Opinie o Primorsko Del Sol

4.2/6 (239 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.2/6
239 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
4.2
Plaża
5.2
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
3.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.5/6

    Rodzina 2+2

    Przebywaliśmy w hotelu Primorsko del Sol w drugiej połowie czerwca. Zakwaterowanie mieliśmy w studio z 2 dostawkami. Pokój oceniam bardzo dobrze. Bardzo duży, z dwoma balkonami (jeden na basen, drugi na bok budynku obok), wygodnymi łózkami, aneksem kuchennym,szafki nocne, ława. Pokoje codziennie sprzątane, wymieniane ręczniki, pościel.Jedzenie bardzo dobre, czasem, co potwierdza inne opinie- nie za ciepłe; nigdy nie brakowało, donoszone na bieżąco. Zawsze wybór ciast i owoców. W późniejszych dniach pobytu robione naleśniki, jajka sadzone, szaszłyki czy pieczone warzywa. od godziny 10.00 pyszna pizza w barze przy basenie robiona na bieżąco, oraz lody. Obsługa bardzo dobra-w większości można się porozumieć po polsku, kelnerzy, barmani bardzo mili, Świetne animacje, hotelowe (Nadya),ale również animacje z polskimi animatorami (Michał, Weronika i Oliwia). Dzieci po prostu zakochane w nich, my dorośli także :-). Przesympatyczni, kulturalni, kreatywni, profesjonalni młodzi ludzie, zawsze uśmiechnięci i służący pomocą. W basenie woda ciepła- duża ilość leżaków, do plaży naprawdę bliziutko, zawsze można było znaleźć wolne leżaki (czerwiec).

    Wojciech, Bolesław - 03.07.2019

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Udane wakacje w miłym gronie:)

    Ogólna ocena hotelu dobra. Jedzenie było naprawdę smaczne , może jedynie śniadania były monotonne. Sprzątanie pokoju ograniczało się do wyrzucenia śmieci i dołożeniu papieru toaletowego. Wyrazy wdzięczności dla animatorów, którzy uprzyjemniali nam pobyt. Hotel położony 5 minut spacerkiem od pięknej piaszczystej plaży.

    ANNA - 15.10.2018  | Termin pobytu: sierpień 2018

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    4/5

    Hotel ok, plaza też (lezakow i parasoli hotelowych mało ) - sieć hoteli HomeCare. Pokój standard (główny budynek) z podwójna dostawą - rozkładana sofa/fotel. Pokój sprzatany codziennie (ręczniki - wymieniane "z podłogi" w łazience, pościel po wywieszeniu zawieszki - warto zostawić drobne. Na balkonie wieszak/suszarka do wysuszenia rzeczy w tym ręczników), tv, sejf (za oplata), klima w pokoju (wyłącza się przy otwartych drzwiach na balkon). Internet w recepcji oraz na basenie, w pokoju o ile nie jest na wysokim piętrze też może łapać zasięg. Łazienka: prysznic + wanna i suszarka do włosów (dosyć mocna) problem z gniazdkiem dodatkowym. Należy zabrać druga kartę z recepcji aby w pokoju po wyjściu działała np klima (jedna karte z kluczami trudno wypiac z breloka) A pokój może się nagrzać. Jedzenie: każdy coś znajdzie nawet straszne niejadki (jak moja córka: frytki, rogaliki, owoce...) W skrócie spory wybór (przekaski pomiędzy głównymi posiłkami: ciasta, ciasteczka, lody, pizza, napoje). Baseny z wodą chlodna ( popołudniu nagrzewala się od slonca). Bary z piciem (przekaski, soki i %) na zewnątrz 2 i 1 klimatyzowany wewnątrz. Dodatkowo w hotelu siłownia, SPA (platne), "pomieszczenie na bagaże", pomieszczenie gier (flipery - dodatkowo platne). Minusy: troszkę mało lezakow i parasoli na basenie i plaży (zajmowane już od godzin porannych - niestety też przez Polaków), minus za otwarty bar z drinkami w porze kolacji (niestety ale towarzystwo z % w głowie często siedziało przy stolikach zajmujac je osobą które przyszły na obiad lub kolacje, Rosjanie palą papierosy na stołówce). O zachowaniu innych ludzi już trudno: zabieranie całych toreb z jedzeniem ze stołówki na plażę, zajmowaniu lezakow, parasoli, rozkładanie się z namiotami lub swoimi parasolami przed samym morzem i przed innymi ludźmi (można rozłożyć swoje rzeczy z tyłu...). Czasem "ratownik" hotelowy gonił za takie zachowanie na plaży lub nawet zbierał ręczniki pozostawione na lezakach. Niestety Polacy nic z tego sobie nie robili (Bułgarzy czy nawet Rosjanie przenosili sie)...

    Marcin, Kraków - 17.08.2019

    12/13 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Hotel hybrydowy

    To jest hotel hybrydowy: w głównym budynku są prawdziwe pokoje hotelowe z w miarę dobrym wykończeniem i sprzętami. W pozostałych częściach są pokoje należące do "inwestorów", które hotel wynajmuje. Tam standard jest zdecydowanie gorszy choć bardziej zróżnicowany: są małe pokoje na 2 max 3 osoby (jak wszystkie w części hotelowej), się są też większe rodzinne z np 4 łóżkami (choć dominują konfiguracje łóżko + rozkładana mało wygodna sofa). Zdarzają się pokoje z aneksem kuchennym ale kuchnie nie są wyposażone w żadne garnki, talerze czy sztućce. Łazienki w tych pokojach są wszystkie w kiepskim lub opłakanym stanie (pleśń, przeciągające prysznice, pourywane wieszaki itd). Czasami trzeba się dopraszać o sprzątanie pokoju, czasem okazuje się że braknie np. papieru toaletowego, a recepcji można usłyszeć, że nie mają i proszę sobie znaleźć gdzieś w jednej z łazienek. Poza tym lokalizacja hotelu super, chociaż do plaży hotelowej trzeba sporo przejść. Baseny zadbane. Trochę gorzej z czystością w restauracji, ale tragedii nie ma. Nieco irytujące jest, że po napoje (oprócz zwykłej wody) trzeba wychodzić z restauracji do baru i tam stać zwykle w kolejce (nie ma samoobsługi oprócz automatu z wodą). Jedzenie bardzo monotonne, prawie codziennie to samo i zwykle niezbyt ciepłe, ale w miarę smaczne.

    Konrad, Warszawa - 29.08.2022

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem