3.8/6 (216 opinii)
Kategoria lokalna 4
2.5/6
Byliśmy w hotelu Royal Park od 17 -06 do 1 -07 i jesteśmy bardzo zawiedzeni. Hotel nie wywiązywał się z podstawowych obowązków.Notorycznie brakowało napojów typu piwo,cola fanta,tonik.teren basenu i plaży nie sprzątane.Na stołówce panował bałagan nad którym personel sobie nie radził.Przez 2-tyg. nie znalazło się miejsce w restauracji a;la carte. to tylko kilka przykładów nie wywiązania się z oferty.
Zdzisław, ŻORY - 04.07.2022
0/0 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Na wstępie trzeba mocno to podkreślić że 4 gwiazdki to chyba hotel dostał za rozmiar bo z pewnością nie za jakość jaka powinna się z tym wiązać. 3 gwiazdki były by jak najbardziej odpowiednie dla tego hotelu. Obsługa w hotelu jest słaba. Począwszy od recepcji która wszystko ma gdzieś, kuchni która nie wydala z gotowaniem na tyle ludzi i podaje jedzenie bez smaku - jak się już uda upolować do zjedzenia. Owoce to odrębny rozdział. Ich jakość była po prostu koszmarna a ilość śladowa jeżeli już były. Internet w lobby jest ale ciężko nawet pogodę było sprawdzić. Animatorzy Rainbow (Magda i Michał) bardzo mili i sympatyczni ludzie którzy niestety muszą wysłuchiwać ciągłego narzekania na ten hotel. Dzieci były zadowolone i z chęcią się bawiły z Magdą, Michał organizował dla dorosłych część sportową i też dało się znaleźć dla siebie coś co się chciało robić. Czy Hotel Royal Park bym polecił - NIE do czasu poprawienia właściwie wszystkich elementów organizacyjnych a jest co poprawiać. Ogólnie dzięki ludziom z którymi tam byliśmy wakacje były fajne ale do Bułgarii przez najbliższy czas nie planuję się wybierać i ten hotel przyczynił się do tego niezbyt miłego wrażenia.
Adam, Jaworzno - 13.08.2015
0/0 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Hotel posiada zaniedbany park wodny, częściowo czynny, płytki w basenie odpadają wchodzą w nogi, część dziecinna również częściowo czynna. Windy masakra, jeżdżą jak chcą dlatego klatka schodowa oblegana wylana kawa, jedzenie z poprzedniego dnia , Hotelowa jadalnia nie przystosowana do przyjmowania takiej dużej ilości osób, brak owoców tutejszych, stolików, serwetek, mleka, płatki na sucho trzeba było jeść, itp. duże kleiki do jedzenia, jak i kultura gości jest druzgocząca. Lobby również prosi się o zmiany brak napoi może to jakaś -oszczędność. Zapłaciłam za 4 gwiazdki dałabym bym może 3 .ale za płożenie obiektu daje 6+.
Anna - 23.07.2022
1/1 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Był to nasz 3 pobyt w Bułgarii i kto wie czy nie ostatni a na pewno ostatni z Rainbow. Rezydentka P.Joanna nie powinna pracować jako rezydent tylko sprzedawca wycieczek. Nic innego jej nie interesowało. Była zirytowana skargami dosyć pokaźniej grupy ok. 20 osób a my zostaliśmy przez nią zignorowani. Ukłony w stronę P.Sandry- bardzo miła i pomocna. Hotel nie zasługuje na 4 *. Teren wokół hotelu rozległy, z wielkim potencjałem ale bardzo zaniedbany. Widać brak ręki dobrego gospodarza. W parku wodnym tez nie lepiej, połowa nie działa, odgrodzona taśmą. Najgorzej jednak było na stołówce. Nawet nie chciało się tam iść,bo wybór marny i żeby nie patrzeć jak zachowują się rosyjskojęzyczni goście hotelu. Ponadto w hotelu kolonie, więc krzyki, piski, trzaskanie drzwiami, w kolejce po jedzenie stoi jedna osoba a potem bez kolejki wchodzi 20, tym samym czas oczekiwania to 30-40 minut. Był to nasz najgorszy wyjazd wakacyjny . Żal wydanych pieniędzy, ale najbardziej zmarnowanego czasu urlopu, ponieważ nikt nam nie da kolejnego. Jak wielu gości złożyłam reklamacje, zobaczymy czy firma zachowa sie jak ich rezydentka , czy jednak posypie trochę głowę popiołem . Czas pokaże.
IWA - 04.07.2022
2/2 uznało opinię za pomocną