Opinie o Primorsko Del Sol

4.2/6 (239 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.2/6
239 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
4.2
Plaża
5.2
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
3.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.5/6

    Komentarz negatywny 5 - 12 2022

    Byłem w nim od 5 do 12 sierpnia 2022 r. Ogólnie nie polecam tego hotelu. Nawet rezydentka mówiła ze chce aby go skreslono z oferty Rainbow bo najwięcej jest skarg a także ciężko cokolwiek załatwić w tym hotelu. Hotel piecio gwiazdkowy a zasługuje tylko na max 2 gwiazdki. W pierwszym pokoju w łazience brak brodzik tylko kran ze słuchawka, ponoć taki standard bułgarski ale brak jednej nóżki w łóżku to już przesada. Udało mi się po paru interwencjach zmienić pokój. W czasie oglądania pokoi również w jednym nie było nóżki od łóżka. Gdy dostałem inny to okazało się ze cienie woda z WC na cala lazienke. Po mojej interwencji nikt już nie przyszedł naprawić tylko zbywani mnie ze jutro. Sam podlozylem talerz i po kilku splukaniaxh żeby nie mieć zalane łazienki wylewalem do muszli wodę. Ponadto gdy w końcu udało mi się dostać ręczniki plazowe to już w trakcie pobytu nie udało mi się już je wymienić na czyste bo nigdy ich nie było. Po ponadto dużo zniszczeń w pokoju ścian i rolet. Posiłki były zimne. Rainbow w odpowiedzi uzasadniał że ze względu na ciepły klimat takie muszą być. To niech sami jedzą zimna jajecznice i mięsa czy spaghetti i pozostałe potrawy. Drinki w plastikowych kubkach a ci co je robią to żadnej filozofii wódka i sok. Nie smaczne. Na basenie zdarzały się wypadki poprzez uszkodzenia stóp bobrakowalo części płytek i plastikowych w odplywach przelewowych. Chciałem zaznaczyć ze było dużo reklamacji i ze my tez złożyliśmy reklamację na co przyznali nam.ogólny bon w wysokości 375 zł na 4 osoby tylko za brak suszarki w pokoju a nie ze względu na warunki w hotelu. Oczywiście dalej będę się odwoływał bo posiadam zdjęcia i nagrania a jak nie to występie do Działu konsumenta itd.

    Ewelina, Głowno - 11.09.2022

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Hotel zasługuje na max 3 gwiazdki

    Witam, jestem po tygodniowym poucie w Hotelu PRIMORSKO DEL SOL wrażenia kiepskie. Hotel napewno nie zasługuje na 5 gwiazdek. Recepcja która znajduje się w głównym budynku hotelu jest ok. Taras na którym spożywa się posiłki jest w stanie kiepskim połamane stoliki brudno itp. przy basenie leżaki (materace) są pokryte pleśnią wiec nie ma mozliwości aby na nich usiąść czy położyć się do okoła strarszny bałagan służba nie wyrabia się ze sprzątaniem. Oprócz tego sztuczna trawa jest do wyniany strasznie śmierdzi i jest zniszczona. Przy barze znajduje się toalete z której tak śmierdzi, że odechciewa się jeść i pić. Ogólny bałagan, bród smród... Mój pokój znajdował się w budynku F pokój można powiedzieć był do zniesienia ( woda w brodziku nie z chodziła). Wejście do pokoju doprowadzało mnie do szału same schody... przeprawa z wózkiem, coś okropnego. Słożba prowadząc nas do pokoju obrała trasę między śmietnikami co świadczy i braku profesjonalizmu i braku szacunku dla nas z dwójką małych dzieci. Windy częściowo zepsute. Nie polecam pobytu w tym hotelu.

    KAROLINA , ZIELONA GÓRA - 07.09.2018  | Termin pobytu: sierpień 2018

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Nie polecam.

    Pokój typu studio to jakaś porażka, brudny, niewykończony, np nie było na balkonie szyby-barierki!! (Pokój dla rodziny z małymi dziećmi) Kabina prysznicowa bez drzwi, odstające, nieprzymocowane listwy podłogowe, brak ciepłej wody, brak gniazdek elektrycznych, kable wystaja ze sciany. Obsługa nic sobie nie robiła ze zwracanej uwagi, że np woda pod prysznicem nie spywa do kanalizacji tylko wylewała się spod brodzika na podłogę. Pan powiedział, że na środku łazienki jest kratka odpływowa i wg niego jest ok. Panie sprzątajace miłe, ale sprzątają dobrze tylko za kasę, Ręczniki wymieniają, pościel zmieniana raz na 3 dnie mniej więcej. Lodówka z mini barem - brak, tzn lodówka jest ale było w niej tylko zamrożone jabłko ;) Pokój po interwencji rezydenta został zmieniony na inny w trochę lepszym stanie z ciepłą wodą i nie zagrażający życiu i zdrowiu dzieci. Ale genaralnie nie polecam pokoi typou studio, może są trochę większe niż te hotelowe, ale z remontem tam jeszcze nie dotarli...i traktuja je jakos tak po macoszemu... Pokoje w budynku głównym hotelu wyglądają dużo lepiej. Byłam w jednym, łazienka wyglądała na niedawno remontowaną. Było mydło itp oraz suszarka. W studio nie było nic... Jedzenie zimne, niedobre i monotonne, śniadania przez 14 dni były dokładnie takie same. Na lunch i kolację wybór większy. Obsługa w restauracji nie widzi, że skończyły sie talerze, że nie ma sztućców, ze ekspres do kawy nie działa...o wszystko trzeba prosić. Czasem ze stolików sprzętaja z taką gorliwością, ze zabierali sztucce sprzed nosa a czasem kilka razy przechodzili obok zawalonego brudnymi talerzami stolika i nie widzieli...nawet jak staliśmy obok i machaliśmy, że chemy usiąść ;) Restauracja a la carte - nieczynna Stół bilardowy - nieczynny, nikt z obsługi nie wiedział gdzie są kije... Bar ok, dużo alkoholu, wódki, rumu, ginu itp, piwo potrafiło się skończyć przed zamknięciem baru. Basen ok. Plaża blisko, bezpłatne leżaki hotelowe. Animacje ok. I te polskie i bułgaskie bardzo fajne. Figloklub otwarty prawie cały dzień, dzieci maja sie gdzie schować przed słońcem i upałem. Dodatkowo w wyznaczonych godzinach polskie animatorki zajmowały dzieci róznymi zabawami. Zdecydowanie na plus. Bylismy na jedej wycieczce, SUN & FUN. Zdecydowanie nie warta swojej ceny. Z Primorska ponad 2 godziny w jedną stronę w autokarze a rejs 3 godzinny + 40 min super szybkie "zwiedzanie" Nesebaru. Zjeżdzalnia na statku dla dzieci powyżej 130 cm wzrostu, brak takiej informacji u rezydenta. Moje maluchy nie skorzystały z atrakcji. Były bardzo zawiedzione :( Odpocząć na uropie się jednak udało, dzieci zadowolone, ale 4,5 gwiazdki to zdecydowana przesada ;)

    Ola - 02.07.2017  | Termin pobytu: lipiec 2017

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Wszystko co piszą złego o hotelu Primorsko Del Sol to prawda...

    Hotel szczyci się 5-ma (4,5) gwiazdkami i to nas skłoniło do wybrania go. Na zdjęciach i w opisie wygląda, że wszystko ma i jest luksusowy. Niestety na miejscu, na każdym kroku czeka nas rozczarowanie, które z każdym dniem przeradza się w zdenerwowanie. Długo można by wymieniać, ale nie jest to warte mojego czasu, więc polecę w skrócie. Pierwsze wrażenie po przybyciu: wita nas nie zorientowana w niczym pani na recepcji (chyba zastępstwo) i każe czekać do 14.00 na pokój (jest 9.00). Zanosimy bagaż do zamykanego pokoju na dole, który wyglądem i zapachem przypomina zsyp w blokowiskach. Jesteśmy w budynku głównym, pokój duży i nawet ładny. Z lodówki leje się woda, ale trudno. Kontakt od karty magnetycznej urwany, wezwano jakiegoś machera, ten przyszedł, popatrzył i stwierdził, ze w końcu działa, to nie trzeba nic robić. Potem się zamek od drzwi wejściowych zablokował, to już nie wołałem nikogo, tylko sam ze sprzątaczką naprawiłem. Woda spod prysznica wylewa się bokami i stoi na środku łazienki, no ale trudno. WIFI jest, nawet trzy... ale żadnego nie da się używać. Chyba, że 12KB/h komuś nie robi różnicy w 21 wieku.. Na basenie siadamy od strony pawilonów (czy może pokojów gospodarczych) .. i co chwila przywiewa jakiś smród kanalizacyjny. To samo idąc do ubikacji przy basenie (obok baru). Śmierdzi takim chemiczno-fekalianym fetorem, że nie jestem pewien czy zdążę się wysikać. Co drugi dzień jakiś nachalny Egipcjanin chce mi upierdliwie robić masaż w mega promocji za 20Euro. Na stołówce: jak w Lidlu, na promocji karpia. Jedzenie rozłożone na małej powierzchni i wszyscy próbują się do niego dopchać. Jakość i poziom restauracji = stołówkowa. Jedzenie wali taniochą i ciągle jest takie samo. Automaty od napojów na przemian puste albo zepsute. Ciągle czegoś brakuje. Przy stolikach na dworze (oraz na basenie) każdy może smrodzić papierochami prosto do twojego talerza. Palenie tanich śmierdziuchów masowe. Jednego wieczora rozwrzeszczane bachory latały po ośrodku i świeciły laserami z chińskich pistoletów po oczach, innego lały się kijami od bilarda jak mieczami aż złamały. Jakiś wkurzony do granic gość chwycił za chabety gnoja i zaciągnął na recepcję razem z tym złamanym kijem :)) i kazał recepcjonistce coś tym zrobić.. ale ta zrobiła takie "pitu pitu ja nie od tego" i puściła gnoja. No, trudno: wszystko bym przeżył, ale jedno wyprowadziło mnie z równowagi. Jedziesz na all-inclusive za ostatnie odkładane pieniądze i nie możesz się do niego dopchać! Wieczorem chyba tak po 20.00 zamykają bar na górze i zostaje tylko ten przy wyjściu na basen. Kolejka ustawia się 10-cio metrowa (lub dłuższa) i trzeba czekać, choćbyś był tylko po colę dla dzieci. Wszyscy w tej kolejce po 5, 6 kubków starają się wytargać (więcej nie da się nieść :D ). WTF?! Z innej beczki: należy pochwalić animatorów, którzy są mega sympatyczni i robią co do nich należy. Pozdrawiam panie Oliwię, Weronikę i pana Michała. Na plus jest oczywiście plaża i wspaniałe ciepłe morze (po to tam się w końcu jedzie). Przepiękne widoki, fajna promenada w Primorsku, niedrogie jedzenie na mieście. Kolorowe i gwarne Primorsko ma swój urok. Wczasy wybierałem pod względem ceny, a więc cudów nie oczekiwałem, ale hotelu polecić się nie da, a ich gwiazdki to pic na wodę.

    ROBERT - 12.07.2019

    0/0 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem