Opinie o Zenith

Kategoria lokalna: 4

5.1/6
(175 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.4
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.3
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Wakacje lipiec 2024

    Krzychu 23.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Obsługa hotelu jak również restauracji super, pokoje czyste, sprzątane na bieżąco, recepcja całodobowa, jedzenie w restauracji naprawdę dobre. Hotel położony bezpośrednio przy plaży, wystarczy przejść przez chodnik. Plaże piękne, czyste, codziennie sprzątane. Leżaki na plaży dodatkowo płatne. Hotel przeszedł remont ale brakuje jeszcze w niektórych pokojach wykończenia np. w pokoju dzieci brakowało listw przypodłogowych - kable leżały luźno na podłodze, problem z ciepłą wodą również się pojawiał. Sporo leżaków wokół basenu połamanych. Po przyjeździe do hotelu w nocy (ok 3.30, opóźniony lot i długi czas oczekiwania w autobusie na lotnisku), nikt nas nie poinformował że jest przygotowane jakieś jedzenie. Godziny otwarcia restauracji czy snack baru nie zgadzały się z opisem. Zamykanie drzwi zewnętrznych do snack baru pół godziny przed otwarciem restauracji i w trakcie pory obiadowej było problematyczne - myślę że można rozwiązać to w inny sposób.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Niedokończony pokój i brak ciepłej wody

    Przemysław, Czeladź 06.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Od wielu lat pierwszy raz pojechałem na wakacje z biura (zazwyczaj sam organizowałem wszystko) ponieważ towarzyszyła mi moja 2 letnia córka. Wybierając Rainbow myślałem że z tak renomowaną firmą wszytko biedzie ok, niestety nie. Dopłaciłem prawie 200€ do pokoju typu studio a otrzymałem niedokończony pokój z odrywającymi się tapetami, kablami walającymi się po podłodze z brakiem ciepłej wody, brakiem sofy i mebli balkonowych a to wszytko było zgodnie z opisem w pokoju Standard, więc płacąc więcej otrzymujesz mniej. Próba załatwienia tej sprawy od 14 w dniu zakwaterowania skończyła się spychologią: -Telefon na infolinię, a tam informacja że muszę do rezydentki. -Telefon do rezydentki a tam informacja że to nie ona się zajmuje tym hotelem ale przekażę i sprawę załatwi. Niestety po 4 godzinach recepcja nadal nic nie wiedziała. A więc kolejny telefon i niestety już nie odebrany. Sprawa została załatwiona na drugi dzień po długich rozmowach z obsługą hotelu. Moja córka musiała być myta w zimnej wodzie i być ciągle pod opieką w pokoju żeby nie zrobiła sobie krzywdy o kable na podłodze. Wybierając waszą firmę myślałem że duży gracz na rynku gwarantuje udany urlop niestety duży gracz oznacza brak należytej opieki. Nie polecę waszej firmy, posiadam zdjęcia i będę domagał się zwrotu części pieniędzy.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Hotel Zenit - niemiłe zaskoczenie

    Daniel, Nowe Skalmierzyce 12.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Sam wyjazd można ocenić na 3,5. Niestety jeżeli chodzi o hotel fatalnie. Od godziny 7:00 do 14:00 po całonocnej podróży trzymano nas w lobby. Po zakwaterowaniu stwierdzono, że nie przysługuje nam w tym dniu obiad. Jako 4 osobowa rodzina otrzymaliśmy dwa pokoje. Jeden na 1 pietrze drugi na czwartym w drugim końcu hotelu. Dodatkowo w pokojach śmierdziało kanalizacją. Mimo wielokrotnego zgłaszania problemu w recepcji hotelu jak i u rezydenta nikt tego nie rozwiązał. Wyjazd porażka. NIE POLECAM

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Nie polecam

    Rozczarowana 26.08.2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Organizacja tego hotelu to jedno wielkie nieporozumienie. Hotel ma 9 pięter więc jest dość spory. Natomiast ma bardzo małą restaurację, więc pierwszy szok to kolejki do restauracji i notoryczny brak wolnych stolików. Kolejna sprawa to jeden malutki basenik na tyle ludzi. Co oczywiście powoduje że o 7 rano brak wolnych leżaków, a nawet niektóre leżaki zajęte są już wieczorem dnia poprzedniego. Kolejna paranoja to bar przy basenie, czynny tylko wtedy kiedy stołówka jest zamknięta, na czas obiadu i kolacji jest zamykany. Więc jeśli jesteś na basenie i o godzinie 12.30 masz ochotę na drinka to lecisz w mokrym stroju do jedynego baru przy Recepcji, bo bar przy basenie jest wtedy nieczynny, ponieważ jest obiad. Tragedia. Kolejną perełką jest wybijające szambo przy basenie, regularnie o tych samych godzinach. Bez komentarza! Hotel niby jest po remoncie, ale już wymaga kolejnego, mieliśmy w pokoju urwane uchwyty, ledwo trzymające się lampki nocne, urwany wieszak. Znajomi mieli pokój bez balkonu i bez możliwości otwarcia okna! Jedzenie jako takie, w większości codziennie to samo. Na koniec, jeśli oddasz opaskę nie możesz zrobić sobie nawet kanapki na drogę powrotną, a tzw lunch box to jedna bułka i jabłko. Wstyd. Reasumując hotel ten zasługuje na ocenę 1/5, nawet remont nie pomoże jeśli organizacja tego hotelu się nie zmieni.. Nie polecam.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Reklamacja Skarga

    Mirosław 01.09.2025 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Dość duży obiekt na bardzo małej działce .Transfer z lotniska w/g opisu 30min w naturze 90min ( ostatni hotel na trasie autokaru) Brak basenu (to co jest to oczko wodne z brudną wodą) "Basenik na piętrze może 18m2 płatny 24zł / godz. Brak przyzwoitego Chleba ( to co podają to mrożonki dopiekane na miejscu) Brak jakiegokolwiek miejsca do zabawy dla Dzieci. Trzy stoliki poza restauracją do odpoczynku ( popielniczki i obrzydliwy smród spalonego tytoniu i popiół papierosowy wszędzie ) każdy balkon popielniczka. Brak opisywanego parku Miał być pokój z widokiem na park( Był tylko parking na pozostałym terenie pod oknami wokół trafostacji w wejściu do hotelu) .W razie pożaru brak możliwości dojazdu dla służb Autokar zatrzymuje się ok 1000m od obiektu trzeba targać walizki samemu w nocy to samo przy wyjeździe tylko w drugą stronę.Przy tak długim transferze w godzinach nocnych zero posiłku i zero zainteresowania ze strony gospodarza obiektu. Śniadania zero lunch może dwa kolacja 2-3 .Ogólnie nigdy więcej ( przynajmniej do Zenit) Jeden plus żeby było uczciwie to za pomysł z ciastem. Pomijając jakość i smak. Krojenie bardzo małych porcji to dobry pomysł . Jeśli smakuje można wziąć kilka porcji. Ale to jedyny plus.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem