Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Witam, serdecznie wszystkich zainteresowanych hotelem Primorsko Del Sol w Bułgarii. Poniżej moje krótkie sprawozdanie z pierwszych 12h z pobytu w tym hotelu. Trzy rodziny dość szybko dostały klucze do swoich „studio”. Za kolejne piętnaście minut spotkaliśmy się ponownie w recepcji na pierwszej reklamacji. Nasi sąsiedzi dostali „otwarty pokój” do którego nie pasował żaden klucz, więc chcąc iść spać o tej porze zapragnęli poczuć się bezpiecznie a tu masz klucze nie pasują i pokoju zamknąć się nie da. Po małej interwencji klucze się znalazły i całość sprawy się wyjaśniła. Natomiast my otwieramy nasze „studio” a tam: Na podłodze piach, na łóżku (a raczej wersalce) jakaś sterta przypominająca kilka dni wcześniej pościel, stół cały brudny, łazienka brudna, pod prysznicem warstwa piachu a w kiblu pływa g…..o, przy sedesie na rurze z wodą siatka wypełniona śmieciami, w umywalce brudne naczynia. Nie chcę być złośliwy i postrzegany jako zły Polak na wakacjach więc dołączam zdjęcia. Idę do recepcji bo żona „zdziwiona” a dzieciaki totalnie padają i chcą iść spać. A tu młoda „atrakcyjna” blondyneczka nawija mi makaron; „że o co chodzi, że jest sama i nic nie poradzi i najlepiej to się przespać tak jak jest a jutro to posprzątają. Próbuje mi wytłumaczyć, że mam wrócić do czekającej i poirytowanej żony wcisnąć jej kit aby wyspała się w brudnym pokoju w pościeli po jakiś ludziach a jutro to ktoś posprząta. Jak będę chciał popełnić rodzinne samobójstwo to naprawdę mam wiele fajniejszych pomysłów, no ale szacun z sam pomysł. Po dłuższej rozmowie o szaleństwie tego poprzedniego pomysłu pani gdzieś znika. Po jakimś czasie wraca z kolegą który pyta o co chodzi i tłumaczenie zaczyna się od nowa, dochodzi do wizyty w naszym „studio” i stwierdzenia, że faktycznie dziś tego nikt nie ogranie i dostaniemy inny pokój. Tu ku mojemu zaskoczeniu pokoje w budynku głównym mimo, że mniejsze to deklasują te niby większe rodzinne studio. Na ścianie tapeta, ładne zasłonki, łazienka czysta, ładna, w pokoju ładna wykładzina, ładne meble, telewizor LCD, lodówka i sympatyczny taras z widokiem. Większe natomiast mają być apartamenty bo składające się z sypialni i pokoju dziennego no ale to apartament- osobiście nie widziałem. Jak dla mnie przepaść do poprzedniej meliny. Rano po śniadaniu spotkanie z rezydent i co już nie dziwi skargi innych ludzi z wyjazdu na podobne sytuacje, brak wymiany pościeli, bałagan, standard itd. Informacja od rezydenta, że porozmawiają z hotelem odnośnie jakości. Około godziny 12 dostajemy info z recepcji, że mamy się wyprowadzić z pokoju do „posprzątanego” studio bo jest rezerwacja na ten pokój i goście czekają. Wg umowy hotel ma kategorie lokalna ***** ocena to 4,5 a dla mnie nikt nie wspominał że większe studio nie dobija nawet do 3. Posprzątane kiepsko, telewizor kineskop, jakaś brudna taca na nim nadal stoi a z kranu w łazience cały czas leci woda. W umowie żaden zapis nie wspomina o innych standardach wykonania i jakości. Oczywiście w hotelu proszą o kontakt z biurem bo wg nich powinniśmy wiedzieć, ze standard w studio jest inny a jak chcemy to możemy dopłacić - co cześć rodzin zrobiła widząc swoje pokoje. I tu powstaje pytanie co robić? Człowiek tyra ciężko przez cały rok, tak tyra, bo uważam, że nam Polakom z nieba nic za darmo nie spada i aby zabrać rodzinę na wczasy naprawdę trzeba się napracować a tu nie dość, że bałagan to jeszcze totalne kombinatorstwo. No ale to tylko pierwsze 12h i pewnie będzie lepiej.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie spełnia wymogów hotelu 5 gwiazdkowy pokoje brudne ,brodzik w łazience zapchany , obsługa hotelu totalna porażka nie polecam
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Szkoda slow.... fatalny pokoj, jeszcze gorsza obsluga i problem z porozumieniem.... praktycznie nikt nie mowil po angielsku :( Dostaliśmy inny pokoj (duzo gorszy i mniejszy) niz ten, za ktory zaplacilismy. Na pomoc rezydenta nie ma co liczyc, nie chce mówić co mysle o naszym rezydencie.... niestety nie mogę zalaczyc zdjec - dziwne...!
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niekompetetnta obsługa na recepcji, zimne jedzenie, Pan robiący Pizze cały czas palił papierosy. Pokój jaki dostaliśmy to jakiś dramat, powyrywane gniazdka, kable wystające ze scian, lampa w łazience bez obudowy z wystającymi kablami, wypalona podłoga, łóżko bez stelażu wyłożone płytami pilsniowymi, brud w pokoju, cały balkon w pętach, niedziałającą klimatyzacja, a co najważniejsze brak prądu. Po 3 godzinach walki na recepcji udało wymienić się pokój. Lodowata woda w basenie pomimo upałów powyżej 30 stopni. Jedyny plus to animacje dla dzieci.