Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
wakacje spełniły w części moje oczekiwania pokój był na plus jeżeli chodzi o posiłki niestety duży minus kolejki za posiłkiem z przyczyny nie za wielkiej restauracji i posiłki były niestety jednolite bez większych urozmaiceń barmani w barze byli bez żadnej wiedzy na temat drinków plusem dobre piwono i jeżeli chodzi o hotel to na plus bliskość do plaży to tyle na temat pozdrawiam
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zrobił na nas dobre wrażenie – czysty, zadbany, z miłą obsługą i smacznym, obfitym jedzeniem. Świetna lokalizacja tuż przy plaży to duży atut. Niestety, największym rozczarowaniem był brak atrakcji dla dzieci, mimo zapewnień na stronie Rainbow. Kids Club i plac zabaw były bardzo ubogie, a animacji dla dzieci nie było wcale. To dla rodzin z dziećmi istotny minus. Okolica Słonecznego Brzegu nie oferuje zbyt wielu atrakcji, jeśli nie planuje się dalszych wycieczek.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety warunki zawarte w umowie i ofercie hotelu nie pokrywają się z prawdą - w pokoju brak płatnego minibaru, sejfu, suszarki, czajnika, kubków, zestawu kosmetyków. W pokoju nie mieliśmy ciepłej wody i psuła się klimatyzacja - dopiero po trzykrotnym kontakcie z recepcją wymieniono nam pokój. Po przyjeździe późno w nocy nie otrzymaliśmy posiłku, pomimo że w informacji jest bar czynny do godziny 2:00 w nocy (ok, tutaj wiemy że godziny serwowania posiłków mogą się zmienić, natomiast inna grupa z Rainbow otrzymała kolację a również przyjechali w nocy). Rezydentka twierdziła, że jest możliwość rezerwacji kolacji w restauracji a’la carte, która jak się okazało nie istnieje. Jedzenie smaczne, w restauracji starają się utrzymać porządek natomiast szklanki za każdym razem były brudne i przerzuciliśmy się na jednorazowe. Kuchnia wyrozumiała dla kobiety ciężarnej za co dziękujemy. Drinki bardzo słabej jakości - zmieszanie kilku soków z dyspensera, jeśli liczycie że napijecie się tu Mohito czy Pinacolady możecie zapomnieć. Brak wody butelkowej - ludzie napełniali wodę do swoich butelek z dyspensera w lobby lub restauracji. Pokoje sprzątane codziennie. Za mało leżaków nad basenem. Za mało stolików i krzeseł na zewnątrz - nam nie udało się skorzystać. Brak ręcznika lub suszarki do rąk w toaletach ogólnodostępnych. Brak uchwytu na papier toaletowy w toalecie w pokoju, brak jednej szafki nocnej (widocznie nie zmieściła się, więc jeden telefon zawsze nam wisiał na ładowarce). Animacje codziennie takie same. Jakość hotelu o wiele niższa niż się spodziewaliśmy. Największy atut - widok z pokoju na Morze, plaża zaraz obok hotelu i promenada, polecamy serdecznie wycieczkę do Nessebaru na własną rękę (autobusem) i powrót statkiem wycieczkowym. Bulgaria ogólnie wypadła słabo, lotnisko brudne, drinki z baru na plaży zwarzyły się. Więcej nie wrócimy.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pogoda, plaża i morze na 6+. Standard hotelu, pomimo iż po generalnym remoncie /wg informacji biura/ pozostawia wiele do życzenia, odklejająca się tapeta, niedomykające się drzwi do WC. Poza tym opcja prysznica, w którym nie można powiesić ręcznika czy szlafroka, z którego wychodzi się w zasadzie do pokoju, oddzielonego przezroczystą szybą, przy pobycie z nastoletnimi dziećmi nie jest komfortowe dla nikogo. Plus za położenie blisko morza.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety końcówka sezonu mocno odczuwalna. Animacje dla dzieci +fogloklub tylko widoczne na tablicy. W rzeczywistości animacje nie odbywaly sie w ogóle, a figloklub okazal sie rupieciarnią (stół bilardowy zasypany różnościami, rower obslugi w rogu). Animacje dla doroslych odbywaly sie rzadko… a w deszczowa pogode.nie bylo ich wcale (godziny nie zostaly dostosowane do warunków pogodowych). Jedzie dobre, kazdy wybierze cos dla siebie. Pokoje w porządku, jednak ich sprzatanie to juz zupelnie inna bajka. Niestety 2razy w ciagu pobytu woda pod prysznicem byla zimna. Jako jeden z nielicznych hoteli nie posiada leżaków na plaży (płatne 27lewa/dzień). Plaża dosyc zaniedbana + glony. Jedym zdaniem 4* to zdecydowanie za dużo .
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety, pobyt w hotelu Zenith okazał się rozczarowaniem. Już od pierwszego dnia było widać, że standardy hotelu znacznie odbiegają od opisu w ofercie. Animacje trwały maksymalnie 15 minut dziennie – zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Klubik dla dzieci, który miał być dostępny, był zamknięty przez cały czas naszego pobytu. W pokoju nie było sejfu, mimo że jego obecność była wyszczególniona w opisie. Od 7:30 rano budził nas hałas związany ze sprzątaniem. Co gorsza, personel wchodził do pokoju bez uprzedzenia – w jednym przypadku sprzątaczka zastała mojego męża nago przed wejściem pod prysznic. Dodatkowo, sprzątaczki regularnie paliły papierosy na korytarzach. Jedzenie bardzo monotonne, codziennie to samo – wyglądało na odgrzewane z poprzedniego dnia. Obsługa w recepcji była niemiła i mało pomocna. Dużym minusem było również usytuowanie pokoju – balkon wychodził bezpośrednio na ogólnodostępny ciąg pieszy, co całkowicie odbierało poczucie prywatności. Jedyne miłe wspomnienie to barman Yordan – bardzo uprzejmy, uśmiechnięty i zaangażowany. To jedyna osoba, która próbowała ratować jakość naszego pobytu. Nie wrócimy i nie polecamy.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Obsługa koszmar,w pokoju nic nie było,to co było w opisie.Brak intymności w pokoju.Temu hotelowi mówię stanowczo NIE.Nie polecam
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jak wcześniej ktoś napisał hotel nowy po remoncie ładne meble ,codziennie sprzątane pokoje co dwa dni wymieniana pościel, plaża bardzo ładna z wygodnymi leżakami płatna 27lew. za komplet i to na tyle. Przyjechaliśmy o 2 w nocy nie podwieziono nas pod hotel bo autokar tam ponoć nie wykręci więc pchaliśmy walizy150m może 200m wyjeżdżąjc autokar mógł podjechać wyżej. Do wydania trzy pokoje i zaczął się problem bo miałam dostać pokój z osobnymi łóżkami/dwie kobiety/dostałyśmy z łóżkiem małżeńskim mimo natychmiastowej reakcji okazało się że nie ma możliwości zamiany pokoju ale możemy spróbować jutro ale "jutro" było jeszcze bardziej niemożliwe/małżeństwo które przyjechało z nami dostało pokój z osobnymi łóżkami chcieli zamienić ale było niemożliwe w tej sytuacji zaczęłam zabiegać o drugą kołdrę za trzecim podejściem donieśli. W podanej ofercie na wyposażeniu pokoju powinny być: czajnik, suszarka, lodówka, krzesła balkonowe, NIE BYŁO więc kto żyw zaczął zabiegać o swoje bardzo zależało mi na czajniku po trzech dniach zdobyłam inni nie mieli tyle szczęścia, nie nie było butelki z wodą ani szklanek to chyba już standard wodę do pokoju przyniosłyśmy z baru w swojej butelce. Leżaki przy basenie z plastiku ok. ale powinny być materace jak długo można na czymś taki wyleżeć zdarzały się uszkodzone. Trzy dni później zjechało się dużo gości to już był problem ilościowy i jakościowy oczywiście pogorszyła się jakość wyżywienia które było naprawdę dobre. Godziny pracy restauracji i barów loteria zależy jak im wyjdzie CHAOS A teraz wisienka na torcie od momentu kiedy zjechało dużo gości w moim pokoju nie było ciepłej wody z tego co wiem inni mieli ten sam problem czasami leciała letnia i to przez chwilę mimo stałych interwencji nic się nie zmieniło kazali odpuszczać wodę i czekać aż poleci ciepła NIE LECIAŁA prze 7 dni myłam się w zimnej wodzie. Było jeszcze dużo niedoróbek ale nie chce mi się o tym pisać. Woda przelała skałę goryczy dlatego to napisałam, mycie włosów lodowatą wodą skończyło zaraz po powrocie wizytą u lekarza i leczenie antybiotykiem. W hotelu dożo Polaków i bardzo się skarżyli mam nadzieję że cos napiszą. Ja tego hotelu nie polecam.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Obsługa hotelu jak również restauracji super, pokoje czyste, sprzątane na bieżąco, recepcja całodobowa, jedzenie w restauracji naprawdę dobre. Hotel położony bezpośrednio przy plaży, wystarczy przejść przez chodnik. Plaże piękne, czyste, codziennie sprzątane. Leżaki na plaży dodatkowo płatne. Hotel przeszedł remont ale brakuje jeszcze w niektórych pokojach wykończenia np. w pokoju dzieci brakowało listw przypodłogowych - kable leżały luźno na podłodze, problem z ciepłą wodą również się pojawiał. Sporo leżaków wokół basenu połamanych. Po przyjeździe do hotelu w nocy (ok 3.30, opóźniony lot i długi czas oczekiwania w autobusie na lotnisku), nikt nas nie poinformował że jest przygotowane jakieś jedzenie. Godziny otwarcia restauracji czy snack baru nie zgadzały się z opisem. Zamykanie drzwi zewnętrznych do snack baru pół godziny przed otwarciem restauracji i w trakcie pory obiadowej było problematyczne - myślę że można rozwiązać to w inny sposób.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Od wielu lat pierwszy raz pojechałem na wakacje z biura (zazwyczaj sam organizowałem wszystko) ponieważ towarzyszyła mi moja 2 letnia córka. Wybierając Rainbow myślałem że z tak renomowaną firmą wszytko biedzie ok, niestety nie. Dopłaciłem prawie 200€ do pokoju typu studio a otrzymałem niedokończony pokój z odrywającymi się tapetami, kablami walającymi się po podłodze z brakiem ciepłej wody, brakiem sofy i mebli balkonowych a to wszytko było zgodnie z opisem w pokoju Standard, więc płacąc więcej otrzymujesz mniej. Próba załatwienia tej sprawy od 14 w dniu zakwaterowania skończyła się spychologią: -Telefon na infolinię, a tam informacja że muszę do rezydentki. -Telefon do rezydentki a tam informacja że to nie ona się zajmuje tym hotelem ale przekażę i sprawę załatwi. Niestety po 4 godzinach recepcja nadal nic nie wiedziała. A więc kolejny telefon i niestety już nie odebrany. Sprawa została załatwiona na drugi dzień po długich rozmowach z obsługą hotelu. Moja córka musiała być myta w zimnej wodzie i być ciągle pod opieką w pokoju żeby nie zrobiła sobie krzywdy o kable na podłodze. Wybierając waszą firmę myślałem że duży gracz na rynku gwarantuje udany urlop niestety duży gracz oznacza brak należytej opieki. Nie polecę waszej firmy, posiadam zdjęcia i będę domagał się zwrotu części pieniędzy.