Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel blisko własnej plaży, W lipcu nie kąpaliśmy się w basenie zimna woda. Jedzenie stołówkowe. Ale głodny nikt nie chodził. Obsługa taka sobie, pokoje do remontu, łazienka to relikt przeszłości. Orgaznizacja przez biuro RAINBOW OK. Animacje OK.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Cześć przebywałem w tym hotelu z rodzina w lipcu 2021. Oprócz tego że hotel naprawdę położony nad samym morzem i z dostepnymi do zjezdzalniami dla dzieci które były czyne tylko 3szt z 8 to nie polecam tego miejsca. Hotel 4 gwiazdki wogóle nie zasługuje na nie,Jedzenie słabe i monotone musieliśmy chodzić do pobliskiego hotelu, który nalezał do tej samej sieci aby zjeść naprawdę coś smacznego dowiedziałem się o tym w 4 dniu od Animatorów że można korzystać z innego hotelu. Sprzatnie w pokoju 1 raz na 7dni.Na wymiane reczników nie ma co liczyc trzeba walczyć aby Ci wymiennili chociaż 1 recznik dla 4 osobowej rodzinny. Niedziałajace windy i brak sprawnej klimatyzacji w pokojach. Ciepła woda o godzinie 20 wieczorem można pomarzyć. Obsługa Hotelu leniwa i nie uprzejma .Brak informacji w jezyku angielskim wszedzie tylko rosyjski i bułgarski, dobrze że się uczylem 4 lata rosyjskiego to chociaż człowiek móg sie jakoś dogadać. Woda dla gości dostępna tylko w głównym lobby jeden baniak na cały hotel. Jak rano o 6 schodziłem po ciepła wode aby zrobić dla dziecka mleko to niestety puste zbiornik a Pan na recepci mówi że trzeba czekać do 9.00 jak bedzie otwarte lobby.Bo oczywiście nie było czajników w pokojach. Nie wiem czy to winna własciciela czy całej tej Pandemi ale wydaje mi się że ludzią poprostu nie chcę się pracować i zamias się cieszyć że człowiek przyjdża i zostawia pieniadzę to mają to głeboko gdzieś .Nie wiem czy we wszystkich Hotelach w Bułgari tak jest ale w tym napewno!!! Nie pisze ze zlościwości ale dla ostrzeżenia innych podrużyjacych. Bo cena i opis nie jest adekwatny do ceny pobytu. Na plus polskie animację i rezydencji oraz obsługa Rainbow oczywiście na 6 z plusem. Polecam biuro Rainbow nie polecam Hotelu.Pozdrawiam Michał
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jak na stosunkowo tani wyjazd z dziećmi to jest nieźle (zwłaszcza w porównaniu do Bałtyku). Management na gwałt musi ogarnąć kwestię napraw i czystości. Połowa aquaparku nieczynna.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel według opisów w ofercie miał być 4 gwiazdkowy a tymczasem warunki zakwaterowania-głównie łazienki jedynie z suszarką do włosów, bez sprzątania, środków czystości. Moim zdaniem hotel winien posiadać max. 3 gwiazdki
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jak na wyjazd last minute to polecam. Jedzenie smaczne, ale monotonne- codziennie praktycznie to samo. Pokój czysty. Oczywiscie jak chce wypoczywać na leżaku to trzeba wstać o 5, bo rezerowanie leżaka ręcznikiem to powszechna praktyka :) Alkoholu w Bułgarii nie polecam - lepiej kupić w sklepiku jakieś importowane trunki. A jeżeli macie transfer na lotnisku po upływie doby hotelowej to nie liczcie na posiłki, ani napoje w barze- nie wydadzą wam. Rezydentka wprowadziła nas w tej kwesti w błąd.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel oceniam na słaba 3 w skali szkolnej. Wymaga już kapitalnego remontu nie odnowienia ale remontu!!!!!!! Dodam że była to nasza podróż poślubna i pani sprzedająca wycieczkę powiedziała o lepszych warunkach z tego powodu i wysyłany był jej akr małżeński. Na miejscu okazało się że o niczym nie wiedzą i nic nie zrobią z tym...Zapłaciłeś już to spadaj...Na końcu dostaliśmy pokój przy maszynowni od windy...MASAKRA...Waliło, trzaskało i huczało...Szczeze obok są fajniejsze hotele tam szukajcie miejsca, bo okolica nie powiem fajna i miła.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt lipiec 2021 rodzina 2+2, pobyt wspominamy z uśmiechem po roku siedzenia w domu na pandemii, ale było wiele zastrzeżeń.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jako kompleks pozytywnie.Bardzo duzy minus to jedzenie,zimne dania,bez smaku i najgorsze ze powodujace problemy z zoladkiem.Typowe zatrucie pokarmowe mialem i wszyscy moji znajomi.Wiec nie dziwilem sie gdy czesto w hotelu przybywal lekarz
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt na przełomie sierpnia i wrzesnia. Hotel jest ok jeśli człowiek będzie miał świadomość że są niedociągnięcia w czystości, bezpieczeństwie (rozwalona podłoga, kanapy przy windach), windy działają tylko 2 na 8 piętrowy hotel, trzeba walczyc o jedzenie (z głodnymi Rosjanami), z obsługą prędzej dogadacie się po rosyjsku niż angielsku, przy jedzeniu trzeba uważać na atakujące Cię mewy i w sumie można by dluuuugo wymieniać. Kawę w restauracji dostaniecie tylko przy śniadaniu. Przy innych posiłkach jest wyłączona maszyna (oczywiście też brudna) za to do śniadania nie dostaniecie napoi zimnych. Kawa i wszystkie napoje podawane w małych jednorazowych plastikach. Przez cały pobyt nie było soków oraz coli. Tylko Sprite i fanta. Codzienna walka o jedzenie, chyba że tak jak ja ktoś lubi sałate i warzywa. Jadłam to na śniadanie obiad i kolację. Lody głównie rozmrożone, strach jeść. Można wylądować w szpitalu. Na kolacji pierwszego dnia przyjechaliśmy do hotelu tuz przed końcem. Pracownicy sobie podjadali jedzenie i napoje :) animacje dla dzieci tylko od 15 do 17. Rano jakaś zumba dla wszystkich o 20mini disco przez 30min. Od 10 do 12 animacje od coral travel. Otrzymałam informacje że dla nie dla rainbow. Więc jest pokój dla dzieci ale nie można z niego korzystać. Na plus, hotel przy samej plaży, cała okolica-kompleks, sklep spożywczy niedaleko, spokój, możliwość spacerów, brak ruchliwych ulic tłumów, dla rodzin z dziećmi, pogoda, woda, fale. Aquapark obok wyłączony z części atrakcji, brodzik dla dzieci w pełni sprawny. Głęboki był zaplesnialy i woda bardzo zimna - nie korzystaliśmy dla własnego bezpieczeństwa:)
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu byliśmy 7 nocy (2 osoby dorosłe 2 dzieci). 1.Pokój duży przestrzenny, klimatyzacja bez zastrzeżeń, dostawka ( rozkładana kanapa) porażka a nawet totalna porażka. Materac na jakimś płótnie, zero komfortu. Sąsiedzi mieli więcej szczęścia i dostawkę mieli ok także totolotek. Natomiast łóżko małżeńskie było ok , materac wygodny i duży. Balkonik na 1os. To tyle odnośnie pokoju. 2. Widny - totalna porażka, my na 4 piętro chodziliśmy pieszo było szybciej niż miałbym czekać. 3. Lobby bar - czasami kolejki,szczególnie późnym wieczorem ale barmani jakoś ogarniali, drinki lali tak moce,że trzeba było za często tam chodzić ;-) . 4. Stołówka/ jedzenie - my mieliśmy "All in..." nie jestem wybredny, więc dla nie ok, chociaż bardzo słabe desery. Ale największa zmorą było "polowanie" na wolny stół i kolejki do bufetu. Generalnie stołówka zdecydowanie za mała względem pojemności hotelu. 5. Lokalizacja - hotel przy plaży( praktycznie na plaży, 100m od hotelu aquapark niestety w połowie zamknięty ale dla dzieci było ok. Basen wymaga remontu można było łatwo skaleczyć stopę o odpadające mini kafelki. Podsumowując hotel lata świetności ma za sobą, nikt nie inwestuje jak coś się urwie to taśmą, room serwis był codziennie ale bardzo zaangażowany w swoja pracę, panie sprzątały bardzo pobieżnie. Generalnie nie pojechałbym już do tego hotelu. 4 lata wcześniej byliśmy również w Bułgarii 4 gwiazdkowym hotelu był dużo czyściej ,smaczniej itd. Jesteśmy rozczarowani tym hotelem - nie polecam