Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Fajny pobyt w fajnym hotelu. Położenie w spokojniejszej okolicy, ale niedaleko, ok 2 km deptakiem do mola. Również blisko przystanek autobusowy( przy Carrefour) Byliśmy jednymi z pierwszych gości, widać było że jeszcze trwają poprawki, w naszym pokoju np brak listew przypodlogowych, wieszaków i wieszaka na papier toaletowy. Nie było lodówki, czajnika i suszarki do włosów, które po zgloszeniu w recepcji dostarczono do pokoju. Sprzatane codziennie dokladnie, wymieniane reczniki. Słabe WiFi, w pokoju nawet zerowe. TV ze smart. W hotelu oprócz basenu głównego jest też na piętrze infnity, płatny i po zapisach w recepcji (nam nie udało się tam dostać). Basen niewielki z mała ilością leżaków bez materacy. Problemem były miejsca zajmowane już nocą na dzień przez innych turystowło, więc nam się nie udało skorzystać, dlatego też nie mogę napisać nic o animacjach chociaż były. Leżaki na plaży płatne 27LV za 2 leżaki plus parasol. Część plaży bez leżaków darmowa. Atutem jest kuchnia i bary. Naprawdę 10/10. AL do godz 23.00, nie jak jest podane na stronie. Rezydentka mam wrażenie potrzebna była tylko do sprzedaży wycieczek i do odebrania z lotniska, nie było jej podczas powrotu co okazało się być potrzebne. Samolot zamiast o godz 2.00 wystartował o 4.45 Nikt nie potrafił udzielić informacji i nie można było się z nią skontaktować
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Swój lipcowy wyjazd z Rainbow uważam za bardzo udany. Jedyny minus to jego bardzo wysoka cena. Hotel Zenith zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie. Mój pokój był ładnie urządzony i przestronny, i co najważniejsze z klimatyzacją, co przy tamtejszych upałach było kluczowe i sprawiało, że można było w spokoju odbyć siestę czy znaleźć ochłodę w dowolnym momencie dnia. Pokój był sprzątany codziennie. Nie było w nim suszarki do włosów i odbierał tylko 1 kanał TV i to z zakłóceniami, ale nie był to dla mnie zbyt dużym problemem. Hotelowa restauracja serwowała w postaci szwedzkiego stołu bardzo różnorodne dania, łącznie z rozmaitymi owocami morza. Liczyłam na owoce morza i się nie zawiodłam. Podawano też pyszne soczyste owoce, np truskawki, śliwki, arbuzy, wiśnie. Hotel był położony bardzo blisko plaży, co dla mnie było najważniejsze, gdyż dzięki temu nie traciłam czasu i nie męczyłam się długimi wędrówkami w upale i mogłam poświęcić więcej czasu na pływanie w ciepłym, pięknym morzu. Obsługa hotelowa była miła i w większości dobrze znała angielski. Dobrze ustawione były też godziny wylotu z kraju i powrotu, bo był to środek dnia. Doba hotelowa kończyła się o 11 i w ostatnim dniu pobytu było to duże udogodnienie, bo po śniadaniu można było spokojnie wrócić do pokoju, dokończyć pakowanie i odpocząć przed podróżą w dobrych warunkach. Niedaleko od hotelu były supermarkety, liczne sklepy, m.in. z pamiątkami, produktami z róży, ubraniami. Blisko hotelu było też kilka kantorów, co ułatwiło mi znacznie życie, bo mogłam w nich wymienić trochę euro na lewy.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
polecam hotel czysty świeżo po remoncie pokoje codziennie sprzątane i jedzenie pyszne duże ilości i ciepłe lokalizacja idealna przy samym morzu cena adekwatna do pobytu
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w hotelu Zenith oceniamy ogólnie dobrze. Ze strony Rainbow wszystko dopilnowane. Panie z Rainbow czekały na lotnisku, na powrocie również pani jechała z nami z hotelu na lotnisko. W aplikacji w każdej chwili można wszystko sprawdzić, dokupić ubezpieczenie, wycieczki. Bardzo komfortowe. Ze strony biura podróży wszystko super,oprócz animacji. Pierwszego dnia było malowanie koszulek, koszulka kosztowała 15lv, a córką nie chciała jej malować, panie animatorki nie zaproponowały nic poza tym, chociaż trzy razy podchodziliśmy z córką do mini klubu. W zasadzie wszystkie animacje były takie same jak hotelowe. Po pierwszym słabym dniu chyba ktoś zwrócił paniom uwagę i już było ok, córka zostawała chętnie z dziewczynami z Rainbow i fajnie się bawiła. Natomiast kolejnym razem chyba nie będę naciskała, żeby wybrać hotel z Figloclubem. Co do hotelu to bardzo komfortowy, czysty, świeżo wyremontowany. W pokoju wszystko czego trzeba, klimatyzacja, suszarki też były :)Darmowe wifi w całym hotelu, Smart TV, także nie musieliśmy oglądać lokalnych kanałów. jedzenie dobre i różnorodne, snack bar uwielbiany przez dzieci. Drinki też dobre, nie rozwodnione. Chociaż oboje z mężem lekko się podtrulismy, trzeba uważać na mielone mięsa i warzywa w occie. Obsługa miła, znają nawet zwroty po Polsku 🙂 Plaża przy hotelu z ciepłym morzem, zaraz obok deptak z atrakcjami dla najmłodszych. Hotel idealny dla rodzin z dziećmi i ludzi, którzy średnio znają angielski, można się dogadać. Dojechaliśmy z lotniska o 11, a doba hotelowa była od 14.00, musieliśmy czekać 3 godziny, natomiast podróżni z Katowic czekali od 8.00,bardzo niekomfortowo, wszyscy byliśmy upchani na lobby a recepcjonista patrzył na nas z góry... Nie dostaliśmy oczywiście jedzenia, również ludzie którzy byli od 8.00. Jakoś to przełknęlismy, chociaż ku naszemu zdziwieniu przy wymeldowaniu o 7.00 przyjechali Niemcy i pan recepcjonista dał im parę opasek, żeby zjedli śniadanie...
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dobry hotel, przy promenadzie a jednocześnie w spokojnym miejscu; do Nessebaru spacerem około godziny; dobre jedzenie - duży wybor
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel po remoncie bardzo czysty, wszystko według opisu zamieszczonego na stronie, usytuowany blisko plaży. Jedzenie bardzo urozmaicone i smaczne. Spotkanie z panią rezydent, panią animatorką i panią od wycieczek według planu. Było sporo ludzi na spotkaniu. Transfer z lotniska i na lotnisko według planu.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Biuro wykonalo swoje zadanie. Niedogodnosci to brak suszarki dostepnej w recepcji, - 3 dni chodzilem i pytalem, niedzialajacy TV, brak zakwaterowania obok siebie (9 osób z tym samym nazwiskiem). Wiekszość niedogodności wynikała z pobytu w hotelu. Lot oraz transfer z i na lotnisko bez najmniejszych problemów. Hotel miał swoje minusy ale lokalizacja super.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w hotelu Zenitu uważam za udany. Hotel przyjemny, bardzo czysty, blisko plaży i promenady. Obsługa pomocna i miła. Jedzenie smaczne i zróżnicowane. Minusem hotelu jest zbyt mało miejsca przy basenie, codzienne problemy z leżakami, ciasna stołówka. Bardzo słabe animacje, wieczorem mało miejsca, by posiedzieć ze znajomymi przy stoliku na zewnątrz ( pozostawały tylko leżaki basenowe). Przydałoby się, żeby chociaż jeden bar był otwarty dłużej niż do 23.00.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Miło, przytulnie i wszystko zgodnie z opisem. Zdecydowanie wrócę kolejny raz so tego hotelu. Wszystko można załatwić na telefon. Miła i kompetentna obsługa i w hotelu i w relacjach z rezydentką.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu Zenith przebywaliśmy od 14.06. do 25.06. 2024r. Zacznę od początku - przylot z Poznania 15 czerwca około 03.00. W hotelu byliśmy około 03.30 !!. Szybko otrzymaliśmy opaski z chipami i zaprowadzono nas do pokoju . W pokoju pozytyw - czekały talerze z kolacją. Szybko udaliśmy się do łóżek na odpoczynek. Po wstaniu okazało się że opis zakwaterowania podany przez Rainbow jest różny od zastanej rzeczywistości w pokoju, brak mini barku, sejfu, suszarki do włosów i czajnika. Brakowało również wykończenia podłogi pokoju listwami przypodłogowymi. Ciepła woda jak się później okazało nie zawsze docierała do łazienki. Położenie hotelu super, bezpośrednie sąsiedztwo Morza Czarnego (deptak). Widok z pokoju na morze i Nesebar. Okazało się również, że hotel w trakcie pobytu cały czas remontował się i dążył do wypełnienia informacji Rainbow o 289 w pełni wyremontowanych, nowocześnie urządzonych pokoi. Pogoda, jedzenie i ciepłe Morze Czarne w części rekompensują wyżej wymienione braki.