Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety, pobyt w hotelu Zenith okazał się rozczarowaniem. Już od pierwszego dnia było widać, że standardy hotelu znacznie odbiegają od opisu w ofercie. Animacje trwały maksymalnie 15 minut dziennie – zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Klubik dla dzieci, który miał być dostępny, był zamknięty przez cały czas naszego pobytu. W pokoju nie było sejfu, mimo że jego obecność była wyszczególniona w opisie. Od 7:30 rano budził nas hałas związany ze sprzątaniem. Co gorsza, personel wchodził do pokoju bez uprzedzenia – w jednym przypadku sprzątaczka zastała mojego męża nago przed wejściem pod prysznic. Dodatkowo, sprzątaczki regularnie paliły papierosy na korytarzach. Jedzenie bardzo monotonne, codziennie to samo – wyglądało na odgrzewane z poprzedniego dnia. Obsługa w recepcji była niemiła i mało pomocna. Dużym minusem było również usytuowanie pokoju – balkon wychodził bezpośrednio na ogólnodostępny ciąg pieszy, co całkowicie odbierało poczucie prywatności. Jedyne miłe wspomnienie to barman Yordan – bardzo uprzejmy, uśmiechnięty i zaangażowany. To jedyna osoba, która próbowała ratować jakość naszego pobytu. Nie wrócimy i nie polecamy.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Obsługa koszmar,w pokoju nic nie było,to co było w opisie.Brak intymności w pokoju.Temu hotelowi mówię stanowczo NIE.Nie polecam
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jak wcześniej ktoś napisał hotel nowy po remoncie ładne meble ,codziennie sprzątane pokoje co dwa dni wymieniana pościel, plaża bardzo ładna z wygodnymi leżakami płatna 27lew. za komplet i to na tyle. Przyjechaliśmy o 2 w nocy nie podwieziono nas pod hotel bo autokar tam ponoć nie wykręci więc pchaliśmy walizy150m może 200m wyjeżdżąjc autokar mógł podjechać wyżej. Do wydania trzy pokoje i zaczął się problem bo miałam dostać pokój z osobnymi łóżkami/dwie kobiety/dostałyśmy z łóżkiem małżeńskim mimo natychmiastowej reakcji okazało się że nie ma możliwości zamiany pokoju ale możemy spróbować jutro ale "jutro" było jeszcze bardziej niemożliwe/małżeństwo które przyjechało z nami dostało pokój z osobnymi łóżkami chcieli zamienić ale było niemożliwe w tej sytuacji zaczęłam zabiegać o drugą kołdrę za trzecim podejściem donieśli. W podanej ofercie na wyposażeniu pokoju powinny być: czajnik, suszarka, lodówka, krzesła balkonowe, NIE BYŁO więc kto żyw zaczął zabiegać o swoje bardzo zależało mi na czajniku po trzech dniach zdobyłam inni nie mieli tyle szczęścia, nie nie było butelki z wodą ani szklanek to chyba już standard wodę do pokoju przyniosłyśmy z baru w swojej butelce. Leżaki przy basenie z plastiku ok. ale powinny być materace jak długo można na czymś taki wyleżeć zdarzały się uszkodzone. Trzy dni później zjechało się dużo gości to już był problem ilościowy i jakościowy oczywiście pogorszyła się jakość wyżywienia które było naprawdę dobre. Godziny pracy restauracji i barów loteria zależy jak im wyjdzie CHAOS A teraz wisienka na torcie od momentu kiedy zjechało dużo gości w moim pokoju nie było ciepłej wody z tego co wiem inni mieli ten sam problem czasami leciała letnia i to przez chwilę mimo stałych interwencji nic się nie zmieniło kazali odpuszczać wodę i czekać aż poleci ciepła NIE LECIAŁA prze 7 dni myłam się w zimnej wodzie. Było jeszcze dużo niedoróbek ale nie chce mi się o tym pisać. Woda przelała skałę goryczy dlatego to napisałam, mycie włosów lodowatą wodą skończyło zaraz po powrocie wizytą u lekarza i leczenie antybiotykiem. W hotelu dożo Polaków i bardzo się skarżyli mam nadzieję że cos napiszą. Ja tego hotelu nie polecam.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Obsługa hotelu jak również restauracji super, pokoje czyste, sprzątane na bieżąco, recepcja całodobowa, jedzenie w restauracji naprawdę dobre. Hotel położony bezpośrednio przy plaży, wystarczy przejść przez chodnik. Plaże piękne, czyste, codziennie sprzątane. Leżaki na plaży dodatkowo płatne. Hotel przeszedł remont ale brakuje jeszcze w niektórych pokojach wykończenia np. w pokoju dzieci brakowało listw przypodłogowych - kable leżały luźno na podłodze, problem z ciepłą wodą również się pojawiał. Sporo leżaków wokół basenu połamanych. Po przyjeździe do hotelu w nocy (ok 3.30, opóźniony lot i długi czas oczekiwania w autobusie na lotnisku), nikt nas nie poinformował że jest przygotowane jakieś jedzenie. Godziny otwarcia restauracji czy snack baru nie zgadzały się z opisem. Zamykanie drzwi zewnętrznych do snack baru pół godziny przed otwarciem restauracji i w trakcie pory obiadowej było problematyczne - myślę że można rozwiązać to w inny sposób.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Od wielu lat pierwszy raz pojechałem na wakacje z biura (zazwyczaj sam organizowałem wszystko) ponieważ towarzyszyła mi moja 2 letnia córka. Wybierając Rainbow myślałem że z tak renomowaną firmą wszytko biedzie ok, niestety nie. Dopłaciłem prawie 200€ do pokoju typu studio a otrzymałem niedokończony pokój z odrywającymi się tapetami, kablami walającymi się po podłodze z brakiem ciepłej wody, brakiem sofy i mebli balkonowych a to wszytko było zgodnie z opisem w pokoju Standard, więc płacąc więcej otrzymujesz mniej. Próba załatwienia tej sprawy od 14 w dniu zakwaterowania skończyła się spychologią: -Telefon na infolinię, a tam informacja że muszę do rezydentki. -Telefon do rezydentki a tam informacja że to nie ona się zajmuje tym hotelem ale przekażę i sprawę załatwi. Niestety po 4 godzinach recepcja nadal nic nie wiedziała. A więc kolejny telefon i niestety już nie odebrany. Sprawa została załatwiona na drugi dzień po długich rozmowach z obsługą hotelu. Moja córka musiała być myta w zimnej wodzie i być ciągle pod opieką w pokoju żeby nie zrobiła sobie krzywdy o kable na podłodze. Wybierając waszą firmę myślałem że duży gracz na rynku gwarantuje udany urlop niestety duży gracz oznacza brak należytej opieki. Nie polecę waszej firmy, posiadam zdjęcia i będę domagał się zwrotu części pieniędzy.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sam wyjazd można ocenić na 3,5. Niestety jeżeli chodzi o hotel fatalnie. Od godziny 7:00 do 14:00 po całonocnej podróży trzymano nas w lobby. Po zakwaterowaniu stwierdzono, że nie przysługuje nam w tym dniu obiad. Jako 4 osobowa rodzina otrzymaliśmy dwa pokoje. Jeden na 1 pietrze drugi na czwartym w drugim końcu hotelu. Dodatkowo w pokojach śmierdziało kanalizacją. Mimo wielokrotnego zgłaszania problemu w recepcji hotelu jak i u rezydenta nikt tego nie rozwiązał. Wyjazd porażka. NIE POLECAM
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Organizacja tego hotelu to jedno wielkie nieporozumienie. Hotel ma 9 pięter więc jest dość spory. Natomiast ma bardzo małą restaurację, więc pierwszy szok to kolejki do restauracji i notoryczny brak wolnych stolików. Kolejna sprawa to jeden malutki basenik na tyle ludzi. Co oczywiście powoduje że o 7 rano brak wolnych leżaków, a nawet niektóre leżaki zajęte są już wieczorem dnia poprzedniego. Kolejna paranoja to bar przy basenie, czynny tylko wtedy kiedy stołówka jest zamknięta, na czas obiadu i kolacji jest zamykany. Więc jeśli jesteś na basenie i o godzinie 12.30 masz ochotę na drinka to lecisz w mokrym stroju do jedynego baru przy Recepcji, bo bar przy basenie jest wtedy nieczynny, ponieważ jest obiad. Tragedia. Kolejną perełką jest wybijające szambo przy basenie, regularnie o tych samych godzinach. Bez komentarza! Hotel niby jest po remoncie, ale już wymaga kolejnego, mieliśmy w pokoju urwane uchwyty, ledwo trzymające się lampki nocne, urwany wieszak. Znajomi mieli pokój bez balkonu i bez możliwości otwarcia okna! Jedzenie jako takie, w większości codziennie to samo. Na koniec, jeśli oddasz opaskę nie możesz zrobić sobie nawet kanapki na drogę powrotną, a tzw lunch box to jedna bułka i jabłko. Wstyd. Reasumując hotel ten zasługuje na ocenę 1/5, nawet remont nie pomoże jeśli organizacja tego hotelu się nie zmieni.. Nie polecam.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dość duży obiekt na bardzo małej działce .Transfer z lotniska w/g opisu 30min w naturze 90min ( ostatni hotel na trasie autokaru) Brak basenu (to co jest to oczko wodne z brudną wodą) "Basenik na piętrze może 18m2 płatny 24zł / godz. Brak przyzwoitego Chleba ( to co podają to mrożonki dopiekane na miejscu) Brak jakiegokolwiek miejsca do zabawy dla Dzieci. Trzy stoliki poza restauracją do odpoczynku ( popielniczki i obrzydliwy smród spalonego tytoniu i popiół papierosowy wszędzie ) każdy balkon popielniczka. Brak opisywanego parku Miał być pokój z widokiem na park( Był tylko parking na pozostałym terenie pod oknami wokół trafostacji w wejściu do hotelu) .W razie pożaru brak możliwości dojazdu dla służb Autokar zatrzymuje się ok 1000m od obiektu trzeba targać walizki samemu w nocy to samo przy wyjeździe tylko w drugą stronę.Przy tak długim transferze w godzinach nocnych zero posiłku i zero zainteresowania ze strony gospodarza obiektu. Śniadania zero lunch może dwa kolacja 2-3 .Ogólnie nigdy więcej ( przynajmniej do Zenit) Jeden plus żeby było uczciwie to za pomysł z ciastem. Pomijając jakość i smak. Krojenie bardzo małych porcji to dobry pomysł . Jeśli smakuje można wziąć kilka porcji. Ale to jedyny plus.