Opinie klientów o Royal Beach Sozopol

3.5 /6
17 
opinii
Atrakcje dla dzieci
1.6
Obsługa hotelowa
3.4
Plaża
4.8
Pokój
3.9
Położenie i okolica
3.9
Rezydent
3.9
Sport i rozrywka
1.5
Wyżywienie
3.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

LECH, KEDZIERZYN-KOZLE 27.09.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

ocena pobytu

hotel bardzo tani, niestety poprzednie słabe oceny nie są przypadkiem.

4.0/6

Wojtek 25.08.2019

Wakacje z Rainbow w Bługarii

Spędziliśmy w tym hotelu tydzień. Byliśmy z niespełna dwuletnim dzieckiem. Ogromnym plusem tego hotelu jest jego położenie. Wychodząc z jego terenu, znajdujemy się od razu na plaży. Pokoje były dla nas w standardzie dobrym, wystarczającym. Nie oczekiwaliśmy przecież luksusów jadąc do hotelu z 3*. Jeśli chodzi o stołówkę... tutaj będzie więcej minusów niż plusów. Nie było tak jak czytaliśmy we wcześniejszych komentarzach, że nie było czego jeść. Było! Codziennie można było spokojnie coś wybrać. Jednak to jedzenie było zimne... nie chłodne, ZIMNE! Deserowe talerze do obiadu, to też jakaś pomyłka. Najgorszy jednak był wszechobecny BRUD na tej stołówce!!! Brudno wokół pojemników z jedzeniem, brudna lodówka, w której były lody (bardzo dobre!), brudny express, brudne i klejące stoły i krzesła. Tylko raz chciałem wziąć krzesełko do karmienia dla dziecka - było tam wszystko. Tak jak pisałem wyżej, nie oczekiwaliśmy luksusów, jednak jakakolwiek czystość na stołówce powinna być. Nasz sanepid chyba padłby z wrażenia... niestety to pozostawiło duży niesmak, a szkoda... Szkoda, że nie dbają o czystość i o jakiekolwiek naprawy. Koszt pomalowania i naprawienia zjeżdżalni - niewielki, a efekt widoczny nie tylko dla dziecka:/ Obsługa hotelowa ok, na stołówce - tragedia. Wokół hotelu cisza i spokój. Pogoda wyśmienita.

3.5/6

ADRIAN, TOMASZOW MAZOWIECKI 30.10.2019

Wczasy w Bułgarii

Spodziewałam się czegoś więcej po wakacjach all inclusive. Było jednak rozczarowanie. Wi fi tylko w recepcji, jedzenie niesmaczne, miałam zatrucie pokarmowe. Kiedyś recepcjonista nam wyłączył wifi ,bo chciał sobie isc spać. Kelnerka zrobiła problem o to, że starsza pani dostała od kogoś kawałek arbuza,a jej doba hotelowa już się skończyła. Przedłużenie doby jest bardzo drogie. Ten hotel znajduje się w Czernomorcu,ale żeby dojść do centrum,to trzeba liczyć pół godziny. Nie ma atrakcji sportowych ani turystycznych. Nic sie tam nie dzieje.

3.5/6

Wojciech, Warszawa 24.09.2019

Pobyt od 13.06-20.09.2019r Hotel i jego położenie przy plaży bardzo dobre, ładny hotel czysto, pokoje dobre. Obsługa dobra. Pobyt i lokalizacja dla ludzi lubiących morze z ładną plażą i możliwością pływania, woda czysta i dobże się pływa gdy nie ma sztormowej pogody.

Pobyt udany. Jedyna uwaga to wyżywienie dość monotonne i zawsze zimne to jest taki minus, który dla nas nie przyzwyczajonych do zimnych dań jest trudny do akceptacji. W hotelu brak możliwości wypożyczenia ręczników plażowych. Po sezonie trzeba mieć własne bo i na plaży jest mała frekwencja turystów. Miejsce dla lubiących spacer po długiej piaszczystej plaży. Sozopol blisko ca 5 km przyjemny do spacerów i zwiedzania, licznie odwiedzany.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem