Kategoria lokalna 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pyszne jedzenie, do plaży 20m, blisko sklepy, w pokoju czysto, sprawna klima a w barze wspaniała Rakija. Polecam.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Z Czarnomorca co 30 min. odjeżdżają autobusy w stronę Sozopola i w stronę Burgas. Ogólnie hotel ok dla osób, które nie mają zbyt wygórowanych oczekiwań.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka zorganizowana w 100%. Nie było nic do czego można byłoby się przyczepić. Jedyny minus to wysokość cen wycieczek - 50 euro to kwota mocno zawyżona - w konkurencyjnej Grecji (niby droższej) były po 35 euro. Nie skorzystałam z nich - 3 osoby to duży koszt niestety :-( W każdym razie Firma Rainbow wykonała swoją pracę. Wakacje kolejne tez będę planować z Wami, a nie wiem czy nie wrócę do tego samego hotelu - widok z balkonu i bliskość plaży - 1 klasa :-)
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W Royal Beach Sozopol - spędziliśmy 7 dni, od 25 06. do 02.07. 2019 r. Hotel jest położony cudownie blisko plaży, fale usypiały i budziły nas. W hotelu raczej czysto, pokoje były sprzątane codziennie /naturalnie w udostępnionych miejscach :) Pościel i ręczniki wymieniane były co 3 dni. Smaczna, regionalna kuchnia, posiłki były cztery, śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja. Napoje zgodnie z ofertą all inclusive to lokalne wina i piwo, woda i napoje z saturatora oraz ekspres do gorących napojów. Obsługa recepcyjna, kelnerzy, stale obecni menadżerowie to normalni, bardzo mili ludzie można było się porozumieć po angielsku lub rosyjsku. Dla mnie problemem była wyłącznie słaba komunikacja z pobliskimi miejscowościami i infrastruktura lokalnych dróg - ale to nie jest wina obiektu. Na zakończenie muszę wspomnieć, że był tam też bardzo pomocny i dyspozycyjny Państwa rezydent. Dziękujemy za udany pobyt:)