Opinie o Primorsko Del Sol

4.2/6 (239 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.2/6
239 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
4.2
Plaża
5.2
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
3.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Paweł

    Animatorzy w tym hotelu dosłownie jak rodzina,bardzo zaangażowani w organizowanie gier i zabaw dla dzieci jak i też dorosłych. Przedewszystkim bardzo zgrana ekipa animatorów jak by współpracowali ze sobą od zawsze. Simona główna prowodyrka calego zamieszania ( w pozytywnym słowa znaczeniu), Aleksander bardzo pozytywnie zakręcony, człowiek do rany przyłóż,poświęcający dużo czasu gościom nawet poza swoimi godzinami pracy.Adrian to człowiek który rozwala system pod względem zarażania śmiechem.Martin i Slawo bardzo fajnie uzupełniają całą ekipę pod względem muzyki, asyst i rozrywek wodnych typu wather polo. Ogólnie wszyscy animatorzy super oby w innych hotelach przyszłych wakacji udało mi się ich spotkać, lub innych na tym samym poziomie.Z serdecznymi pozdrowieniami dla wszystkich animatorów:Simona,Aleksander,Adrian,Justyna,Martin,Slawo!!!

    Paweł - 04.08.2018  | Termin pobytu: wrzesień 2018

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Udany pobyt z nutką niesmaku

    Hotel Primorsko Del Sol to naprawdę ciekawa opcja, a na pewno nie jedna z najdroższych. Zapomnijcie jednak o 4 gwiazdkach bowiem kategoria lokalna nie odpowiada polskiej rzeczywistości i naszym wyobrażeniom. Zacznijmy od pozytywnych aspektów. Wyżywienie w hotelu bardzo smaczne o obfite. Każdy znajdzie coś dla siebie. Potrawy opisane w języku angielskim. Czasami nawet trafią się nie lada smakołyki. Niestety na minus desery, które codziennie są takie same i średnio smaczne. Na plus jednak owoce, świeże i naprawdę dobre. Tak więc jeśli komuś to nie przeszkadza to lepiej zająć się owocami niż ciasteczkami. Napoje naprawdę super. Można wręcz powiedzieć nieoszukane. Kawa przeciętna ale dwa automaty Lavazza naprawdę ekstra. Drinki pierwsza klasa, chyba pierwszy raz tak mocne o smaczne. Basen i otoczenie hotelu ok, choć już widać ząb czasu, ślady zużycia i zaniedbania, woda zimna ale naprawdę czysta, szkoda że tylko w jednym basenie. W drugim natomiast na dnie papier toaletowy, resztki jedzenia.... No cóż. Pokój hotelowy przestronny i naprawdę klimatyzowany.... I znów w opozycji łazienka brudna, z nieszczelnymi urządzeniami sanitarnymi i grzybem takim że hoho. Sprzątanie na życzenie, raczej trzeba zapomnieć o tym, że obsługa sama to zaproponuje. A skoro o obsłudze mowa radzę odświeżyć rosyjski. Niestety w recepcji może jedna czy dwie osoby mówią po angielsku i to słabo. Plaża naprawdę bliziutko, choć do wydzielonej hotelowej strefy kawałeczek. Poza sezonem znajdziecie spokojnie wolne leżaki.... Tylko znów.... Trzeba szukać tych nie połamanych i niezniszczonych. Szkoda. Plaża czysta podobnie jak i morze. W pobliżu sporo kiosków, sklepików, restauracji i ogólnie ducha małego miasteczka. Widoki z hotelu...w zależności od pokoju, ale na wyższych piętrach pewnie kawałek morza się zobaczy. Bawialnia dla dzieciaków to porażka. Ciemne duże i mocno podniszczone pomieszczenie z połamanymi plastykami i dwoma nastoletnimi animatorami hotelowymi, które bardziej niż dzieckiem zajmują się swoim telefonem o same sobą. Podsumowując, hotel dla mniej wymagających gości szukających bardziej ekonomicznego wypoczynku. Kategoria hotelowa raczej 3* Nie mniej trzeba to napisać było ogólnie nieźle, większość niedociągnięć wynika chyba z ogólnego podejścia Bułgarów do życia i turystyki. Trochę oblewającego, trochę a la sztuka dla sztuki. Może końcowa ocena na 4 jest odrobinę naciągnięta ale jak mam być szczery to czegoś podobnego się spodziewaliśmy. Najbardziej martwił nas stan łazienki hotelowej. Nigdy w żadnym hotelu nie powinno się dopuszczać do rozwoju pleśni niestety jest to coraz bardziej popularne zjawisko. Rozwiązaniem jest spędzanie jak największej ilości czasu na plaży :)

    Piotr, Gliwice - 16.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    przyjemny koniec wakacji

    Pobyt w okresie 30.08-6,09 2022 był ogólnie udany chociaż u niektórych pracowników hotelu dało się odczuć znużenie sezonem/ nie dotyczy to wszystkich/. hotel bardzo ładnie położony blisko plaży niedaleko centrum było gdzie wyjść wieczorami. Bardzo dużym plusem są bezpłatne leżaki na wydzielonym kawałku bardzo ładnej plaży spacery po niej to sama przyjemność w oda w morzu cieplutka chociaż była mocno wzburzona /czerwone flagi/ więc nie było możliwości kąpieli ,ale nogi można było zamoczyć. Wyżywienie dla lubiących kuchnię Bałkańską smaczne dużo ciast i owoców /uzupełniane na bieżąco / pokój sprzątany na bieżąco przez bardzo sympatyczną panią Zuzkę codzienna wymiana ręczników hotelowych i basenowych dwa baseny w których było miejsce żeby popływać. Pobyt na plus.

    Adam, Katowice - 17.09.2022

    4/5 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    są plusy ale też dużo minusów

    Hotel na wejściu robi wrażenie - baseny, piękna altanka z barem na dworze super, ale pokój totalnie Nas rozczarował... Na początku po wejściu do pokoju poczuliśmy dziwny zapach, ale to chyba był specyficzny zapach środków czystości jakie używają w hotelu. Niestety żeby wywietrzyć zapach z pokoju musieliśmy mieć otwarte okno balkonowe przez cały dzień i noc. BRUDNE ŁÓŻKO z boku łóżka była wielka plama z jakimiś resztkami tego co tam zostało (wyglądało to tak jakby ktoś zwymiotował i nie zostało do końca posprzątane), plama sprawiła że odechciało Nam się już na samym początku tych wakacji. We dwójkę spaliśmy na jednej - tej czystej stronie. W pokoju były tez brudne filiżanki, a spod prysznica cieknie woda. Łazienka w stanie zapłakanym - pleśń, armatura zardzewiała, fugi również zagrzybione, toaleta brudna ... miałam obawy żeby z niej korzystać. Po zgłoszeniu tych problemów Pani rezydent zgłosiła problem do managera hotelu, ale plama nie została posprzątana a Panowie w łazience niby przyszli naprawić prysznic, ale niestety nadal przeciekał bo użyli silikonu który nie wystarczył... Czystość pozostawia wiele do życzenia w tym hotelu. Myślę, że obiekt jest za duży na kilka Pań sprzątających i po prostu nie mają na wszystko czasu. Jeśli chodzi o jedzenie to było pyszne!! Niestety jest mała częstotliwość zmian ale na tygodniowy pobyt jest ok :) Nam już w ostatnim dniu zaczęło się nudzić że jest to samo co dwa dni temu. Ale w smaku pyszne jedzenie. Tylko zupy mało doprawione. Ciasta najpyszniejsze jakie jadłam!!! niestety trzeba się spieszyć bo szybko znikają ;) arbuz i melon pyszny, pozostałe owoce niestety wyglądały jakby leżały już z 2 tygodnie. Faktycznie niekiedy brakowało sztućców czy talerzy, ale bardzo szybko były uzupełniane. przy takiej ilości osób to raczej normalne. Kubki niekiedy były niedomyte ale wiem że to nie wina obsługi. ogólnie obsługa hotelowa kuchni jak i barów bardzo miła. Zawsze uśmiechnięci i mili :) Niestety też uważam że jest za mało obsługi i niekiedy w restauracji czy na zewnątrz stoliki, obrusy, podłoga brudne. Najwięcej oczywiście brudzą dzieci, ale prawda jest taka gdyby każdy rodzic posprzątał po swoim dziecku to nie byłoby takich sytuacji. Raz zdecydowaliśmy się na jedzenie w środku a nie na zewnątrz to ciężko było znaleźć czysty stolik, pod zasłona leżała zaschnięta skórka od arbuza, a przy szybach było pełno pajęczyn. Dlatego później zawsze jedliśmy na zewnątrz. Bardzo dużo animacji dla dzieci. Na basenie czysto. W barze jedyny minus, że drinki były w małych plastikowych kubkach. Pizza bar - tutaj niestety ale wyglądało to tak jakby hotel nie przygotował się że będzie takie zainteresowanie pizza. Jeszcze pizza nie została wyjęta z pieca a już była ogromna kolejna. więc żeby dostać kawałek pizzy trzeba mieć albo szczęście albo czekać w kolejce. Plaża hotelowa ok ale trochę daleko. dużym minusem było to że na plaży nie było baru hotelowego, więc żeby skorzystać z wykupionego all inclusive i zrelaksować się przy drinku trzeba byc w hotelu. Przez to na basenach było bardzo dużo ludzi i dużo dzieci. Animacje, dzieci więc zawsze coś się działo. Toalety hotelowe przy recepcji i basenie - jeśli ktoś nie musi to niech nie korzysta. W toaletach czuć ciągły smród moczu .... a przy toalecie przy basenie brak światła i zalane podłogi ... Jeśli chodzi o obsługę Rainbow to nie mam nic do zarzucenia Pani rezydent bardzo miła, animatorki również. Transfer na lotnisko i kontakt super. Niestety hotel oceniam na max 2-3 gwiazdki i trochę przez niego wróciłam rozczarowana z tych wakacji.

    Magdalena - 09.08.2023  | Termin pobytu: sierpień 2023

    6/6 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem