Opinie klientów o Royal Beach Sozopol

3.5 /6
17 
opinii
Atrakcje dla dzieci
1.6
Obsługa hotelowa
3.4
Plaża
4.8
Pokój
3.9
Położenie i okolica
3.9
Rezydent
3.9
Sport i rozrywka
1.5
Wyżywienie
3.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Romana, Gdynia 24.09.2019

Nie polecam

Pobyt w dniach 10 -17 IX 2019. Hotel zakwaterowanie nie zaskoczyło Nas w żaden sposób, zgodne z opisem, standard jak na bułgarskie realia OK. Ale jedzenie to już inna opowieść. Jedna wielka porażka a to dlatego że w hotelu nie ma kucharzy i kuchni w której się gotuje. Posiłki są dostarczane nie wiadomo z jakiego miejsca i kiedy były przygotowane. Nikt nie kontroluje i oczywiście nie odpowiada za jakość co trafia na talerze Gości .Nie ma sensu opisywać wszystkich ,bo to nie miejsce na referat . Jeśli Miałabym wybrać się na wakacje w tamten rejon to na pewno nie ten hotel i Innym też nie polecam.

2.5/6

Jolanta, Wyszków 03.10.2018
Termin pobytu: sierpień 2018

wakacje z rocznym i trzy letnim dzieckiem

Hotel przyzwoity ,chociaż sprzątanie w Bułgarii to porażka od hotelu po ulice.Owszem hotel przy plaży ,ale dojście do hotelu z walizkami i wózkiem karkołomne,tam zwyczjnie nie da się podjechać.Do najbliższych miejscowości nie jest daleko, ale brak poboczy przy ruchliwej drodze wyklucza spacer,można zamówić taksówkę i jest ok. Byłam z dorosłą córką i dwójką wnucząt rok i trzy lata .Morze ciepłe,ale spore fale i dla dzieci słabo .Basen owszem był ,ale woda w brodziku dla dzieci bardzo zimna .Jedzenie względne , dla dorosłych,ale wnuczek wrócił z biegunką.Raczej nie polecam dla rodzin z małymi dziećmi i fanką Bułgarii też nie bądę, a sporo już widziałam.

1.0/6

Magdalena, Sosnowiec 03.09.2018

Okropnie !

Pobyt od 17.08-28.08.2018r. Jedyny plus to odległość od morza więcej plusów ten hotel nie ma ! Jedzenie okropne, niesmaczne, ciągle to samo i dodatkowo jeśli ktoś przyszedł pół godziny przed końcem to nie było co jeść. Zupa kończyła się o 13 i nikt nie kwapił się by uzupełnić braki.O 8.30 już był brak filiżanek i trzeba było robić sobie kawę w plastikowym kubeczku. W płatkach dla dzieci były suszone muchy. Jadalnia był a zamykana po pośiłkach i dostęp do napoi był ograniczony mimo wykupionej opcji all inclusive, obsługa nie pozwalała nalewac sobie wody do butelek ani kubeczkow żeby sobie póżniej wypić napoje, gdy nie pozwalali korzystać z automatów z all inclusiv które znajdowały się tylko na jadalni. Lody bez smaku mimo 6 kolorów. Dawali tylko piwo i wino wytrawne. Droga do hotelu kamienista i ciężko dotrzeć do niego z walizkami. Mimo że byliśmy w hotelu na 9 rano nie należało nam się śniadanie choć byliśmy w drodze od 2 w nocy. Opaski all inclusive dostaliśmy po 10 jak skończyło się śniadanie co z małym dzieckiem było jakimś nieporozumieniem. Pokoje stały wolne ale w recepcji nie dali kluczyków do równej 14. Bar w hotelu bardzo drogi. Pokoje na 12 dni sprżątane jeden raz w 10 dniu. Ręczniki po wielu prośbach wymienione też raz w 6 dniu i to koniec. Ogólnie wrażenia okropne. Gdybym była pierwszy raz w Bułgarii to nigdy bym więcej tu nie przyjechała ale że był to mój czwarty raz to może kiedyś jeszcze się skuszę ale na inne miasteczko i hotel. Basen mały brudny i wiecznie zajęte leżaki. W miejscowości Czarnomorec śmierdzi szambem, droga do centrum to jakiś koszmar bez chodnika i bardzo ruchliwą drogą ok 2,5km. Plaża dość brudna.

0.5/6

aneczka828 11.11.2018
Termin pobytu: lipiec 2019

Nigdy więcej !

Niestety, jesteśmy mocno zawiedzeni zarówno pobytem, jak i Waszym biurem podróży, które odrzuciło naszą reklamację :/ Nigdy więcej ani biura, ani tej oferty ! Hotel niby spoko na pierwszy rzut oka, ale później... wszędzie brud- począwszy od pokoi i okropnie zaniedbanych łazienek, a kończywszy na kuchni i stołówce... masakra. Pracownicy obsługi niby na pierwszy rzut oka mili, znają angielski, ale później czulimy się tam jak intruzi, którzy jak najszybciej powinni stamtąd wyjechać. Jesteśmy dodatkowo zdziwieni ich zachowaniem ze względu na to, iż nie mają tam zbyt wiele obowiązków - ciężko się zmęczyć, gdy po całych dniach się siedzi przed kompem i gra w strzelanki, albo pogawędkuje z kolegami. Panie sprzątające ograniczały swoje sprzątanie do wymiany worka w koszu na śmieci... nic poza tym ich nie interesowało. Jedzenie mega tłuste, ponadto widzieliśmy jak pracownik stołówki wyżerał lody, które nam podawano łychą z pojemnika, kórej później my mieliśmy używać. Nawet się bardzo przy tym nie krępował. Widział, że patrzymy... Weźcie nauczcie swoich pracowników trochę dobrych manier. Nie są tam gośćmi, nie płacą za pobyt, a zarabiają- jak mniemam. Albo wywalić ich i dać tam kogoś normalnego do pracy. U nas w PL takie zachowanie u pracownika by nie przeszło, wyleciał by na zbity pysk... Nie wiem, jak ten cały hotel jeszcze prosperuje... Jedynym plusem z tego wszystkiego jest bliskość do plaży...
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem