gdy sami oddaliśmy mokre ręczniki Pani od room service - po powrocie zastaliśmy pokój bez ręczników 😂 musieliśmy prosić o nowe w recepcji 😉 2. Jedzenie - myślę, że można znaleźć coś dla siebie, jednak - tak jak czytaliśmy w wielu opiniach - bardzo często było chłodne :-( i jak na tak duży hotel, było go niewiele… jeździmy do Bułgarii od kilku lat i ten hotel był m. in. pod kątem jedzenia - najgorszy… do tego dochodzi czystość w restauracji, a w zasadzie jej brak ☹️ lepiące talerze i sztućce, ślady szminki na filiżance 😢 ogólnie bardzo mało filiżanek do kawy/herbaty - gdy już ich zabrakło nie były uzupełniane i pozostawało picie kawy/herbaty w plastiku :-( jak na 5* hotel picie gorących napojów w wyginającym się plastiku, to nie jest szczyt marzeń… Jednego dnia odnieśliśmy brudny półmisek ze zgniłymi brzoskwiniami, bo już nie mogliśmy na nie patrzeć… Czystość obiektu również bardzo słabo - wszechobecne, porozrzucane plastikowe kubki, papierki, serwetki - brakowalo obsługi, która na bieżąco by „ogarniała” obiekt… 3. Miejscowość -Primorsko SUPER!!! Zależało nam, aby zmienić bardzo zatłoczony S. Brzeg na spokojniejszą miejscowość - to akurat był strzał w dziesiątkę!!! Dużo mniej ludzi!!! Bardzo spokojnie na plaży - zawsze były jakieś wolne leżaki; blisko do Sozopolu 😀 miejscowość godna polecenia 😀 ale hotel… jest pierwszym z tych, w których byliśmy w Bułgarii, a do którego z pewnością nie wrócimy i zdecydowanie nie polecamy…

4.0/6

Stanisław, Dębica 24.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Hotel Primorsko Del Sol

Nasz pobyt ograniczał się tylko do wypoczynku. Sam Hotel i jego wnętrze ze względu na jego wygląd na pierwszy rzut oka sprawiał dobre wrażenie. Do poprawy zapewne są serwowane posiłki i ten nieszczęsny pokój 520 opisany poniżej

4.0/6

em 28.06.2017
Termin pobytu: lipiec 2017

Wypoczynek 16-2

Hotel duży,pokój codziennie sprzątany, co drugi dzień wymieniana pościel, łóżka niezbyt wygodne ze względu na wystające sprężyny. łazienka obszerna, z prysznicem i wanną. Basen ładny z wystarczającą ilością leżaków. Plaża oddalona około 150 m od hotelu,czysta,tu też leżaków wystarcza,niestety napoje płatne. Kuchnia i stołówka to niestety mankament hotelu, nie tyle same posiłki, co ich temperatura,podczas naszego pobytu zaczęto podawać gorące dopiero po interwencji wczasowiczów i rezydenta.potem wszystko było raczej smaczne, wybór jak dla mnie wystarczający, najsłabsze śniadania, ale na obiad i kolację, można było wybrać coś pysznego, poza tym duża ilość owoców i ciasteczek. Także braki sztućców, małych łyżeczek wogóle brak,a innych elementów nie nadążano dokładać. Sprzątanie stolików to również osobliwa sytuacja, peronel jest dziwnie podzielony obowiązkami i niektórym nie przeszkadzało,że stolik z brudną zastawą stoi 20 minut. Na szczególną uwagę zasługuje bar przy basenie i pizza, naprawdę dobra, podawana od 10 do 23, tam też dobre lody, ciasta i owoce oraz napoje. Na szczególne podziękowanie zasługuje pan rezydent Szymon Husiar , kompetentny, przesympatyczny, "widoczny" w hotelu,służący radą i pomocą w każdej sytuacji. Panie animatorki to również bardzo miłe i zaangażowane dziewczyny,dzieciom organizowały wspaniale czas zarówno na plazy jak też w hotelu.

4.0/6

Marek, Zławieś Mała 01.10.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Hotel raczej do remontu

Położenie hotelu, miejscowość, bliskość plaży -rewelacja. Jedzenie średnie typowo hotelowe( niestety brak kuchni w hotelu powoduje iż często potrawy były zimnawe).Hotel z zewnątrz bardzo ładny, niestety wnętrze do remontu i to natychmiast . Rezydentka bardzo kompetentna i pomocna. Ogólnie wyjazd bardzo udany, aczkolwiek hotel na pewno nie zasługuje na pięć gwiazdek, najwyżej mocne trzy.
132333452
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem