Opinie klientów o Primorsko Del Sol

4.3 /6
206 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
4.2
Plaża
5.2
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
3.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.0/6

Aneta, Kędzierzyn-Koźle 19.07.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Nie polecam

Do hotelu przyjechaliśmy ok 23.30 mieliśmy dostać kolację ale oczywiście nic nie było więc musielibyśmy pójść coś zjeść na szczęście miasto tętni nocnym życiem i nie było z tym problemu Na stołówce z jedzeniem zawsze był problem jedzenie zimne i zawsze szybko ubywało a na dołożenie kolejnych porcji zawsze trzeba było długo czekać...ale nie jechałam tam się najeść także nie narzekałam aż tak brak sztuców szklanek zdarzało się codziennie bar górny czynny tylko do 21 a ba dole przy basenie do 23 gdzie serwowali drinki i napoje w kubkach plastikowych tylko dwaj barmani byli zawsze mili i uśmiechnięci pozostali jak dostali napiwek to już było ok...pokój ok klimatyzacja działała ok w łazience spod prysznica ciekła woda po zgłoszeniu i tak nic z tym nie zrobili ogólnie łazienka czas świetności ma już za sobą w basenie odpadają male płytki jest ich bardzo dużo wszędzie brak muzyki i jakich kolwiek rozrywek ogólnie po 22 cisza nocna gdy siedzieliśmy grupkami przy stolokach wiadomo głośne rozmowy drinki itp... ale wszystko z kulturka ok godz 23.15 przyszła właścicielka hotelu i zaczęła się wydzierać na gości aby się rozeszli gdy podeszła do naszego stolika zaczęła się wydzierać ze to nie ośrodek rozrywkowy i jak się nie rozejdziemy to wezwie policję i z hotelu nas wyrzuci na próbę rozmowy z nią uslyszelismy "siarap" no brak kultury totalny nawet jak jest głośno to wypadało by podejść i kulturalnie powiedzieć przepraszam bardzo jestem właścicielem hotelu proszę rozmawiać ciszej itp....także byliśmy bardzo zniesmaczeni...Do plaży blisko woda w morzu poprostu boska także widoki rekompensowały nam negatywne emocje z hotelu Ogólnie Bułgaria jest piękna ale tego hotelu nie polecam z tego co wiem od gości którzy już wielokrotnie tak goscili to od roku zmienił się właściciel i większość ludzi narzeka a opinie pozytywne pochodzą od poprzednich właścicieli stąd wyska ocena napewno do tego hotelu nie wrócę i będę odradzać

1.0/6

Łukasz, Warszawa 14.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Nigdy więcej do Bułgari

Hotel był 5 gwiazdkowy pewnie do 5 lat po oddaniu... Ogólna czystość mierna, stan techniczny hotelu zatrważający, choć pewnie kiedyś był to naprawdę piękny obiekt - przy nas odpadł kawałek elewacji i leżał kilka dni na baldachimie, od spodu balkonów widać wystające pręty zbrojeniowe. "System" wydawania ręczników plażowych co najmniej dziwny. Pani je wydająca, to osoba ze spa, która wykonuje masaże i zazwyczaj jest niedostępna - jeżeli gość ma pecha, to nigdy ręcznika nie uzyska albo nie będzie mógł go oddać. Często ręczników brakowało, bo właśnie się prały i właściwie nie było wiadomo kiedy można po niego pójść ponownie... Baseny w miarę porządne, natomiast ratownika brak...chodzi tylko jakiś pan "security", który jest od wszystkiego i od niczego. W całym hotelu tylko kilka osób mówi po angielsku, czasem w recepcji nie ma nikogo, kto zna inny język niż bułgarski/rosyjski. Pokoje Stan obecny to w porywach 2 gwiazdki według Polskich standardów. Pokoje brudne, z grzybem na ścianach i suficie, estetyka wykonania łazienki również pozostawia wiele do życzenia. Widok z 6 piętra na morze jest bardzo ładny. Jedzenie Ryby bardzo dobre, kalmary w cieście dobre, dużo potraw bardzo słonych (więc uwaga), desery bardzo dobre, problem w tym, że w hotelu gośćmi są także Bługarzy i Turcy, którzy nie przejawiają żadnego szacunku do jedzenia i żeby można było spróbować, choć jednego deseru, to trzeba się znaleźć w restauracji przed nimi, albo patrzeć ze smutkiem i zazdrością na pozostawione na talerzach piramidy jedzenia, które idą w kosz... All Inclusive Pierwszy raz spotkaliśmy się z sytuacją, że po przyjeździe ok godz. 11:00 nie mogliśmy od razu korzystać z pakietu, musieliśmy pójść do pobliskiego sklepu po wodę i jedzenie na 4h, ludzie z innej grupy, którzy przylecieli w środku nocy byli prawie 13h o "suchym pysku". Innymi słowy mówiąc jak nie zameldują cię w pokoju, to z niczego nie możesz korzystać. A doba hotelowa zaczyna się od 15:00... Wyjazd powrotny mieliśmy z rana 07:15, hotel nie chciał przygotować wcześniejszego śniadania, standardowa godzina to 7:30, za to miały być wersje na wynos, tzw. "lunch boxy". Ostały się 2 pakiety, reszta została rozkradziona przez obsługę. Czujemy się oszukani o 1 dzień All Inclusive jeśli chodzi o posiłki... Bar z przyzwoitym alkoholem .

1.0/6

Magda, Warszawa 25.08.2022

Tragiczny hotel

Już na lotnisku w Burgas kierowca naszego autokaru nie zauważył ze nie ma kartki z numerem wiec nie można było znaleźć autokaru. W hotelu okazało się ze nie ma dla nas pokoju ( przyjechaliśmy z 2 letnim dzieckiem ). Dostaliśmy po dwóch godzinach oczekiwania. W tym czasie zjedliśmy kolacje która nam zobrazowała już wszystko. Usiedliśmy na dworzu bo w środku było duszno i wszędzie brude materiałowe krzesła, brudne obrusy na stołach i smród . Na dworzu krzesła drewniane ale przez cały czas towarzyszy smród papierosów, bo wszyscy przy stołach palą! W środku restauracji palą epapierosy wiec nie widełek lepiej! Czas na jedzenie: ciagle brakuje na przemian talerzy albo sztućców wiec wszyscy kręcą się jak szaleni, filiżanki jak już są to nie domyte. Obsługa jak się poprosi o talerz macha głową i nagle znika …. Ciasta nikną w mgnieniu oka . Jak jest mięso to niema frytek, jak jest wędlina to brakuje masła i chleba I tak ze wszystkim. Jedzenie mdłe okropne w smaku. Syn jadł kupioną nutelle i córka jedzenie ze słoików. Mąż i syn oczywiście dostali rozwolnienia , które trwa już 6 dzień! O to była norma w hotelu. Obsługa zniesmaczona jak by miała zaraz wbić nóż, ze się prosi o napój. Pizza w barze przy basenie obrzydliwa: coś lepiącego zero podobnego i stare wędliny czy parowki na to . Plus, ze Cola to cola a nie jakaś podróba. Pokój to dramat: brudne pochlapane ściany , woda z brodzika wylewała się na całą łazienkę , smród w każdym pokoju, klima zardzewiała i tak brudna Że po włączeniu wciąż wypadał z niej brud, takie czarne małe opiłki . Zgłosiłam to rezydentów z prośba o zmianę pokoju, ta obiecała pomoc bo niby pobyt z małym dzieckiem to dla niej priorytet. Miała dać znac ale zapomniała, wiec sie jej przypomniałam. W odpowiedzi otrzymałam info ze nie da rady bo już za późno. Zaznaczam ze pokój dostałam po 20 a następnego dnia o 13 na spotkaniu przekazałam info o tym syfie w pokoju. Na klatce brud smród i pajęczyny. Sprzątanie polega na zabraniu śmieci i umyciu raz podłogi na cały tydzień i to po mojej interwencji. Nie dokładają papieru wiec trzeba wykradać chusteczki ze stołówki . Basen czysty z ciepłą wodą. Duży ale głęboki , tylko bardzo skrajne miejsca były dla mnie z gruntem( mam 1,71). Pełno wszędzie smiwrdzących cyganów dla który j obsługa była milsza. Animacje to porażka totalna. Wieczorem przy basenie ta niby dyskoteka to puszczenie muzyki przez 1,5 h jeden dzień zabaw dla dzieci i świętowanie urodzin dzieci cyganów. W załączeniu zdjęcie z god21 obrazujące animacje. Pokój zabaw to szklarnia w której nie ma czym oddychać , brud jakiego jeszcze nie widziałam, połamane zabawki, uszkodzony kosz do grania stoki do bilarda połamany ale stoi do dyspozycji. Zabawki brudne, panie dają kolorowanki do zabawy. Ściany gorsze niż w więzieniu. Z sufitu odpadają elementy. Rainbow powinno zamieścić zdjęcia z realu a nie piękne fotki do każdego hotelu takie same. Jest Polska animatorka, której zaangażowanie nie wprawia w zachwyt. W sklepach drogo. Wycieczka katamaranem do Nessebaru porażka: płynie się statkiem na tyle pokladu( przód zamknięty ) za budką wiec nie widać gdzie się płynie i nie można poddziwiac widoków . Zwiedzanie to oglądanie 9 zamkniętych cerkwi które wyglądają tak samo z zewnątrz , obiad , chwila w winiarni i 30 min czasu wolnego. Morze około 300 m od hotelu, ale cześć hotelowa to jeszcze z 200 metrów w lewo wiec trzeba się nachodzić. Woda czysta i ciepła , leżaków mało . Piasek typu w naszej piaskownicy pełen papierosów . Szkoda zdrowia czasu i pieniędzy na pobyty w tym hotelu. Szanujcie swoje życie !!

1.0/6

Jacek, Zduńska Wola 04.03.2019

Bułgaryja .

Dramat ,katastrofa i żenada . Dowóz do hotelu trwał 5,5 godziny ,a czym ?? Bydlęcym busem z 89 roku z przyczepką bez klimatyzacji ,z palącym fajki co 15 minut Bułgarem nie zwarzajacym na dzieci poprostu dramat . Na miejscu dostaliśmy pokój z uszkodzoną klimą ,nie działającym tv,zapchanym i brudnym brodzikiem i wiszącymi kablami z gniazdka które groziły popieszczeniem.Oczywiscie brak ręczników ,papieru i ogólny brud to wizytówka hotelu. Nie dałbym nawet 3 gwiazdek za syf ,wysypujące się śmieci z koszy ,monotonne i kiepskie jedzenie ,brak napojów i owoców oraz leżaków zarówno przy basenie jak i na plaży gdyż o 6 rano są już zajęte przez chamskich Bułgarów. Ogólnie jeśli nie chcecie doznać szoku to omijajcie to miejsce z daleka ..
148495052
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem